Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#180148 Πριν από 2 εβδομάδες περίπου ήρθε η ώρα να κάνω το Level 4 και τελευταίο του California Superbike School.
Υποτίθεται ότι θα το έκανα την προηγούμενη φορά αλλά λόγω του ότι δεν συμπληρώθηκαν αρκετά άτομα είχα κάνει κάτι μεταξύ 3 και 4.

Η μέρα ξεκίνησε μετά τα τυπικά και στην συνέχεια με την συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου το οποίο αναφερόταν στις κινήσεις ή σημεία της οδήγησης που ο εκπαιδευόμενος δεν νιώθει άνετα ή νομίζει ότι έχει πρόβλημα.
Στην συνέχεια υπήρχε κουβέντα με τον εκπαιδευτή πάνω σε προβλήματα που ο εκπαιδευόμενος αντιμετωπίζει και η είσοδος για το 1ο 20λεπτο στην πίστα.

Μετά το 20λεπτο υπήρχε η έκπληξη, ο εκπαιδευτής κατέγραφε με κάμερα πάνω στην μοτοσυκλέτα του τον εκπαιδευόμενο και βλέποντας μαζί το βίντεο γινόταν επισήμανση των λαθών, δίνονταν οι οδηγίες για το επόμενο 20λεπτο κοκ.

Με τα πολλά ενώ πήγα εκεί θεωρώντας ότι το πρόβλημα μου ήταν ο έλεγχος του γκαζιού μέσα στην στροφή τελικά διαπίστωσα ότι το πρόβλημα μου ήταν ότι δεν έβαζα σημεία, σημείο για τα φρένα, για το που θα στρίψω, για το άπεξ και για την έξοδο.
Έμπαινα στις στροφές σε ψιλοτυχαία σημεία ψάχνοντας με το βλέμμα μονίμως την έξοδο, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχω τελείως διαφορετικές γραμμές κάθε φορά, διαφορετικό απεξ και φυσικά πρόβλημα με το πόσο γκάζι έπρεπε να διατηρήσω ή/και πότε να το ανοίξω.
Στο τέλος της ημέρας όχι μόνο είχα μάθει να βάζω σημεία αλλά να τα ακολουθώ και σωστά με το βλέμμα με αποτέλεσμα η άνεση που ένιωθα από στροφή σε στροφή να είναι ανεπανάληπτη, δυστυχώς όμως λόγω ζέστης είχα ήδη εξουθενωθεί και φοβήθηκα να ανεβάσω πολύ ρυθμούς για να αποφύγω καμιά τούμπα.
Την επόμενη φορά που θα επισκεφτώ την πίστα (αρκετά σύντομα) θα έχω πολλά πράγματα να κάνω :metalo:


Νομίζω το έχω ξαναπεί ότι σχολεία αυτού του είδους πρέπει να παρακολουθούνται απαραιτήτως από όλους τους αναβάτες, τώρα πλέον κατάλαβα επακριβώς το γιατί.
Γιατί αν οι κινήσεις που σου μαθαίνουν, για να είσαι ασφαλέστερος αλλά και ταχύτερος, σου γίνουν μηχανικές μπορείς πολύ εύκολα να επικεντρώσεις την προσοχή σου σε άλλους εξίσου σημαντικούς παράγοντες όπως η πρόσφυση των τροχών, η κλίση του δρόμου και γενικότερα στην "αίσθηση" της μοτοσυκλέτας. Η "αίσθηση" αυτή μπορεί να οδηγήσει σε άλλα επίπεδα όχι μόνο ασφάλειας αλλά και διασκέδασης.

Το ραντεβού μου με το συγκεκριμένο σχολείο είναι κλεισμένο από τώρα για τα επόμενα χρόνια γιατί η επανάληψη μήτηρ μαθήσεως. :rtfm:


και 2 καλλιτεχνικές :lol:

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#180160 Ωραιος !! :s_thumbsup :s_thumbsup
Αντε τωρα παρε ενα 675 η ενα S3R να το απολαμβανεις καλυτερα!!

Νομιζω οτι ειχες γραψει στο παλιο φορουμ για τα προηγουμενα σχολεια που εχεις κανει. Δεν τα κανεις ενα copy-paste να υπαρχουν και εδω ομορφα και νοικοκυρεμενα;;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#180170
Νίκος Παππάς έγραψε:Ωραιος !! :s_thumbsup :s_thumbsup
Αντε τωρα παρε ενα 675 η ενα S3R να το απολαμβανεις καλυτερα!!

