- 15 Σεπ 2015, 03:13
#159579
To Peugeot ξαναχτυπησε
Ανακαλυψαν οι κατοχοι οτι εσταζε νερο. Το εκανε μονο εν λειτουργια, ανεξαρτητως θερμοκρασιας, πιεσης ψυκτικου, στροφων κλπ, φαινοταν να σταζει απο 2 σημεια με αρκετα γρηγορο ρυθμο (~1 σταγονα/sec ή και λιγο συχνοτερα). Το εκανε και σε εμενα με το που πηρε μπρος. Προσθεσα κανα 2-2,5 λιτρα νερο βρυσης μεχρι να φτασει η σταθμη στο δοχειο διαστολης ψηλα.
Το σηκωσαμε και κοιταξε απο κατω ο μηχανικος και ειχε διαρροη απο το σημειο που ενωνεται η εξαγωγη με την κυλινδροκεφαλη. Εγλυφε πανω στο σωληνα 3, (μετρωντας απο μερια ιμαντα). Καποια ποσοτητα εσταζε απο το σωληνα, στα 3-4 cm αποσταση απο την κεφαλη, καποια κατορθωνε και συνεχιζε κατα μηκος του σωληνα και εσταζε λιγο παρακατω οποτε φαινοταν να σταζει απο 2 σημεια.
Μπηκε καποιου ειδους "φώκια" (σαν χωμα ηταν) και η διαρροη σταματησε αμεσα. Δουλεψε 2 φορες ρελαντι τουλαχιστον κανα 20λεπτο (2-3 κυκλοι βεντιλατερ) με κανα 20λεπτο σβηστο ενδιαμεσα, μετα βγηκε εκτος συνεργειου, το αφησα καμμια ωρα και ξααναεβαλα για 2-3 λεπτα και δεν ετρεξε τιποτα.
Μετα τη 2η φορα ρελαντι, ξανασηκωθηκε και η αρχικη διαδρομη υγρου ειχε στεγνωσει, αφηνοντας ιχνη πανω στο σωληνα. Υπηρχε ομως μια υγρασια (αμελητεα σε σχεση με πριν, σαν συμπυκνωση υδρατμων πανω σε κρυο ποτηρι) σε ολη την περιοχη μεταξυ σωληνα 3 και 4, ακριβως στη γραμμη που ενωνεται η εξαγωγη με την κυλινδροκεφαλη.
Αντιστοιχα και στην επιστροφη στους ιδιοκτητες, παλι δεν ετρεχε, εχουν ενα γκαραζ επιπεδο αλλα καπως υπερυψωμενο οπότε ειναι ευκολο να το δεις. Το μονο που δεν εγινε (δεν ηταν δυνατον) ηταν να το βαλω να δουλεψει κρυο, θεωρητικα θα το κανει ο ιδιοκτητης αυριο (σημερα πια) το πρωι
Σκεψεις, αποψεις κλπ. ευπροσδεκτες.