Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#114135 Μπα, μου το επιβεβαιωσε ατομο επι τοπου που το οδηγησε πριν και μετα με διαφορα 1 ωρας.
Εγω δινω ενα μεριδιο της διαπιστωσης μου παντως στο οτι το μαμα φιλτρο ηταν στα τελευταια του, και δε μπορω να μαι σιγουρος για το πως ηταν καινουργιο. Παντως ετσι δεν ηταν.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#114138
Orestis.D έγραψε:Μπα, μου το επιβεβαιωσε ατομο επι τοπου που το οδηγησε πριν και μετα με διαφορα 1 ωρας.
Εγω δινω ενα μεριδιο της διαπιστωσης μου παντως στο οτι το μαμα φιλτρο ηταν στα τελευταια του, και δε μπορω να μαι σιγουρος για το πως ηταν καινουργιο. Παντως ετσι δεν ηταν.


ΟΚ, με κάλυψες :lol:

Το εργοστασιακό φίλτρο στα τελευταία του ήταν σαν το εργοστασιακό φίλτρο στα φρέσκα του. Αυτό έλειπε να αλλάζεις εργοστασιακό φίλτρο 3 χρόνων σε σύγχρονο σουπερμινι και να εντοπίζεις διαφορά...
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#114140
red_monster έγραψε:
Orestis.D έγραψε:Μπα, μου το επιβεβαιωσε ατομο επι τοπου που το οδηγησε πριν και μετα με διαφορα 1 ωρας.
Εγω δινω ενα μεριδιο της διαπιστωσης μου παντως στο οτι το μαμα φιλτρο ηταν στα τελευταια του, και δε μπορω να μαι σιγουρος για το πως ηταν καινουργιο. Παντως ετσι δεν ηταν.


ΟΚ, με κάλυψες :lol:

Το εργοστασιακό φίλτρο στα τελευταία του ήταν σαν το εργοστασιακό φίλτρο στα φρέσκα του. Αυτό έλειπε να αλλάζεις εργοστασιακό φίλτρο 3 χρόνων σε σύγχρονο σουπερμινι και να εντοπίζεις διαφορά...


18 μηνες ειχε το φιλτρο πανω του μωρε, δεν ηταν και αρχαιο!
Άβαταρ μέλους
By leonp
#114158 Οι διαφορές στις επιδόσεις με διαφορετικά φίλτρα, δύσκολα διακρίνονται ακόμα και με χρονόμετρο.
Τώρα πως εσείς τις καταλαβαίνετε στην οδήγηση... :)

Πληροφοριακά, διαφορά στις επιδόσεις βλέπεις ΜΟΝΟ με τέρμα γκάζι.
Αν δεν πατάς το γκάζι τέρμα, προφανώς η πεταλούδα είναι αυτή που ρυθμίζει την απόδοση του κινητήρα και όχι πόσο αέρας μπορεί να περάσει από το πιο ελεύθερο φίλτρο.

Παίρνοντας υπόψη το παραπάνω, δεν καταλαβαίνω γιατί να βάλει κάποιος ένα ελεύθερο φίλτρο στο καθημερινό αυτοκίνητό του.


Ακόμα, η παραπάνω σκόνη που περνάει στον κινητήρα, μαζεύεται στο λάδι το οποίο δεν αλλάζει χρώμα λόγω σκόνης και έτσι δεν μπορείς να διακρίνεις διαφορά με το μάτι.
Γι αυτό με πολύ ελεύθερο φίλτρο, πρέπει να αλλάζεις συχνά τα πανάκριβα λάδια (2-3.000 χλμ) γιατί γεμίζουν γρήγορα με σκόνη. Ακριβή η συντήρηση.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#114302 Κι εγώ λέω ότι αν είναι αν υπάρχει διαφορά θα φανεί με τέρμα γκάζι και σε σχετικά ψηλές στροφές, εκεί είναι που μπορεί η πιο ελεύθερη ροή να κάνει την όποια διαφορά.
Η σύγκριση πρέπει να γίνει με τον οδηγό να μην ξέρει τι οδηγάει.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#114311 Εγω παρατηρω τη διαφορα περισσοτερο στις χαμηλο/μεσαιες, ψηλα λογω φυσης του μοτερ, (απλο 1.2 8βαλβιδο) ο,τι και να κανεις δε μπορεις να δεις διαφορες.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#114323 στο δικο μου αμαξι, οταν εβαλα φιλτρο γαζας στο φιλτροκουτι ("ελευθερας" δλδ), αυτο που καταλαβα αμεσως ειναι οτι ξεκιναγα με λιγοτερο γκαζι
δλδ κατα την αποσυμπλεξη της 1ης, απαιτειται λιγοτερο γκαζι για να ξεκινησεις
δεν καταλαβα κατι αλλο

