Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#290386 Τα τζαπόνια νόμιζα οτι έχουν "καλές" βενζίνες, αλλά τώρα βλέπω οτι η "βασική" είναι 89 οκτάνια (!!) με την κανονική να είναι 96, αλλά και οτι είχαν βενζίνες 100 οκτανίων από το 1990 :dizzy: (!!) (μερακλήδες)


georgetz έγραψε:Μήπως αυτά τα προβλήματα δείχνουν την κατάσταση στην Αμερική , όσων αφορά
χαμηλότερης ποιότητας καύσιμα απο τα Ευρωπαικά (πόσω μάλλον δε Ιαπωνία) και τα
δυνητικά προβλήματα στα συστήματα άμεσου ψεκασμού ?

http://www.consumerreports.org/cro/news ... /index.htm

Ή απλά παίζουν τέτοιες περιπτώσεις γενικά, παντού σε direct injection κινητήρες? :hmmm:


"Γενικό" είναι το πρόβλημα νομίζω, με πιο έντονη εμφάνιση στους "πρώτης γενιάς" άμεσου ψεκασμού, τώρα πρέπει να το έχουν ελαχιστοποιήσει.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#290388 @ dimvii,

εννοούσα οτι τα καύσιμα που χρησιμοποιούμε Ευρώπη (95+ κλπα) είναι καλύτερης ποιότητας
ενώ στην Ιαπωνία έχω ακούσει και για ακόμη καλύτερης ποιότητας (100+ με περισσότερα χημικά).
Όλα τα ανωτέρω, συγκριτικά με Αμερική όπου ξεκινούν απο 87 οκτάνια και πάνω.
Όπου ποιότητα, προφανώς αναφέρομαι στο rating της βενζίνης συν τα όποια χημικά προστίθενται
(καθαριστικά κλπα)

@mousatos,

δηλαδή λες οτι για να "καθαρίσεις" ένα μοτέρ που χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό , που έχει σχεδιαστεί με γνωμονα
την οικονομία πρωτίστως και έπεται η απόδοση, χρειάζεται να γίνεσαι αντιοικονομικός? :hmmm:

Τα ανωτέρω ισχύουν και για κινητήρες που ενσωματώνουν έμμεσο και άμεσο ταυτόχρονα ή μόνο direct?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#290389
georgetz έγραψε:
δηλαδή λες οτι για να "καθαρίσεις" ένα μοτέρ που χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό , που έχει σχεδιαστεί με γνωμονα
την οικονομία πρωτίστως και έπεται η απόδοση, χρειάζεται να γίνεσαι αντιοικονομικός? :hmmm:


Ακριβώς ! :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#290391
mousatos έγραψε:
georgetz έγραψε:
δηλαδή λες οτι για να "καθαρίσεις" ένα μοτέρ που χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό , που έχει σχεδιαστεί με γνωμονα
την οικονομία πρωτίστως και έπεται η απόδοση, χρειάζεται να γίνεσαι αντιοικονομικός? :hmmm:


Ακριβώς ! :lol:


Κάτι σαν να πετάς το 5ετών αμάξι σου για ν' αγοράσεις υβριδικό 30Κ ευρώ για να κάνεις οικονομία στο καύσιμο δηλαδή... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By nass
#290401 Είναι σίγουρα συγκρίσιμα τα "οκτάνια" Ιαπωνίας-Ευρώπης ? Γιατί στις ΗΠΑ "οκτάνια" = (RON + MON) / 2 ενώ στην Ευρώπη "οκτάνια" = RON. Οπότε τυπικά τα Αμερικάνικα φαίνονται χαμηλότερων οκτανίων, ενώ δεν είναι.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#290476 Μια ερώτηση σχετικά με remap και βενζίνες. Υπάρχουν 'προγραμματιστές' που σου βάζουν πρόγραμμα για 100άρα και σου λέει αν δει ο εγκέφαλος 95/97 κλπ, θα κόψει αβανς κλπ και δεν έχεις πρόβλημα. Υπάρχουν όμως και άλλοι που σου λένε πες μου για τι βενζίνη να στο προγραμματίσω. :hmmm:
Ποιο είναι πιο σωστό; δλδ αν οι πρώτοι έχουν δίκιο και ο εγκέφαλος κόβει όταν δει αντίστοιχη βενζίνη, τότε γιατί οι δεύτεροι δεν ακολουθούν την ίδια λύση; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#290562
Vagnar έγραψε:RON είναι της Ιαπωνίας.


