Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By IKE
#69864 Πόσο έχει δηλαδή το σέρβις? Πάνω από χιλιάρικο? Δείτε τη συνολική εικόνα, έστω ότι αυτά τα VFR που πωλούνται 2-3χιλ θέλουν άλλα τόσα για να γίνουν καινούρια (πάνω από 2-3 χιλιάρικα το βρίσκω απίθανο). Με 5-6.000 έχεις ένα άψογο VFR, ΤΟΣΟ ακριβό είναι πια?

Εγώ ναι μεν δε την έχω οδηγήσει αλλά είχα κάτσει επάνω σε έκθεση μοτοσικλέτας και μάλιστα συγκρινόμενη με τα αντίστοιχα CBR 1000/600 και άλλα supersport μου φάνηκε ιδανικό μέγεθος (όπως και οι hayabusa CBR1100XX). Τα supersport μου φαίνονται πάρα πολύ μικρά και νοιώθεις σα να κάθεσαι επάνω σε πατίνι συγκριτικά.

Όλα αυτά από στατική σύγκριση οπότε μη δώσετε και τεράστια σημασία. Απλά η μηχανή που είχα περισσότερο από κάθε άλλη, ένα CB400SF είχε ανάλογο βάρος, μεγαλύτερο όγκο και τα μισά άλογα (ενώ σε γεωμετρία/αναρτήσεις ήταν πολύ πιο πίσω), οπότε θεωρώ απίθανο να μου φανεί μαούνα η VFR.

Έχει και τεράστια σημασία η χρήση, αν το θέλει κανείς για χρήση πόλης, φυσικά και θα είναι μαούνα, καλύτερα κάτι ελαφρύτερο και μικρότερο, χωρίς να σημαίνει πως και μία hayabusa είναι ακατάλληλη για πόλη, εδώ οδηγάμε αυτοκίνητα και δε διαμαρτυρόμεθα :P
Άβαταρ μέλους
By IKE
#69875 ontopic:

όχι τόσο exotic αλλά εξ'ίσου majestic:

Εικόνα

Και σήμερα να έβγαινε, έτσι ακριβώς θα ήταν πιο όμορφο και σύγχρονο από το 99% του σημερινού κιτσαριού, άψογη.

Επίσης πιστεύω πολύ καλή επιλογή για μτχ.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#69898 Εικόνα

Αυτό το θυμάται κανείς :inlove: ;

Είχε κυκλοφορήσει στα τέλη των '80s και ερχόταν μόνο σαν παραεισαγωγής στο ελλάντα. Είχα πετύχει ένα μαύρο κάπου στο Πολύγωνο(?), αλλά έδειχνε ψιλοχάλι, οπότε πήραμε με τον αδερφό μου ένα ...Lead ορίτζιναλ 80άρι του '84, γιατί περίσσευαν μόνο 170 χιλιάρικα τότε :s_biggrin ...

Και μερικά τεχνικά (το μοτέρ ήταν του DT200 R) : http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 0%2089.htm
Άβαταρ μέλους
By IKE
#69914 Είχα δει ένα τέτοιο και νόμιζα ότι ήταν ιδιοκατασκευή (<-----not a compliment)
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#69935
IKE έγραψε:ontopic:

όχι τόσο exotic αλλά εξ'ίσου majestic:

Εικόνα

Και σήμερα να έβγαινε, έτσι ακριβώς θα ήταν πιο όμορφο και σύγχρονο από το 99% του σημερινού κιτσαριού, άψογη.

Επίσης πιστεύω πολύ καλή επιλογή για μτχ.