και για του λογου το αληθες, σε συζητηση με φιλο με ιδιο αμαξι, μου λεει οτι οταν το εβγαλε για να το πληνει και εβαλε το μαμα χαρτινο, οταν πηγε να ξεκινησει, του εσβησε
εν ολιγοις, την ιδια διφορά καταλαβαμε και οι 2 απο το φιλτρο γαζας (στα συγκεκριμενα αυτοκινητα)
Άβαταρ μέλους
By nass
#115591
leonp έγραψε:Πληροφοριακά, διαφορά στις επιδόσεις βλέπεις ΜΟΝΟ με τέρμα γκάζι.
Αν δεν πατάς το γκάζι τέρμα, προφανώς η πεταλούδα είναι αυτή που ρυθμίζει την απόδοση του κινητήρα και όχι πόσο αέρας μπορεί να περάσει από το πιο ελεύθερο φίλτρο.


+1
Διαβάστε σε αυτό το θέμα στο παλιό Forum μια πλήρη διαδικασία tuning και σε ποιό βαθμό το ελεύθερο φίλτρο (Κ&Ν) ήταν χειρότερο από το μαμά εκτός από ψηλά.
(Σόρι τα διαγράμματα δεν δουλεύουν πια).

Στο επόμενό μου αυτοκίνητο, παρότι έχω κάνει remapping (προγραμματισμό), άφησα το μαμά φίλτρο.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#115593
sknipper έγραψε:Η σύγκριση πρέπει να γίνει με τον οδηγό να μην ξέρει τι οδηγάει.

H σύγκριση πρέπει να γίνει δίπλα δίπλα με ίδιο εργοστασιακό αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#115598
nass έγραψε:Διαβάστε σε αυτό το θέμα στο παλιό Forum μια πλήρη διαδικασία tuning και σε ποιό βαθμό το ελεύθερο φίλτρο (Κ&Ν) ήταν χειρότερο από το μαμά εκτός από ψηλά.
(Σόρι τα διαγράμματα δεν δουλεύουν πια).

Στο επόμενό μου αυτοκίνητο, παρότι έχω κάνει remapping (προγραμματισμό), άφησα το μαμά φίλτρο.


Εξαιρετικά περίεργο, καθώς σχεδόν όλοι οι βελτιωτές (από τον ντόπιο tuner μέχρι την ΜΤΜ και τη Revo) προτείνουν την τοποθέτηση ελεύθερου φίλτρου για σχεδόν όλες τις αναβαθμίσεις τους. Και όχι μόνο για τα απόλυτα νούμερα, αλλά και για καλύτερα γενικά απόδοση και συμπεριφορά.

Όπως έχουμε ήδη πει, τα φίλτρα ελευθέρας βελτιώνουν την ροή, και άρα βελτιώνουν (λίγο ή πολύ) την απόδοση του κινητήρα, εις βάρος προφανώς του φιλτραρίσματος και των επιπέδων θορύβου. Και αυτό δεν έχει σχέση με τις στροφές του κινητήρα, η ροή είναι καλύτερη σε όλο το φάσμα. Το αν υπάρχει πραγματικά τόσο πολύς αέρας ώστε να δημιουργεί πρόβλημα (εξαιρετικά περίεργο, αλλά τεςπα) είναι θέμα που πρέπει να λυθεί μέσω επαναπρογραμματισμού.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#115601 Για τα FN2 τα διαφορα πιο ελευθερα φιλτροκουτια συνδυασμενα με πιο ελευθερο φιλτρο το μονο που δινουν ειναι περισσοτερο θορυβο με μηδενικα κερδη ή και χειροτερη αποδοση σε σχεση με το μαμα. Εξαιρεση το Mugen, που ειναι και ακριβο φυσικα, που δινει βελτιωμενη αποδοση, λεμε τωρα, με κοστος την μειωμενη ηχητικη απολαυση. Αλλα μιλαμε για μια εργοστασιακη προταση βελτιωσης.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#115606 Πάντως οι εισαγωγές της Mugen για τον Κ20 και F20 έχουν το βασικό προσόν του ram-air effect, συν ότι είναι από carbon, εξ'ου και οι υψηλές τιμές τους. Αλλά είναι σίγουρα αποδοτικές :thumbsup: