Άτσα.
Infiniti's Variable Compression Turbo promises the best of both worlds, with a compression ratio that ranges from 8.0:1 for high-power turbo needs to a 14.0:1 ratio for fuel-sipping efficiency.
Infiniti's Variable Compression Turbo promises the best of both worlds, with a compression ratio that ranges from 8.0:1 for high-power turbo needs to a 14.0:1 ratio for fuel-sipping efficiency.
drdino έγραψε:Και μια γραφική απεικόνιση του συστήματος:
georgetz έγραψε:Το πόσταρα και το τοπικό της Alfa, όταν μιλούσαμε περι R & D, για το κινητήρα της Infiniti.
Αυτό που δεν είδα, είναι τις στροφές , κατ'εκτίμηση , του κινητήρα.
Να υποθέσω οτι λόγω των αρκετών κινούμενων μερών , οι στροφές σε ένα τέτοιο μοτέρ θα είναι σχετικά περιορισμένες?
Πιο απλά, πραγματικά σπορ μοτέρ με υψηλούς ρυθμούς περιστροφής μπορεί να κατασκευαστεί με λογικό κόστος
και ευρεία εφαρμογή ?
Και για να προλάβω, προφανώς έχει σχεδιαστεί και για οικονομία το μοτέρ.
georgetz έγραψε:Μήπως αυτά τα προβλήματα δείχνουν την κατάσταση στην Αμερική , όσων αφορά
χαμηλότερης ποιότητας καύσιμα απο τα Ευρωπαικά (πόσω μάλλον δε Ιαπωνία) και τα
δυνητικά προβλήματα στα συστήματα άμεσου ψεκασμού ?
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]
Ρε σεις, προφανως το καταλαβαινω πως ειναι πολυ βα[…]
Είχαμε μια κουβέντα πριν κάποιους μήνες, μετά τον[…]
Δεν ειπα οτι μπηκε με βυσμα στην Μακλαρεν. Ειπα οτ[…]
https://www.msn.com/el-gr/sports/basketball/nba-%C[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]