Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#2598
bill33 έγραψε:
Mad_Max_Geo έγραψε:Χαχαχαχαχα οχι απλα το βρηκα και ειπα να το βαλω. Δε μπορω να κανω επικόλληση το παλιολινκ με την εικονα! :s_mad.

Εχω και μια τοστιερα στην αποθήκη,την θες;


Γιατί να το βαλεις αυτό βρε Γιωργο στο αμάξι σου;


Εχω ακουσει για μια μικρη βελτιωση στην οικονομια καυσιμου, και στην αποδοση του αυτοκινητου. Και εγω εχω το θεμα οτι μολις ανοιγω το a/c DEAD. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By bill33
#2603
Mad_Max_Geo έγραψε:
bill33 έγραψε:
Mad_Max_Geo έγραψε:Χαχαχαχαχα οχι απλα το βρηκα και ειπα να το βαλω. Δε μπορω να κανω επικόλληση το παλιολινκ με την εικονα! :s_mad.

Εχω και μια τοστιερα στην αποθήκη,την θες;


Γιατί να το βαλεις αυτό βρε Γιωργο στο αμάξι σου;


Εχω ακουσει για μια μικρη βελτιωση στην οικονομια καυσιμου, και στην αποδοση του αυτοκινητου. Και εγω εχω το θεμα οτι μολις ανοιγω το a/c DEAD. :s_biggrin

Βρες ενα μπλε καδο ................και ξερεις την συνέχεια :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#3263 Αυτά που λες τα κάνουν και τα μαγνητάκια.... εγγυημένα! :s_cool Βάλε και κανένα υδρογόνο και είσαι αρχηγός! :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By streetka
#3961 Δεν είμαι σίγουρος πως ανήκει εδώ, αλλά θα ρωτήσω!

Το βηματικό σηκώνει επιδιόρθωση ή απλά το καθαρίζουμε (+πεταλούδα) κι αν συνεχίσει να δημιουργεί προβλήματα (μαρσάρει μεταξύ 1000-1500 στο ρελαντι!) το αντικαθιστούμε?

Και επειδή είστε τσακάλια σε αυτά, μου δίνει την εντύπωση πως εξαιτίας αυτής της δυσλειτουργίας, έχει αυξηθεί η θερμοκρασία των καυσαερίων (τρομερή ζέστη από την περιοχή της εξαγωγής - καταλύτη). Βέβαια παίζει να είναι ψευδαίσθηση...
Άβαταρ μέλους
By leonp
#4439 Δεν φτιάχνεται. - μόνο αν μαγκώνει επειδή είναι λερωμένο.
Είναι σίγουρο ότι φταίει αυτό και όχι κάτι άλλο;

Γιατί η αυξημένη θερμοκρασία στην εξαγωγή δεν έχει σχέση με την βαλβίδα του ρελαντί.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#4476 Eξαιρετικά απίθανο να το ανοίξεις και να το επιδιορθώσεις. Εγώ δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι χαλάει εσωτερικά, έχω ένα κάπου στην Ελλάδα και θα ήθελα κάποια στιγμή να το ανοίξω να δω.

Όπως είπε ο Λεωνίδας, μπορείς να το αφαιρέσεις και να καθαρίσεις τους αυλούς, ενδέχεται να έχουν μαζέψει πολλή κάπνα και βρώμα.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#4509 Βραχυκυκλώνει το πηνίο.
Μετράς την αντίσταση, αν είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές τότε μάλλον θα δουλεύει.

Πάντως στα συνεργεία τα αλλάζουν είτε το ηλεκτρικό τμήμα είναι σωστό ή όχι.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#4685
streetka έγραψε:Δεν είμαι σίγουρος πως ανήκει εδώ, αλλά θα ρωτήσω!

Το βηματικό σηκώνει επιδιόρθωση ή απλά το καθαρίζουμε (+πεταλούδα) κι αν συνεχίσει να δημιουργεί προβλήματα (μαρσάρει μεταξύ 1000-1500 στο ρελαντι!) το αντικαθιστούμε?

Και επειδή είστε τσακάλια σε αυτά, μου δίνει την εντύπωση πως εξαιτίας αυτής της δυσλειτουργίας, έχει αυξηθεί η θερμοκρασία των καυσαερίων (τρομερή ζέστη από την περιοχή της εξαγωγής - καταλύτη). Βέβαια παίζει να είναι ψευδαίσθηση...


μπορει να μην ειναι καν αυτο το προβλημα και να προπαθει το καψερο να το διορθωσει μαρσαροντας...
ψαξτο λιγο παραπανω, μεχρι και βρωμερο φιλτρο αερα μπορει να ειναι.
Άβαταρ μέλους
By streetka
#4744 Thanks guys!

Προφανώς και πάει για αντικατάσταση (περιμένω το ανταλλακτικό), μα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη. Ο καθαρισμός δεν δούλεψε παρά μόνο για καμιά 20αριά χιλιόμετρα... :s_sad

leonp έγραψε:...Είναι σίγουρο ότι φταίει αυτό και όχι κάτι άλλο;

Γιατί η αυξημένη θερμοκρασία στην εξαγωγή δεν έχει σχέση με την βαλβίδα του ρελαντί.


Αυτό με την θερμοκρασία της εξαγωγής παίζει να είναι ιδέα μου. Το αυτοκίνητο δεν έχει εκδηλώσει την δυσαρέσκεια του με κάποιο τρόπο! Πίστευα πως εξαιτίας της βλάβης, ο κινητήρας δουλεύει με "πλούσιο" μείγμα σαν να βρίσκεται σε φάση εκκίνησης και πιθανόν αυτό να επηρεάζει και την θερμοκρασία των καυσαερίων. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#4992
streetka έγραψε:Thanks guys!

