Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#216733 Όλο το κύκλωμα θέλω γενικά να ελέγξω γιατί η στάθμη έπεσε αρκετά αλλά δεν ξέρω πότε θα βολέψει να το πάω. Αυτό που με καίει είναι απλά να συμπληρώσω προσωρινά σε περίπτωση που χάσει και άλλο. Δηλαδή τώρα όπως είναι δε μπορώ να βάλω νερό; Σήμερα είναι και όλα κλειστά για να βρω κάπου αντιψυκτικό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#216808 οπως λεει και ο Μιραγκε πηγαινε σε ενα βενζιναδικο και συμπληρωσε αγοραζωντας 1 λιτρο.
Οποτε πρωτα βρισκεις απο που το χανει και κατεβαινει η σταθμη,και μετα αλλαζεις με καινουριο αντιψυκτικο ολο το κυκλωμα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#217083 Βασικα το αμαξι πρεπει να παει σε συνεργειο να μπει σε πιεση να ελεγχτει και να βρεθει το προβλημα.

< >
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#272272 Πηγα και πηρα το Valeo Protectiv 40 και ΤΩΡΑ :rant: καταλαβα οτι ειναι G12 διαβαζοντας εδω, δεν το γραφει απ' εξω :dizzy:

https://www.valeoservice.co.uk/en/liquid-coolants

Εχω την εντυπωση οτι δεν πρεπει να το βαλω στον Χιουντάη. Τι λετε ???
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#273001 Για να συμπληρώσω αντιψυκτικό πρέπει να βγάλω και την τάπα εξαέρωσης που έχει δίπλα στην τάπα πλήρωσης? ή μπορώ να συμπληρώσω κ έτσι? Επίσης τί παίζει με το κολπάκι "ανοίγω το καλοριφέρ σε θερμό για λειτουργώ τον κινητήρα"? Είναι μόνο για ολική αντικατάσταση? Υγρό αγόρασα της BMW, πρέπει να το αραιώσω. Θα δώ αύριο με μετρητή πόση θερμοκρασία αντέχει το κύκλωμα κ θα αραιώσω αναλόγως... Απλώς δεν ξέρω αν πρέπει να ξελασκάρω την τάπα εξαέρωσης ή όχι απαραίτητα... Φαντάζομαι πως όχι..., απλώς θα το βάλω να λειτουργήσει κ μετά ξαναελέγχω όταν κρυώσει, σωστά?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#273004 γιατι να συμπληρωσεις Πετρο? χανει? ποσο εχει κατεβει?
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#273010
dimviii έγραψε:γιατι να συμπληρωσεις Πετρο? χανει? ποσο εχει κατεβει?

έχει χάσει πολύ. δεν ξέρω πως κ πότε. το αμάξι (BMW) το έχω 3 χρόνια, κ το σύστημα έχει μαύρο δοχείο που δεν φαίνεται απ' έξω η στάθμη. 3 χρόνια δεν το έχω ανοίξει να δω, κ φαντάζομαι ούτε κ ο προηγούμενος. Οπότε τις προάλλες όταν το είχα παρκαρισμένο με κλίση σε πεζοδρόμειο, έβγαλε ειδοποίηση για χαμηλή στάθμη. όταν το βάζω μπρος σε επίπεδο έδαφος όλα καλά, δεν δείχνει την ένδειξη. 2-3 φορές στο πεζοδρόμειο το έβγαλε. Σήμερα άνοιξα την τάπα κ είναι άδειο όλο το δοχείο πάνω-πάνω. Κανονικά πετάγεται σαν τσουτσούνι η βέργα κ σε εμένα είναι 3 εκ. κάτω καθισμένη. Αλλά πριν συμπληρώσω θα ελέγξω αύριο πόση θερμοκρασία αντέχει...

στο σέρβις στη bosch πριν 1,5 χρόνο μάλλον δεν το έλεγξαν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#273022 δεν ειναι φυσιολογικο να μην βρεις καθολου,αρα καπου εχεις διαρροη. Πηγαινε το για ελεγχο αφου συμπληρωσεις.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#273073 Ok, θα το συμπληρώσω κ θα το ελέγξω κ αν ξανακατέβει θα το πάω για έλεγχο...

