italakias έγραψε:Μονο που ο τροπος αυτος που αναφερθηκε δεν ειναι φυσικος αλλα τεχνητος.
Για elaborate γιατί σε χάνω...
(Στο παράδειγμά μου δεν υπάρχει τίποτα το υδραυλικό/ενεργητικό)
italakias έγραψε:Μονο που ο τροπος αυτος που αναφερθηκε δεν ειναι φυσικος αλλα τεχνητος.
A-Viper7 έγραψε:Quiz: Σε αυτοκίνητο διπλασιάζω τη σκληρότητα της εμπρός και της πίσω αντιστρεπτικής.Αφού δεν απαντάει κανένας θα τολμήσω εγώ να πω τη σκέψη μου ελπίζοντας να μάθω περισσότερα από την συζήτηση/διόρθωση.
Πώς μεταβάλελται η μεταφορά βάρους μπροστά;
Πώς μεταβάλλεται η μεταφορά βάρους πίσω;
Τι θα γίνει με τη γωνία roll του σασσί;
sknipper έγραψε:A-Viper7 έγραψε:Quiz: Σε αυτοκίνητο διπλασιάζω τη σκληρότητα της εμπρός και της πίσω αντιστρεπτικής.Αφού δεν απαντάει κανένας θα τολμήσω εγώ να πω τη σκέψη μου ελπίζοντας να μάθω περισσότερα από την συζήτηση/διόρθωση.
Πώς μεταβάλελται η μεταφορά βάρους μπροστά;
Πώς μεταβάλλεται η μεταφορά βάρους πίσω;
Τι θα γίνει με τη γωνία roll του σασσί;
Θεωρώντας ότι ο άξονας κέντρων περιστροφής είναι παράλληλος με το έδαφος η μεταφορά βάρους και εμπρός και πίσω δεν θα αλλάξει. Η γωνία περιστροφής θα μειωθεί.
Αν ο άξονας δεν είναι παράλληλος τότε ίσως θα αλλάξουν πολλά πράματα....
funkyreverend έγραψε:Έχοντας κάψει εγκέφαλο προσπαθώντας να παρακολουθήσω τη συζήτηση με τον leonp:
Η συνολική μεταφορά βάρους δεν είναι καθορισμένη από γεωμετρικά στοιχεία και μόνο; Μετατρόχια, κύκλος στροφής κλπ;
italakias έγραψε:Μαλλον ξεφυγε το θεμα.
Λοιπον ,οι αντιστρεπτικες μπηκαν για να μειωσουν τις κλισεις του αμαξωματος χωρις την αναγκη τοποθετησης σκληρων ελατηριων που θα ηταν αρνητικα για την ανεση.
italakias έγραψε:Ετσι με αυτον τον τροπο οταν στριβει το οχημα ,ο εξωτερικος τροχος δεν φορτιζεται τοσο πολυ οσο χωρις αυτην και διατηρει καλυτερα την προσφυση την οποια θα εχανε αν η φορτιση του ελαστικου ξεπερνουσε τα ορια του.
italakias έγραψε:Το μονο προβλημα που υπαρχει ειναι οτι χανεται η ανεξαρτησια των τροχων και δημιουργουνται προβληματα οπως σηκωμα πισω τροχου σε φουρκετες ,σπινιαρισματα εσωτερικου τροχου.
krom έγραψε:Δεν είναι ΟΛΑ τα tilting υδραυλικά λέμε.Τα Talgo δεν είναι ενεργά και χρησιμοποιούνται σε πολλές χώρες http://www.talgo.com/index.php/en/pendulacion.php
italakias έγραψε:Μαλλον ξεφυγε το θεμα.
Λοιπον ,οι αντιστρεπτικες μπηκαν για να μειωσουν τις κλισεις του αμαξωματος χωρις την αναγκη τοποθετησης σκληρων ελατηριων που θα ηταν αρνητικα για την ανεση.
Ετσι με αυτον τον τροπο οταν στριβει το οχημα ,ο εξωτερικος τροχος δεν φορτιζεται τοσο πολυ οσο χωρις αυτην και διατηρει καλυτερα την προσφυση την οποια θα εχανε αν η φορτιση του ελαστικου ξεπερνουσε τα ορια του.
Το μονο προβλημα που υπαρχει ειναι οτι χανεται η ανεξαρτησια των τροχων και δημιουργουνται προβληματα οπως σηκωμα πισω τροχου σε φουρκετες ,σπινιαρισματα εσωτερικου τροχου.
sknipper έγραψε:A-Viper7 έγραψε:Quiz: Σε αυτοκίνητο διπλασιάζω τη σκληρότητα της εμπρός και της πίσω αντιστρεπτικής.Αφού δεν απαντάει κανένας θα τολμήσω εγώ να πω τη σκέψη μου ελπίζοντας να μάθω περισσότερα από την συζήτηση/διόρθωση.
Πώς μεταβάλελται η μεταφορά βάρους μπροστά;
Πώς μεταβάλλεται η μεταφορά βάρους πίσω;
Τι θα γίνει με τη γωνία roll του σασσί;
Θεωρώντας ότι ο άξονας κέντρων περιστροφής είναι παράλληλος με το έδαφος η μεταφορά βάρους και εμπρός και πίσω δεν θα αλλάξει. Η γωνία περιστροφής θα μειωθεί.
Αν ο άξονας δεν είναι παράλληλος τότε ίσως θα αλλάξουν πολλά πράματα....
21 quadra έγραψε:Οι Άγγλοι ( πχ Morgan ) προτιμούν τα φαρδιά αμαξώματα με σκληρά ελατήρια από τις αντριστρεπτικές.
funkyreverend έγραψε:Η συνολική μεταφορά βάρους δεν είναι καθορισμένη από γεωμετρικά στοιχεία και μόνο; Μετατρόχια, κύκλος στροφής κλπ;
Σίγουρο ότι την συντηρούν οι μελλοντικοί ιδιώτες […]
Μια εικονική περιηγηση του Μουσειου Πολεμικής Αερο[…]
Οταν αυτο https://www.youtube.com/wat[…]
https://flix.gr/news/tidf-26-day-eight.html Avan[…]
Μια ΙΚΕ είναι πρακτικά μια ΑΕ σε επίπεδο φορολογ[…]
Προλαβαίνει να καλιμπράρει ο rsf την αποπέτσωση το[…]