Νομιζω οτι ειχες γραψει στο παλιο φορουμ για τα προηγουμενα σχολεια που εχεις κανει. Δεν τα κανεις ενα copy-paste να υπαρχουν και εδω ομορφα και νοικοκυρεμενα;;



Το 675 είναι πόθος αλλά δεν βρίσκω εδώ ούτε για πλάκα, βασικά ένα Street Triple R με ABS θέλω αλλά πρώτα θα ξεζουμίσω αυτό που έχω. Ducati δεν αγοράζω γιατί κουβαλάω και την σύζυγο καμιά φορά :lol:


Καλή ιδέα θα τα ψάξω και θα τα βάλω. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#180176 Μεταφορά από "αλλού" ...

Περί Riding School του Χούντρα

Στο level 1 ουσιαστικά διδάσκεται η όλη διαδικασία του στρίβειν.
Δηλαδή έλεγχος γκαζιού, γυροσκοπικό φαινόμενο, γιατί πρέπει να είναι πάντα ανοιχτό κατά την διάρκεια της στροφής το γκάζι (γκάζι περιστροφής), ποια είναι η διαδικασία του στριψίματος χωρισμένη σε φάσεις-ενέργειες και πως γίνεται η κάθε ενέργεια με τον καλύτερο (ασφαλέστερο τρόπο).

Στο level 2 αναλύεται η στροφή (σαν δρόμος) και μέσα από το όλο level μαθαίνεις να αντιμετωπίζεις όλες τις στροφές στον πλανήτη με τον ίδιο τρόπο με αποτέλεσμα να στρίβεις πάντα με ασφάλεια.
Ειδικότερα αναλύεται το apex και πως το βρίσκουμε, αποφυγή εμποδίου πάνω στην στροφή, το βλέμμα του οδηγού και οι κλίσεις του δρόμου.

Μεγάλη εντύπωση μου έκανε η πρώτη άσκηση στην πίστα στο level 1, που ήταν οδήγηση με το αριστερό χέρι πάνω στο ντεπόζιτο, μια ταχύτητα στο κιβώτιο και χωρίς φρένα, όπως και το τελευταίο session στο level 2 που ενώ πήγαινες σβέλτα έχοντας την πλήρη εικόνα πλέον ερχόταν ο εκπαιδευτής μπροστά σου και φρέναρε μέσα στην στροφή χωρίς να το περιμένεις για να δει την αντίδραση σου.


Πήγα στο σχολείο με λιγότερα από 3000χλμ πάνω σε μοτοσυκλέτα και από το 2o session στην πίστα πάτησα όλο το πλάτος του ελαστικού (επιτέλους no chicken strips :yahoo: ), ενώ στο τέλος τις πρώτης μέρας ήταν πραγματικά σαν να είχα μάθει επιτέλους να οδηγώ. Μετά δε το 2 level είχα ξεπεράσει κάθε φόβο για την επερχόμενη στροφή καθώς υποσυνείδητα πλέον έκανα όλη την σωστή αλληλουχία κινήσεων και ήμουν σίγουρος ότι ότι και να γίνει δεν θα πέσω
Τελευταία επεξεργασία από dimik και 30 Οκτ 2015, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#180177 Ωραίος! Έχω ξαναρωτήσει: πόσο πιθανή είναι μια πτώση κατά την διάρκεια των μαθημάτων; Πόσες φορές έχει συμβεί άραγε;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#180178 Μεταφορά από "αλλού" ...
Τελικά τα κατάφερα και έκανα το CSS Level 1 και 2 το ΣΚ που μας πέρασε.
Καταπληκτική εμπειρία, την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους ανεξαρτήτως εμπειρίας, έφυγα πολύ καλύτερος οδηγός, με μισοφαγωμένες μπότες και μπίλιες στα πατάκια :inlove:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Να πω και την μαύρη αλήθεια ζήλεψα αυτούς με τα SS μηχανάκια και σίγουρα θα πάω για Level 3 και 4 του χρόνου που θα ξαναέρθουν.
Επίσης στο Level 2 είχα την τιμή να είμαι Star Student και να κερδίσω ένα ανάλογο μπλουζάκι :thumbsup:
Τελευταία επεξεργασία από dimik και 30 Οκτ 2015, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#180180 Άλλο ένα καταπληκτικό CSS το Σάββατο, level III αυτή την φορά και η διαφορά φαίνεται στις φωτογραφίες :yahoo:
Οι εκπαιδευτές για άλλη μια φορά έδωσαν ρέστα και έκαναν την όλη διαδικασία να φαίνεται τρομερά εύκολη.
Ραντεβού τον Οκτώβρη τώρα για Level 4, το οποίο σκοπεύω να το κάνω κάθε χρόνο καθώς πρόκειται στην ουσία για προσωπική προπόνηση πάνω στα προηγούμενα 3 Levels.

