Καλα ξεμπερδέματα με τις ασφαλιστικές και γρήγορα με άλλο χόντα
εδώ αλλάζοντας τακάκια με το συνάδελφο \m/
vasilis 1200101 έγραψε:Μπίχλα, ωραία τα βιντεάκια σου. Πιο μηχανάκι είναι αυτό είπαμε;
Όσον αφορά στο πιο σύγχρονη, αυτή είναι μεγάλη κουβέντα αλλά δύσκολα θα πάω σε πιο σύγχρονη. Δεν ξέρω τι φταίει αλλά τα μηχανάκια μετά το 2000 δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα. Και εδώ συμβαίνει το εξής παράδοξο, ενώ τα σκούτερ του 90 ούτε να τα φτύσω δεν θέλω, τα καινούρια μου φαίνονται αρκετά συμπαθητικά.
Για να γίνω σαφής, δυο - τρεις μέρες μετά την πτώση πήρα τηλέφωνο τον μηχανικό μου και του λέω. " Φεύγουμε για Βόρεια..., βρήκα την επόμενη, GPZ 1100 RX".
Σιωπή στο τηλέφωνο και μετά από μερικά δευτερόλεπτα άκουγα τα γαλλικά του αιώνα..."
Τελικά δεν πήραμε το Καβασάκι!
Suzuki SV650S πρώτης γενιάς που μετέτρεψα με τα χεράκια μου από ημιfairingάτο σε γυμνό...
επειδή δεν είχα λεφτά για monster της προκοπής. Φωτό πριν και μετά
Kαι από βδομάδα θα πέσει βάψιμο σε Lotus racing green, αναμένατε φρέσκιες φωτό
Έχεις περίεργα γούστα πάντως, γουστάρεις ρετρό αλλά θωρηκτά, εγώ αν αγόραζα κάτι παλιό θα ήταν
κάτι... πολύ παλιό για customάρισμα σε cafe racer, πρατ πρατ εξάτμιση, πέτσινο, μπότα, jet κράνος
και rock'n'roll attitude all the way ναούμ.
IKE έγραψε:Δεν έχει σημασία η πραγματικότητα παίδες, σημασία έχει ποιος θίγεται από αυτή.
Mad_Max_Geo έγραψε:Αυτο ειναι το δικο μου!
Και με αυτο κοβω κατι βολτες καθε φορα που κατεβαινω Ελλαδα!
για δείξε μας και το κράνος σου
red_monster έγραψε:Mad_Max_Geo έγραψε:Αυτο ειναι το δικο μου!
Και με αυτο κοβω κατι βολτες καθε φορα που κατεβαινω Ελλαδα!
για δείξε μας και το κράνος σου
Δε το εχω φωτο, ενα nolan εχω που το ειχα αγορασει μαζι με το σκουτερ!
red_monster έγραψε:Δεν θέλω μαγκιές και χαζομάρες, να το φοράς ε
Ναι ρε τι το περασες! Με το σκουτερακι καθε φορα! Οπως και με το gsxr ε!
Αυο εχω εδω και 7 χρονια, χωρις κανενα προβλημα και με την "μαμα" μπαταρια.
Fiat Panda 7,6l/100km
Κάπως έτσι θα μπορέσει να την δει όποιος την χρειαστεί.
Η αλλιώς... Η Αλίκη στον δρόμο της ανάστασης.
Η ιστορία θα μπορούσε να είναι φανταστική αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινή....
Η τελευταία συνάντηση είχε λήξει άδοξα. Η επικείμενη αγορά αφορούσε στην Honda CBR 250RRL, αυτή με το 4κύλινδρο μοτέρ με το στρατοσφαιρικό κόφτη στις 19.500. Ο πωλητής ήθελε να πουλήσει, ο αγοραστής -ο υποφαινόμενος- να αγοράσει (?)...
Με βήματα αργά, βαριεστημένα και ένα κουκουνάρι να κάνει γκελ απ τις κλωτσιές στο πεζοδρόμιο, μαύρα σύννεφα για άλλη μια φορά μαζεύτηκαν πάνω απ΄ το κεφάλι.
Το τηλέφωνο χτύπησε και μια γνώριμη, πολύ φιλική φωνή, ακούστηκε στην άλλη άκρη. O Giuseppe Busso, είχε αντιληφθεί την ύπαρξη μιας μοτοσυκλέτας αρκετά οικείας προς εμάς, με πολύ σημαντικές πιθανότητες απόκτησης, καθώς έμοιαζε εγκαταλειμμένη μέσα στην αυλή. Ναι ήταν μια Χοντα, αλλά τι Χοντα;;;
Οι επαφές έγιναν με γοργούς ρυθμούς, το κατάλληλο τηλέφωνο βρέθηκε και η πρώτη κλήση έλαβε χώρα την Τρίτη το απόγευμα...
Ντριιιν, ντριιιν, ντριιιν...
-Ναι;
-Χαίρετε, συγγνώμη για την ενόχληση. Σας καλώ για μια μοτοσυκλέτα που έχετε...
-Α! Ναι, κατάλαβα, έχω μια Χόντα, στην αυλή, αλλά κύριε μου η μοτοσυκλέτα δεν κυκλοφορεί, λόγω προβλημάτων προσωπικών.
- Καταλαβαίνω, ωστόσο θα μπορούσα να μάθω περί τίνος προκειται;
-Είναι παλιά η μοτοσυκλέτα, τι να σας πω, δεν θα ξέρετε, την έχω πρώτο χέρι από το 1990 και έκανα ταξίδια με αυτήν.
Η καρδιά μου άρχισε να χτυπά γοργά...
-Συγγνώμη αλλά ποιό μοντέλο έχετε;
-Ένα CBR 1000F...
Πάγωσα, η τρίχα μου σηκώθηκε κάγκελο, το άκρα μου μούδιασαν και με προσπάθεια ψέλλισα:
-Τι χρ... χρωμα;;
-Λευκό, κόκκινο με την μπλε σέλα. Η μοτοσυκλέτα είναι εργοστασιακή και δεν μου έχει πέσει ποτέ αλλά δεν μπορώ πια να καβαλήσω.
Σιωπή, σάστισα, δάκρυσα, μετά από μερικά δευτερόλεπτα...
-Αύριο το πρωί, έρχομαι να την πάρω, σας ευχαριστώ...
Έκλεισα το τηλέφωνο και μου 'ρθε λυποθυμία, εκεί στο πεζοδρόμιο, στην μέση του δρόμου...
Το πως συνήλθα και πως έγινε αυτή την στιγμή, η δύο απ' τις λιγότερες από 10 λευκές cbr να βρίσκονται στην κατοχή μου, θα σας το περιγράψω το βράδυ...
Προς το παρόν εδώ και μερικές μέρες είμαι κάπως έτσι...
Fiat Panda 7,6l/100km