Μία ερώτηξις και από εμένα...
Στη δουλειά έχουμε ένα V(l)ito (
), που έχει να συντηρηθεί σωστά από τότε που ο Κούδας πήρε μεταγραφή στον Ολυμπιακό... Ευτυχώς, δεν βγαίνει σε δημόσιο δρόμο, αλλά κινείται σε ελεγχόμενο περιβάλλον και χρησιμοποιείται σαν μεταφορέας ανταλλακτικών / μηχανικών και (οριακά) κινητή εργαλειοθήκη. Έχει κόψει 1-2 βάσεις, κάπου βγάζει συνέχεια ότι ο αερόσακος συνοδηγού δεν λειτουργεί, μερικές φορές βήχει όταν είναι κρύο μέχρι να ζεσταθεί (μάλλον το χειμώνα θα θέλει στοργή και προδέρμ για να πάρει μπρος
), άλλες πάλι φορές όχι, εδώ και μερικές μέρες δεν λειτουργεί το ποδόφρενο, αλλά η ντίζα δεν φαίνεται να έχει κοπεί, και γενικά η κατάστασή του είναι σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο...
Πριν 2-3 εβδομάδες έμεινε από μπαταρία και τη φορτίσαμε με τον φορτιστή που έχουμε, με το βολτόμετρο να δείχνει ότι έχει 12 volt όταν τελείωσε η φόρτιση... Σήμερα το πρωί ξαναέμεινε από μπαταρία, η οποία απ' ότι μου είπαν είναι σχετικά καινούρια (1 χρόνο;;;
), άρα μάλλον δεν τίθεται θέμα προβλήματος εκεί...
Να φανταστώ ότι μιλάμε για διαρροή ρεύματος κάπου;;;; Τι θα μπορούσαμε να κοιτάξουμε;;;;