Προφανώς και πάει για αντικατάσταση (περιμένω το ανταλλακτικό), μα ήθελα και μια δεύτερη γνώμη. Ο καθαρισμός δεν δούλεψε παρά μόνο για καμιά 20αριά χιλιόμετρα... :s_sad

leonp έγραψε:...Είναι σίγουρο ότι φταίει αυτό και όχι κάτι άλλο;

Γιατί η αυξημένη θερμοκρασία στην εξαγωγή δεν έχει σχέση με την βαλβίδα του ρελαντί.


Αυτό με την θερμοκρασία της εξαγωγής παίζει να είναι ιδέα μου. Το αυτοκίνητο δεν έχει εκδηλώσει την δυσαρέσκεια του με κάποιο τρόπο! Πίστευα πως εξαιτίας της βλάβης, ο κινητήρας δουλεύει με "πλούσιο" μείγμα σαν να βρίσκεται σε φάση εκκίνησης και πιθανόν αυτό να επηρεάζει και την θερμοκρασία των καυσαερίων. :s_dunno


το εβαλες σε διαγνωστικο και ειδες πλουσιο μειγμα?
Άβαταρ μέλους
By streetka
#5398 Το έβαλαν στην Ford. Κατά την ενημέρωση κουβεντιάσαμε για τις λεπτομέρειες και για την προσπάθεια αποκατάστασης με καθαρισμό, η οποία τελικά αποδείχθηκε μάταια. Προχωρήσαμε σε παραγγελία του ανταλλακτικού και αναμένουμε.

Αυτό με την θερμοκρασία της εξαγωγής παίζει να είναι ιδέα μου


Προφανώς η σκέψη μου δεν ευσταθεί... :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#5711
streetka έγραψε:Το έβαλαν στην Ford. Κατά την ενημέρωση κουβεντιάσαμε για τις λεπτομέρειες και για την προσπάθεια αποκατάστασης με καθαρισμό, η οποία τελικά αποδείχθηκε μάταια. Προχωρήσαμε σε παραγγελία του ανταλλακτικού και αναμένουμε.

Αυτό με την θερμοκρασία της εξαγωγής παίζει να είναι ιδέα μου


Προφανώς η σκέψη μου δεν ευσταθεί... :s_crazy


νομιζα πως το εκανες μονος σου και με ενδιεφερε το διαγνωστικο μερος (ητοι: Πως φτασαμε στο συμπερασμα). Υποθετω πως λεπτομερειες δεν εδωσαν. (ε μιλαω για φαση "εδειξε το διαγνωστικο βλαβη στο μηχανκι του ρελαντι και θα το αλλαξουμε".
Καλο θα ηταν να δουμε αν λυθει το θεμα με την αντικατασταση.
Άβαταρ μέλους
By streetka
#11676 Τελευταία ενημέρωση.

Μετά από τηλεφώνημα πως το ανταλλακτικό κατέφτασε, έκλεισα την επόμενη μέρα ραντεβού με το συνεργείο. Μετά από δίωρη αναμονή μου ανακοίνωσαν πως το βηματικό δεν έφταιγε, αλλά η πεταλούδα ευθύνεται για τις ξερογκαζιές.

Ο υπεύθυνος του συνεργείου ισχυρίστηκε πως την επισκεύασαν (έστω προσωρινά), με ενημέρωσε πως η νέα κοστίζει 600€, μου έδωσε τα κλειδιά και με έστειλε (δίχως χρέωση ξανά) στο καλό.

Προς το παρόν το αυτοκίνητο δουλεύει σαφώς καλύτερα, παρατηρώ όμως πως κρατάει 200 στροφές περισσότερες από το φυσιολογικό του (≈1000-1100) και μόνο με τον κλιματισμό σε λειτουργία πέφτει στις 800.

Αν γνωρίζει κάποιος εάν και κατά πόσο μπορεί η πεταλούδα να διορθωθεί δίχως πλήρη αντικατάσταση και που (Θεσσαλονίκη - άντε και Ξάνθη!), θα του ήμουν ευγνώμων.

Αυτά.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#11967
streetka έγραψε:Τελευταία ενημέρωση.

Μετά από τηλεφώνημα πως το ανταλλακτικό κατέφτασε, έκλεισα την επόμενη μέρα ραντεβού με το συνεργείο. Μετά από δίωρη αναμονή μου ανακοίνωσαν πως το βηματικό δεν έφταιγε, αλλά η πεταλούδα ευθύνεται για τις ξερογκαζιές.

Ο υπεύθυνος του συνεργείου ισχυρίστηκε πως την επισκεύασαν (έστω προσωρινά), με ενημέρωσε πως η νέα κοστίζει 600€, μου έδωσε τα κλειδιά και με έστειλε (δίχως χρέωση ξανά) στο καλό.

Προς το παρόν το αυτοκίνητο δουλεύει σαφώς καλύτερα, παρατηρώ όμως πως κρατάει 200 στροφές περισσότερες από το φυσιολογικό του (≈1000-1100) και μόνο με τον κλιματισμό σε λειτουργία πέφτει στις 800.

Αν γνωρίζει κάποιος εάν και κατά πόσο μπορεί η πεταλούδα να διορθωθεί δίχως πλήρη αντικατάσταση και που (Θεσσαλονίκη - άντε και Ξάνθη!), θα του ήμουν ευγνώμων.

Αυτά.


Φοβεροι μηχανικοι. Αλλο εξουσιαοδοτημενο δεν εχει να το πας?
Τι ακριβως προβλημα εχει η πεταλουδα? Μπας και ειναι ο αισθητηρας γκαζιου βλαμμενος? ή κατι αλλο κανει την ECU να νομιζει οτι πρεπει να δωσει γκαζι?