Είχα μαζί φίλο πρωτάρη στην μοτοσυκλέτα που τον έπεισα να κάνει το πρώτο Level μετά από ένα μικρό ατύχημα που είχε καθώς δεν μπόρεσε να στρίψει με αποτέλεσμα ένα δάχτυλο σπασμένο και αρκετά πλαστικά. Περιττό να πω πως έπαθε την πλάκα της ζωής του πρώτον από τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτα και δεύτερον από την δυνατότητα που έχει να οδηγάει γρήγορα-σταθερά και με ασφάλεια.


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#180181
HighFidelity έγραψε:Ωραίος! Έχω ξαναρωτήσει: πόσο πιθανή είναι μια πτώση κατά την διάρκεια των μαθημάτων; Πόσες φορές έχει συμβεί άραγε;



Έχω κάνει μαζί με του Χούντρα 7 ολοήμερα σχολεία σε διάφορα levels και έχω δει 2 πτώσεις σε πολύ κλειστή στροφή με μηδενική ταχύτητα και μια έξοδο στα χώματα. Οι 2 πτώσεις οφείλονταν σε υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων των οδηγών.

Σε όλα τα σχολεία σου λένε ξεκάθαρα ότι πας με 80% της ταχύτητας που αντέχεις και νιώθεις άνετα, άσχετα που αν στην αρχή αυτή είναι π.χ 70χλμ/ω στο τέλος μπορεί να είναι 120χλμ/ω :lol:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#180187 Τωρα που τα εβαλες ολα μαζι, ειναι εμφανης η βελτιωση σου κοιτωντας τις φωτογραφιες. στις πανω πανω που ειναι οι πιο προσφατες εισαι χαλαρος, ανετος στην μηχανη.
Well done!!! :)
Μακαρι να μπορουσα και εγω, αλλα δεν εχω μοτο και με το σκουτερ μαλλον δεν θα με δεχθουν :(
Άβαταρ μέλους
By dimik
#180189 Μπορείς πάντα να στείλεις ένα email να ρωτήσεις κι αν δεν δέχονται μπορείς με το σκούτερ νοικιαζουν CBR 600 αν δεν κάνω λάθος μόνο για το σχολείο.

Είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου πάντως.

Sent from my A0001 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#180198
dimik έγραψε:Μπορείς πάντα να στείλεις ένα email να ρωτήσεις κι αν δεν δέχονται μπορείς με το σκούτερ νοικιαζουν CBR 600 αν δεν κάνω λάθος μόνο για το σχολείο.

Είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου πάντως.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Εχει στα Μεγαρα στις 22/11 . Θα στειλω ενα μειλ για το κοστος ενοικιασης μοτο, το κοστος ενοικιασης δερματινης φορμας ειναι 25€ και το μαθημα 280€ με φπα για μια μερα που ξεκιναει στις 7:30 και τελειωνει 17:30. Δεν ειναι λιγα αλλα δεν ειναι και πολλα αφου μαθαινεις τι κανεις λαθος.
Οσοι το εκαναν λενε τα καλυτερα!!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#180217
Νίκος Παππάς έγραψε:
dimik έγραψε:Μπορείς πάντα να στείλεις ένα email να ρωτήσεις κι αν δεν δέχονται μπορείς με το σκούτερ νοικιαζουν CBR 600 αν δεν κάνω λάθος μόνο για το σχολείο.

Είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου πάντως.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Εχει στα Μεγαρα στις 22/11 . Θα στειλω ενα μειλ για το κοστος ενοικιασης μοτο, το κοστος ενοικιασης δερματινης φορμας ειναι 25€ και το μαθημα 280€ με φπα για μια μερα που ξεκιναει στις 7:30 και τελειωνει 17:30. Δεν ειναι λιγα αλλα δεν ειναι και πολλα αφου μαθαινεις τι κανεις λαθος.
Οσοι το εκαναν λενε τα καλυτερα!!


Nαι, στολή νοικιάζω πάντα γιατί στην δική μου δεν μπαίνω :oops: το κόστος εδώ είναι καμια 50ρια € μικρότερο, δεν ξέρω γιατί, ίσως γιατί έχουν χορηγό την BMW ή είναι φτηνότερη η πίστα.

Δεν μαθαίνεις απλά τι κάνεις λάθος, ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά σου :lol: