Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By IKE
#12732 Μιά χαρά δούλεψε ο κινητήρας της NR750. Απλά οι συμβατικοί με κυλινδρικά πιστόνια είναι πολύ φθηνότεροι.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#12739 Διαβάζω 8 βαλβίδες ανα κύλινδρο :s_crazy κοντά 200 αλογα το λίτρο :s_crazy

@vasilis: θέλω να την οδηγήσω, λέω να κανονίσω ενα testdrive να μου φύγει η περιέργεια :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#12754 Ρε συ ΙΚΕ, σοβαρά τώρα, η Honda αυτήν την σύλληψη δεν θα την είχε προχωρήσει, ανεξαρτήτως κόστους, αν υπήρχε μέλλον για αυτό το μοτέρ; Θυμάμαι αναφορές για την ικανότητά της να απειλήσει τα δίχρονα 500αρια, αλλά... (Το γράφω με την καλύτερη των διαθέσεων αυτό, γιατί γουστάρω την κουβέντα αυτή αν και έχει γίνει εκατοντάδες φορές στο παρελθόν -προφανώς όχι μεταξύ ημών.)

Drifter, οδήγησε την και έλα να μας πεις... Εγώ έχω ίδια εικόνα πάντως και όχι θεωρητική.
Αααααα και που 'σαι, άμα ανέβεις σε K1300S και δεν θες να κατέβεις μετά, δεν θα φταίω εγώ :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By IKE
#12766 Ουσιαστικά το μόνο πλεονέκτημα που έχει αυτή η λύση είναι η παράκαμψη κανονισμών (το όριο κιλύνδρων τότε), δεν βλέπω άλλο λόγο. Θα μπορούσε να είναι V8 ή V6 η NR750 με ανάλογα και καλύτερα χαρακτηριστικά. Αυτό δε σημαίνει οτι "δεν δούλεψε" ή ότι είχε προβλήματα ο κινητήρας, ήταν κορυφαίος σε όλα (εκτός τιμής) στην εποχή του, όπως και η NR750.
Άβαταρ μέλους
By vasilis 1200101
#12771 Ναι ΟΚ, αυτό γνωστό. Αλλά δεν σου δίνει και το πλεονέκτημα των συμμαζεμένων διαστάσεων και του μικρότερου βάρους σε σχέση με έναν V8;
Επίσης γνωστό είναι πως οι αγωνιστικές NR, όσο πρόλαβαν να συμμετάσχουν στους αγώνες με αυτό το μοτέρ, είχαν και θεαματικές εγκαταλείψεις.
Ένιγουει, το θέμα μου (και ουσιαστικά για αυτό απευθύνομαι σε εσένα, επειδή σκαμπάζεις από τεχνικά 10 πράγματα παραπάνω από μένα) είναι πως και θάφτηκε το χρονοντούλαπο της ιστορίας αυτό το μοτέρ με τέτοια ευκολία; Αν δεν κάνω λάθος δεν το ξαναείδαμε ποτέ πουθενά!
Άβαταρ μέλους
By nass
#12896 Η NR είχε 2 μπιέλες και 2 μπουζί ανά πιστόνι, 8 βαλβίδες στον κύλινδρο και σημαντικά προβλήματα στεγανοποίησης του κυλίνδρου (πηγή: περιοδικό "MOTO" της εποχής, είχαν αγοράσει μία!). Δηλαδή κανένα πρακτικό πλεονέκτημα σε σχέση με μια ισοδύναμη και σημαντικά φτηνότερη διάταξη πχ. V8.

Αλλά όνειρο παρ΄όλα αυτά.
Άβαταρ μέλους
By scuderia monofaro
#12971
nass έγραψε:A εσύ είσαι Ιστορικός πέρα για πέρα :s_biggrin



Η τελευταία φορά που οδήγησα μοτοσυκλέτα ήταν πριν τριάντα χρόνια και μη φανταστείς τίποτα θηριώδες ή ιδιαίτερα δυνατό.Οι ικανότητες μου πλέον αρκούν για κάτι μικρό και αυτόματο.Ας έχει στυλ τουλάχιστον. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#13036 Image
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Honda CBF 1000. Ξέρω δεν είναι κάτι εξωπραγματικό-διαφορετικό-σπάνιο-μοναδικό, αλλά ο τίτλος λέει ''έρωτες''.
Επειδή δεν κατάφερα να την αποκτήσω ( καταραμένη κρίση ), παραμένει στους ''δίτροχους έρωτες'' !!
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#13188
scuderia monofaro έγραψε:
nass έγραψε:A εσύ είσαι Ιστορικός πέρα για πέρα :s_biggrin



Η τελευταία φορά που οδήγησα μοτοσυκλέτα ήταν πριν τριάντα χρόνια και μη φανταστείς τίποτα θηριώδες ή ιδιαίτερα δυνατό.Οι ικανότητες μου πλέον αρκούν για κάτι μικρό και αυτόματο.Ας έχει στυλ τουλάχιστον. :s_smile


Kαι επειδή έχεις και τη μέση σου και δεν είσαι για να αλλάζεις και να κοπανάς λαδωμένα μπουζί:

Image
http://www.vespa946.ch/fileadmin/vespa- ... e_2_02.jpg

Τώρα, με την κοπέλα ίσως ζοριστείς λίγο αλλά σου έχω εμπιστοσύνη! :s_biggrin

(με τη βούλα ονειρικό μηχανάκι το 946 τόσο που κάνει).
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#13198
scuderia monofaro έγραψε:Τη Vespa την κουμαντάρω μάλλον εύκολα,εν αντιθέσει με την κυρία.

Η κυρία σίγουρα δεν είναι αυτόματη, καλέ μου μονόφαρε, οπότε έχεις δίκιο μάλλον...
Άβαταρ μέλους
By bihlas87
#13445 Image

resize αντί για img [mod]