Όχι μόνο. Στον περισσότερο κόσμο (και στην Ευρώπη) ισχύει η μέτρηση RON. Οι Αμερικανοί/Καναδοί έχουν την ΑΚΙ. Οπότε τα δικά του 91 οκτάνια είναι αντίστοιχα με τις εδώ 97άρες.

https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating#RON
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#290585
xenos έγραψε:Μια ερώτηση σχετικά με remap και βενζίνες. Υπάρχουν 'προγραμματιστές' που σου βάζουν πρόγραμμα για 100άρα και σου λέει αν δει ο εγκέφαλος 95/97 κλπ, θα κόψει αβανς κλπ και δεν έχεις πρόβλημα. Υπάρχουν όμως και άλλοι που σου λένε πες μου για τι βενζίνη να στο προγραμματίσω. :hmmm:
Ποιο είναι πιο σωστό; δλδ αν οι πρώτοι έχουν δίκιο και ο εγκέφαλος κόβει όταν δει αντίστοιχη βενζίνη, τότε γιατί οι δεύτεροι δεν ακολουθούν την ίδια λύση; :hmmm:


και αυτος που θα στο προγραμματισει με 100αρα ,θα κοψει μοιρες εαν βαλεις 98 αρα .Ολα αυτα μεχρι ενος σημειου.
Άβαταρ μέλους
By famas
#291017 Kαι δεν μας λες dimviii, αν έχουμε premium 95 στο ρεζερβουάρ, κι έχει μείνει 1/4 υπόλοιπο και γεμίσουμε 100ρα, ο εγκέφαλος θα κόψει μοίρες όπως αναφέρεις, μέχρις ότου εξαντληθεί όλη η παλαιότερη βενζίνη ή είναι πιο αναίσθητος;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#291023
famas έγραψε:Kαι δεν μας λες dimviii, αν έχουμε premium 95 στο ρεζερβουάρ, κι έχει μείνει 1/4 υπόλοιπο και γεμίσουμε 100ρα, ο εγκέφαλος θα κόψει μοίρες όπως αναφέρεις, μέχρις ότου εξαντληθεί όλη η παλαιότερη βενζίνη ή είναι πιο αναίσθητος;


ο εγγεφαλος θα κοβει μοιρες οταν θα βλεπει οτι παιρνει σηματα απο knock sensor για πειρακια.Θα κοψει μεχρι να μην περνει σημα,παντα εως ενα σημειο βεβαια.
Σε αρκετα πιεσμενα προγραμματα ,εαν νιωθεις βεβαια, το καταλαβαινεις αμεσως εαν βαλεις βενζινη χαμηλης ποιοτητας.
Στο δικο μου,για θεμα ασφαλειας,εχουμε βαλει να αναβοσβηνει το check engine με 2 ρυθμους,εναν αργο,και εναν πιο γρηγορο,αναλογα με το ποσα knock σηματα δινει ο knock sensor.Μεχρι 2-3 που ειναι οριακο,αναβει με τον αργο ρυθμο αλλα μπορεις να συνεχισεις να πιεζεις,εαν ειναι πανω απο 4 που αρχιζει το φλερτ με ζημια αναβει με τον γρηγορο ρυθμο,οποτε υποχωρεις στην πιεση γκαζιου.Αυτα ολα σε οριακους επαναπρογραμματισμους.Αυτο δουλευει και με τα 2 προγραμματα,και σε αυτο με 100αρα,και στο αλλο που ειναι με 100αρα και ενισχυτικο με οκτανια.
Πολυ βολικο οταν θελεις να παρεις το μαξιμουμ της αποδοσης,αλλα πρεπει να εχεις το νου σου.
Σε ενα αυτοκινητο με πολυ safe επαναπρογραμματισμο ,αρκετα μακρυα απο τα ορια της προαναφλεξης μπορει να μην χρειαστει να κοψει,ή να κοψει τοσο λιγο που να μην ειναι αντιληπτο απο το μεσο οδηγο.
εχει να κανει ποσο οριακα ειναι ρυθμισμενο.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#389317 Ερωτήσεις αρχαρίου
Σχετίζεται το turbo με χαμηλή στάθμη λαδιών στον κινητήρα;
Πώς μπορεί να χαλάσει η η τουρμπίνα, από ποιά κακή χρήση/ συντήρηση;

Συγκεκριμένα,
Στον 1,3 multijet diesel 75HP της Fiat, έκανε ένα θόρυβο σαν σφύριγμα/τρίξιμο ο κινητήρας, άναψε το λαμπάκι κινητήρα, μπήκε σε safe mode. Συμπληρώθηκε στο πρώτο βενζινάδικο 1,5 λίτρο λάδι και την επόμενη στο συνεργείο η διάγνωση είναι αλλαγή τουρμπίνας (με τα παρελκόμενα). Για 85000km μου φαίνεται σοβαρή ζημιά.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#389323 Η λίπανση της τουρμπίνας, απ' όσο ξέρω, γίνεται από το ίδιο λάδι που λιπαίνει και τον κινητήρα. Επομένως αν για κάποιο λόγο υπήρχε διαρροή από την (προβληματική) τουρμπίνα, τότε θα εμφάνιζε αυξημένη κατανάλωση λαδιού.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#389331 Η "χαλασμενη" τουρμπινα μπορει να καιει λαδι
Νομιζω περναει απο τον αξονα της (μιλαμε για θρος τουρμπινα, οχι με ρουλεμαν)
Επισης μπορει να εχει διαρροη το σωληνακι που της στελνει λαδι (ή το επιστρεφομενο)
Η τουρμπινα χαλαει απο κακο λαδι/κακη λιπανση , κακη χρηση (πλακωμα κρυο, σβησιμο αμεσως μετα απο πλακωμα) , απο προγραμμα ή διαρροη στα κολαρα εισαγωγης που την αναγκαζουν να δουλευει υπερωρίες
Αυτα σκεφτομαι προς το παρον