Aπ τις πιο γαμάτες μηχανές έβερ :metalo:

Εδώ του συνάδελφου, το οποίο έχει πάνω απο 150.000 χλμ και αρκετά track days :superman:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#69946
IKE έγραψε:Πόσο έχει δηλαδή το σέρβις? Πάνω από χιλιάρικο? Δείτε τη συνολική εικόνα, έστω ότι αυτά τα VFR που πωλούνται 2-3χιλ θέλουν άλλα τόσα για να γίνουν καινούρια (πάνω από 2-3 χιλιάρικα το βρίσκω απίθανο). Με 5-6.000 έχεις ένα άψογο VFR, ΤΟΣΟ ακριβό είναι πια?...Απλά η μηχανή που είχα περισσότερο από κάθε άλλη, ένα CB400SF είχε ανάλογο βάρος, μεγαλύτερο όγκο και τα μισά άλογα (ενώ σε γεωμετρία/αναρτήσεις ήταν πολύ πιο πίσω), οπότε θεωρώ απίθανο να μου φανεί μαούνα η VFR.


Δε νομίζω ότι υπάρχει σύγκριση μεταξύ cb400 και vfr σε μάζα και όγκο... όταν πήγα να δω την πρώτη (vtec) στο καπάκι καβάλησα ένα cbf600sa, το οποίο μου φάνηκε ποδήλατο.
Όσο αφορά το κόστος υπάρχουν πολλές ιστορίες τρόμου.
Ρίξε μια ματιά εδώ και σκέψου ότι ο ντρίφτης εκεί που είναι δεν έχει και την επιλογή "μαστρομάστορας" που έχουμε εδώ (αν και μόνο να τη δεις χωρίς τα φαίρινγκ θα πας και θα τα σκάσεις ευχαρίστως).
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=815693
Το βλέπεις το 1600$; δε λέω ότι θα πάει τόσα αν το πας έξω αλλά σίγουρα το 700ρι το έχεις στο νερό και πάντα με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις κάποια ζημιά. Για αυτό και πιστεύω ότι τη βρίσκεις εύκολα φτηνά (ακόμα και καλά μηχανάκια, αν λέμε για το vtec, μιας και δεν τα είχε ο καθένας).

Το συμπέρασμά μου ήταν ότι τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους (και ο δικός μου είναι μάλλον ατζαμής για τέτοιες δουλειές).
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#70156 Αυτό το θέμα φαντάζομαι το είχαν τα επόμενα μοντέλα κι όχι αυτό που πόσταρα διγετιε ?

Μια βόλτα θα την κάνω πάντως, μου χει γεννηθεί απορία. Ο συνάδελφος πάντως με την xx λέει ότι είναι τόσο μανιτζέβελη που δεν είχε θέμα μες στην πόλη. CBR προφανώς δεν είναι, κι αυτός είναι κι 1.90 :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#70550
rx8_drifter έγραψε:Aμα φτιάξει ο καιρός θα πάω μια βόλτα να την τσεκάρω έτσι απο περιέργεια :lol:

Κωλόφαρδοι, να τα χαίρεστε τα μηχανάκια σας όσο μπορείτε (πριν προλάβει να σας τα απαλλοτριώσει ο σύριζας :rtfm: ). Εδώ πάνω, εδώ και 2 βδομάδες έχει βασικά permafrost. :help:

IKE έγραψε:Εγώ ναι μεν δε την έχω οδηγήσει αλλά είχα κάτσει επάνω σε έκθεση μοτοσικλέτας και μάλιστα συγκρινόμενη με τα αντίστοιχα CBR 1000/600 και άλλα supersport μου φάνηκε ιδανικό μέγεθος (όπως και οι hayabusa CBR1100XX). Τα supersport μου φαίνονται πάρα πολύ μικρά και νοιώθεις σα να κάθεσαι επάνω σε πατίνι συγκριτικά.

Όλα αυτά από στατική σύγκριση οπότε μη δώσετε και τεράστια σημασία. Απλά η μηχανή που είχα περισσότερο από κάθε άλλη, ένα CB400SF είχε ανάλογο βάρος, μεγαλύτερο όγκο και τα μισά άλογα (ενώ σε γεωμετρία/αναρτήσεις ήταν πολύ πιο πίσω), οπότε θεωρώ απίθανο να μου φανεί μαούνα η VFR.


