Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#350443 Εμένα μου αρέσει πολύ η εξάτμιση τέρμα κάτω, μου θυμίζει και τον... φοιτητικό μου έρωτα, βλέπε παρακάτω:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#350763
nass έγραψε:Μήπως να το σκεφτόσουν να πάρεις ένα ? :hmmm: :shifty:

Πάμε για αμάξι Nass αρχικά μιας που έρχεται το αγόρι :thumbsup: και μετά κάποια στιγμή θα έρθει και η ώρα της μηχανής.

HighFidelity έγραψε:Εμένα μου αρέσει πολύ η εξάτμιση τέρμα κάτω,...

Δεν ξέρω αν γίνεται και για χαμήλωμα του κέντρου βάρους.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#351352 Στην περίπτωση monster 696 vs street triple 675, τι λέτε/γνωρίζετε/έχετε διαβάσει;;; :hmmm: :hmmm: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#351369
xenos έγραψε:Στην περίπτωση monster 696 vs street triple 675, τι λέτε/γνωρίζετε/έχετε διαβάσει;;; :hmmm: :hmmm: :hmmm:


Σωβρακοφανέλα all the way....απλά το καλύτερο γυμνό (και το SS επίσης άριστο είναι), τρικύλινδρο, ροπάτο, ζυγιασμένο αμαλαχειναουμ, ωραία εναλλακτική εμφάνιση, τα κάνει όλα και συμφέρει.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#351500 Γενικά αστεράκι το street triple που θεωρείται από τους περισσότερους το καλύτερο μεσαίο γυμνό...
Αυτή τη μούρη όμως δεν μπόρεσα ποτέ να την χωνέψω...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#351556
morpheus έγραψε:Γενικά αστεράκι το street triple που θεωρείται από τους περισσότερους το καλύτερο μεσαίο γυμνό...
Αυτή τη μούρη όμως δεν μπόρεσα ποτέ να την χωνέψω...

Το έχω δει εντός και εκτός πίστας και κάνει παπάδες, η μούρη όμως είναι ακριβώς αυτό που μου αρέσει, μηχανάκι από το outer space σε αντίθεση με την πιο κλασική ομορφιά-γραμμές των Ducati

Sent from my A0001 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#351733 ακόμα και το αναθεωρημένο Speed Triple 765 , παίζει στα χωράφια του MT-09, το οποίο είναι εξαιρετικό μηχανάκι
μετά τα revisions των τελευταίων 2 ετών.

Κοινώς , αν η πίστα είναι το ενδιαφέρον μάλλον το Triple λόγω επώνυμων περιφερειακών κυρίως αλλά για μηχανάκι για
κάθε μέρα ή συχνή χρήση, χλωμό. Κι αν έχεις το εκπληκτικό μοτέρ του 9, δεν βλέπω κανένα λόγω γιατί όχι κάθε μέρα,
εκτός του ότι έχει υπερβολικό γκάζι για αποκλειστική χρήση πόλης το οποίο κοντρολάρεται απο το χέρι σου
και απο τα ηλεκτρονικά :lol:

Το Duc είναι επίσης απολαυστική εμπειρία , κινείται στο δρόμο του Triumph παρά του Yamaha.
Βλέπω παραλείπεις έναν προσωπικό έρωτα , το Brutale 750 αλλά συγχωρείσαι :lol:

Σε βόλτα πάντως με το μεγάλο του αδερφό , Speed Triple S , είναι διαβολεμένα ευχάριστη μοτοσυκλέτα βόλτας.

Ότι επιθυμεί ο καθείς :)
Άβαταρ μέλους
By xenos
#351754 Έθεσα τον προβληματισμό 696 vs 675, χωρίς να διευκρινίσω:

*Το μοτό θα κινείται συνήθως εντός πόλης (όχι πήγαινε-έλα δουλειά μονίμως)
*Θα είναι για προσωπική ευχαρίστηση, αλλά όχι hard coriλίκια, πίστες κλπ. Είμεθα μεγάλοι άνθρωποι βεβαίως βεβαίως.
*Στο fz με χάλασε η αδυναμία χαμηλά και η υπερβολική (άχρηστη για εμένα) δύναμη ψηλά. Οπότε θέλω κάτι δυνατό χαμηλά.
*Και τα 2 μου αρέσουν πολύ εξωτερικά
*Δεν έχω τη δυνατότητα να τα οδηγήσω, ούτε έχω στον κύκλο μου κάποιον (μόνο ένα monster 620 με μοτέρ 851(?)).
*Γνωρίζω τα της συντήρησης του 696, αλλά όχι του 675.

:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By xenos
#351766
dimik έγραψε:Εγώ για 675 θα πήγαινα λόγω σχετικά φθηνότερης συντήρησης και τρικύλινδρου=χρυσή τομή.


Θα βοηθούσε ένα διάγραμμα ροπής των 2, αλλά που να το βρείς. :lipsealed:
Έχω οδηγήσει μόνο το tiger 1050, αλλά αυτό είναι πολύ δυνατό παντού και όχι αντιπροσωπευτικό. Από συντήρηση και αξιοπιστία τι λέει το triumph? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#351768
xenos έγραψε:Έθεσα τον προβληματισμό 696 vs 675, χωρίς να διευκρινίσω:

*Το μοτό θα κινείται συνήθως εντός πόλης (όχι πήγαινε-έλα δουλειά μονίμως)
*Θα είναι για προσωπική ευχαρίστηση, αλλά όχι hard coriλίκια, πίστες κλπ. Είμεθα μεγάλοι άνθρωποι βεβαίως βεβαίως.
*Στο fz με χάλασε η αδυναμία χαμηλά και η υπερβολική (άχρηστη για εμένα) δύναμη ψηλά. Οπότε θέλω κάτι δυνατό χαμηλά.
*Και τα 2 μου αρέσουν πολύ εξωτερικά
*Δεν έχω τη δυνατότητα να τα οδηγήσω, ούτε έχω στον κύκλο μου κάποιον (μόνο ένα monster 620 με μοτέρ 851(?)).
*Γνωρίζω τα της συντήρησης του 696, αλλά όχι του 675.

:s_howdy

Το 675 δεν εχει ιμαντες, αν δεν κανω λαθος, οποτε εχει μαλλον πιο οικονομικη συντηρηση απο το 696.
Το μεγαλο προβλημα ειναι το δικτυο επισκευαστων και των δυο εταιριων. Στην θεση σου θα επελεγα βαση αυτου: ποιος καλος μαστορας ειναι πιο κοντα μου. ( Δεν λεει να τρεχεις στην αλλη ακρη της Αθηνας για ενα σερβις ).

Σαν μοτοσυκλετες μοιαζουν αρκετα, με το 675 πιο φιλικο χαμηλα και ανετο στην πολη.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#351769
xenos έγραψε:
dimik έγραψε:Εγώ για 675 θα πήγαινα λόγω σχετικά φθηνότερης συντήρησης και τρικύλινδρου=χρυσή τομή.


Θα βοηθούσε ένα διάγραμμα ροπής των 2, αλλά που να το βρείς. :lipsealed:
Έχω οδηγήσει μόνο το tiger 1050, αλλά αυτό είναι πολύ δυνατό παντού και όχι αντιπροσωπευτικό. Από συντήρηση και αξιοπιστία τι λέει το triumph? :hmmm:

Εικόνα
675

Εικόνα
696