Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By IKE
#69199 Γιατί μπαούλο?

Δε την έχω οδηγήσει μεν αλλά είμαι φαν. Δύσκολα να τη βρεις σε καλή κατάσταση βέβαια σήμερα.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#69214
IKE έγραψε:Γιατί μπαούλο?
Δε την έχω οδηγήσει μεν αλλά είμαι φαν.

Και εγώ για χρόνια...
Μου φάνηκε στην πράξη, όμως, πολύ ογκώδης και με αρκετά κιλά παραπανήσια κιλά, ούτως ώστε να μην πιστεύω πλέον ότι θα ήταν μια ευχάριστη εμπειρία η μακροχρόνια συμβίωση...

Στα + ο καλύτερος ήχος σε συγχρονη μηχανή και η απροβλημάτιστη λειτουργία λόγω γραναζιών.

Είχα τη δυνατότητα να την πάρω αλλά τελικά αποφάσισα πως καλύτερα να μην προχωρήσω.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#69360
rx8_drifter έγραψε:Τη σκεφτόμουν σαν εναλλακτική αν έδινα την CBR στον αδερφό :hmmm:



Οι VFR παίζουν πολύ ανάλογα την χρονολογία, ελαφριές δεν είναι, αλλά είναι ταξιδιάρες όσο δεν πάει και πανέμορφες σε εκείνο το κοκκινέλι :inlove:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#69494 Εδώ βρίσκεις και καλά κομάτια με λίγα λεφτά :eat:
Αλλά αν είναι όπως την περιγράφει ο διγετιος δε μου κάνει...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#69511
rx8_drifter έγραψε:Εδώ βρίσκεις και καλά κομάτια με λίγα λεφτά :eat:
Αλλά αν είναι όπως την περιγράφει ο διγετιος δε μου κάνει...



Το πόσο θα ταιριάξει ο καθένας σε μια μοτοσυκλέτα και το αντίστροφο είναι τελείως υποκειμενικό, κάνε βόλτα αν μπορείς με μια και μετά βλέπεις.

Χαμένα λεφτά πάντως δεν θα είναι, όσοι ταίριαξαν πάνω τους δεν τις αλλάζουν εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#69515
rx8_drifter έγραψε:Εδώ βρίσκεις και καλά κομάτια με λίγα λεφτά :eat:
Αλλά αν είναι όπως την περιγράφει ο διγετιος δε μου κάνει...

Καθε ανθρωπος αισθανεται διαφορετικα τον ογκο και το βαρος γιατι εχει αλλο σωματοτυπο.
Οδηγησε την πρωτα, μπορει να μην εχεις θεμα.
Σε σχεση με το Africa που ειχα οταν ειχα οδηγησει το 800 ηταν δισκινητο κατω απο τα 30 χαω σε σχεση με το δικο μου, αλλα καμια σχεση απο εκει και πανω.
Ακομα τα 187 εκατοστα υψους μου χωρουσαν καλυτερα στο VFR απο το CBR 600.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#69692 Aπο το 1998 εως το 2001 βγηκε η πρωτη γενια με γραναζια στην κινηση των εκκεντροφόρων, απο το 2002 εως το 2013 βγηκε η δευτερη με καδενα αλλα και VTEC.
Τα πρωτα θεωρουνται καλυτερα, αλλα σιγα μην βρεις καλο που να πουλιεται.
Τα δευτερα εχουν καλυτερη καταναλωση απο τα πρωτα.
Eνα απο τα καλα του 2005 με 2900€ οπως ειναι.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By JBT
#69698 Αν δεν έχει σταρτ εν στοπ δεν τού κάνει :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#69709 Nα σε ενημερώσω κακεντρεχή συμφορουμίτη, ότι τελικά είχε θέμα η ντίζα του συμπλέκτη, το σύστημα καταργήθηκε :s_tongue

Για δες εδώ Νίκο

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/mot ... ousPage=lr

Εικόνα
:eat:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#69714 Δειχνει "χαρτι" απο τις φωτο :metalo:

Ακριβουτσικη για Ελλαδα, αλλα στην Ολλανδια δεν ξερω.
Μηχανικο να την τσεκαρει εχεις ; Αν ναι και ειναι οντως αστερι :eat:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#69720 Aμα φτιάξει ο καιρός θα πάω μια βόλτα να την τσεκάρω έτσι απο περιέργεια :lol:

Ούτως η άλλως δε πρόκεται να γίνει στο άμεσο μέλλον, πρώτα να δούμε αν θα κάτσει ο αδερφός ευρώπη :lol:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#69792
rx8_drifter έγραψε:Aμα φτιάξει ο καιρός θα πάω μια βόλτα να την τσεκάρω έτσι απο περιέργεια :lol:

Ούτως η άλλως δε πρόκεται να γίνει στο άμεσο μέλλον, πρώτα να δούμε αν θα κάτσει ο αδερφός ευρώπη :lol:

Πέρα από το δικό μου σωματότυπο (σας λέω μου φάνηκε ογκώδης και βαριά όπως όλα τα μεγάλα σπορ παλιά μηχανάκια), επειδή το έψαξα αρκετά και για τις δύο, νομίζω ότι δεν είναι τυχαίο που τις δίνουν εκεί κοντά στα 30 και στα 50τόσα χιλιόμετρα.
Δες αν έχει κάνει το σέρβις των 25Κ χιλιομέτρων (βαλβίδες) και αν όχι, πέρνα, αφου τη δεις, από το συνεργείο και ρώτα πόσο έχει.
Καλό είναι να είσαι κοντά σε καρέκλα γιατί το νούμερο που θα ακούσεις ενδέχεται να σε ζαλίσει...
Αν το έχει κάνει πρόσφατα, η τιμή της είναι πολύ καλή...

Για εμένα, μετά τη σύντομη γνωριμία με την εν λόγω μανδάμ, η vfr μπήκε καρφί στην κατηγορία με τα "ονειρικά" αυτοκίνητα/μηχανάκια που προτιμώ να τα βλέπω και να τα θαυμάζω από απόσταση.