Τι σωματότυπο έχεις; :hmmm: Το μόνο πράγμα που δεν μου αρέσει στο VFR είναι ότι είναι αισθητά πιο βαρύ από λχ. την F800ST. Τα SS μου ταιριάζουν σαν γάντι, οπότε υποψιάζομαι ότι παίζεις πιο κοντά στη μπασκέτα απ'ότι εγώ.
Στη σύγκριση με το βάρος του superfour όμως είσαι αντικειμενικά λάθος, είναι πολύ πιο ελαφρύ. Μη ξεχνάς επιπλέον και τα clip on του VFR που δυσκολεύουν περισσότερο σε σφιχτές/αργές διαδρομές.
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#70621
IKE έγραψε:ontopic:

όχι τόσο exotic αλλά εξ'ίσου majestic:

Εικόνα

Και σήμερα να έβγαινε, έτσι ακριβώς θα ήταν πιο όμορφο και σύγχρονο από το 99% του σημερινού κιτσαριού, άψογη.

Επίσης πιστεύω πολύ καλή επιλογή για μτχ.

Την ίδια ακριβώς έχει και ενα φιλαράκι μου σε μπλέ ηλεκτρίκ χρώμα. Καλή περίπτωση μτχ.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#71044
Zorz έγραψε:Στη σύγκριση με το βάρος του superfour όμως είσαι αντικειμενικά λάθος, είναι πολύ πιο ελαφρύ. Μη ξεχνάς επιπλέον και τα clip on του VFR που δυσκολεύουν περισσότερο σε σφιχτές/αργές διαδρομές.


Χμ, δεν έχω οδηγήσει VFR, έτσι σταματημένο δεν μου φάνηκε πιο βαρύ από CB αλλά για να το λές, έτσι θα είναι. Το Superfour πάντως χωρίς να είναι ποδήλατο, δε το λές και μαούνα. Μένει να πάρω κάποια στιγμή ένα VFR και να πω "ΚΑΛΑ ΤΑ'ΛΕΓΑ" (ή το ανάποδο) :v
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#71337 Nice thread :)

MZ 1000S : Ωραίος ήχος, υποκειμενική ομορφιά .
Εικόνα

Suzuki SV 1000S Απο τα 16-17 , γιατί να μην μπορώ να γεμίσω το δωμάτιο με κλασικά τέρατα 1000αρα κλπα
και να θέλω ένα δικύλινδρο είτε στα 650 είτε στα 1000 με 2 σειρές led στην ουρά , αλουμινένιο πλαίσιο και πρ-πρ απο την
Devil εξάτμιση ?
Εικόνα

MV ΑΟΥΓKΟΥΣΤΑ (που έλεγε κι ο Διατσίδης) F4 Tamburini
Είναι πανέμορφο.&-
Εικόνα

Honda Shadow 750 Black
Τη μικρή της αδερφή την βολτάρω τακτικά. Στην αρχή νόμιζα οτι ήταν παρενέργεια Clutch-SOA-Lost and the Damned
φάσης τότε, παρέμεινε όμως οπότε ...
Εικόνα

Ducati 999R
Ούτε ιπποδύναμη τρελή είχε, πανάκριβη ήταν , θέση οδήγησης (έγραφαν τα περιοδικά)
χειρότερη κι απο σκήτη στα Μετέωρα. Έχω μια αδυναμία όμως σε 749-999 και όταν διάβαζα
τα "πολύ πιο ελευθερη εξάτμιση, 140hp και extra ποιοτική ανάρτηση, i was sold".
Εικόνα

Για έρωτες δεν είπαμε? Λογική περιορισμένη δηλαδής...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#71400 Μια 749 φίλου με πρόγραμμα από 999 μας ξεσκισε όλους σε πρόσφατο trackday. Έτερος φίλος με RC8 που ήταν ο αρχικός ιδιοκτήτης της ducati τραβουσε τα βυζια του που ο άσχετος έκανε καλύτερο χρόνο. Φοβερό μηχάνημα και πολύ ευκολοδηγητο στην πιστα σε σχέση με τα άλλα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#72363 σε πίστα ναι, στην πόλη είναι λίγο σοκόλαση... :lol: καμία σχέση με τα γιαπωνέζικα 600αρια σσ που προσωπικά μου φαίνονται οκ για πόλη