Άτσα.
Infiniti's Variable Compression Turbo promises the best of both worlds, with a compression ratio that ranges from 8.0:1 for high-power turbo needs to a 14.0:1 ratio for fuel-sipping efficiency.
Infiniti's Variable Compression Turbo promises the best of both worlds, with a compression ratio that ranges from 8.0:1 for high-power turbo needs to a 14.0:1 ratio for fuel-sipping efficiency.
drdino έγραψε:Και μια γραφική απεικόνιση του συστήματος:
georgetz έγραψε:Το πόσταρα και το τοπικό της Alfa, όταν μιλούσαμε περι R & D, για το κινητήρα της Infiniti.
Αυτό που δεν είδα, είναι τις στροφές , κατ'εκτίμηση , του κινητήρα.
Να υποθέσω οτι λόγω των αρκετών κινούμενων μερών , οι στροφές σε ένα τέτοιο μοτέρ θα είναι σχετικά περιορισμένες?
Πιο απλά, πραγματικά σπορ μοτέρ με υψηλούς ρυθμούς περιστροφής μπορεί να κατασκευαστεί με λογικό κόστος
και ευρεία εφαρμογή ?
Και για να προλάβω, προφανώς έχει σχεδιαστεί και για οικονομία το μοτέρ.
georgetz έγραψε:Μήπως αυτά τα προβλήματα δείχνουν την κατάσταση στην Αμερική , όσων αφορά
χαμηλότερης ποιότητας καύσιμα απο τα Ευρωπαικά (πόσω μάλλον δε Ιαπωνία) και τα
δυνητικά προβλήματα στα συστήματα άμεσου ψεκασμού ?
Επρεπε να του σκασει μια κεφαλια με το κράνος ο μη[…]
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]