Ευχαριστώ


Sent from space >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#273273 εγινε το εξης στην Αμερικη με ενα Ford SUV escape αυτοματο. Pηγαιναμε ηρεμα στον αυτοκινητοδρομο Ν.Υορκη - Ουασιγκτον και ξαφνικα καταλαβαινει ο οδηγος οτι κατι τρεχει με το κιβωτιο, συγκεκριμενα δεν αλλαζε ταχυτητα οταν εκανε Κικ Νταουν... ομως κατα τα αλλα επιταχυνε η επιβραδυνε κανονικα.... Σταματαμε σε φαγαδικο και μετα απο 15 λεπτα συνεχιζουμε σαν να μην ετρεχε τιποτα. Ολα καλα, οι ενδειξεις ολες καλες καμια υποψια οτι κατι δεν ειναι ενταξει. Στην επιστροφη μετα απο 2 μερες, ξαφνικα πεταει safe mode, και ξανακανει τα ιδια... Μετα απο κρυομα της μηχανης καταλαβαινουμε οτι δεν εχει αρκετο νερο το ψυγειο!!! το ειχε και αυτος 3 χρονια και δεν ειχε ελεγξει ποτε τη σταθμη... απο το βιβλιο καταλαβαμε οτι εμπαινε σε safe modeκαι δεν λειτουργουσε το κιβωτιο επειδη ανιχνευε πιθανοτητα υπερθερμανσης!!!

Καλα κανω και δεν θελω τα ηλεκτρονικα τερτιπια!!!!!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#273274 Δεν τα θέλεις επειδή πιθανότατα έσωσαν την μηχανή/κιβώτιο από υπερθέρμανση;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#273281
drdino έγραψε:Δεν τα θέλεις επειδή πιθανότατα έσωσαν την μηχανή/κιβώτιο από υπερθέρμανση;


Να σου πω την αληθεια θα προτιμουσα οπως παλια να εδειχνε ανεβασμενη θερμοκρασια η χαμηλη σταθμη νερου... πιο εγκαιρα. γιατι ετσι και στην πρωτη περιπτωση οταν σταματησαμε και ξεροντας την αιτια θα συμπληρωναμε νερο. Παραλιγο να γυριζαμε πισω 250 χλμ χανοντας την εκδρομη μονο και μονο γιατι ηταν Σαββατο, και δεν ξεραμε την αιτια που ευκολα θα την καλυπταμε. Το γεγονος βεβαια οτι τιποτα στο ταμπλο δεν ελεγε κατι, μας προβληματιζε... αλλα δεν ειχαμε τροπο να κανουμε κατι, μιας και δυσκολα θα σκεπτομασταν οτι θεμα με το κιβωτιο, η αιτια θα ηταν το νερο, που εκει που το εχουν το δοχειο δυσκολα το βλεπεις...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#274770
PeterPan έγραψε:
dimviii έγραψε:γιατι να συμπληρωσεις Πετρο? χανει? ποσο εχει κατεβει?

έχει χάσει πολύ. δεν ξέρω πως κ πότε. το αμάξι (BMW) το έχω 3 χρόνια, κ το σύστημα έχει μαύρο δοχείο που δεν φαίνεται απ' έξω η στάθμη. 3 χρόνια δεν το έχω ανοίξει να δω, κ φαντάζομαι ούτε κ ο προηγούμενος. Οπότε τις προάλλες όταν το είχα παρκαρισμένο με κλίση σε πεζοδρόμειο, έβγαλε ειδοποίηση για χαμηλή στάθμη. όταν το βάζω μπρος σε επίπεδο έδαφος όλα καλά, δεν δείχνει την ένδειξη. 2-3 φορές στο πεζοδρόμειο το έβγαλε. Σήμερα άνοιξα την τάπα κ είναι άδειο όλο το δοχείο πάνω-πάνω. Κανονικά πετάγεται σαν τσουτσούνι η βέργα κ σε εμένα είναι 3 εκ. κάτω καθισμένη. Αλλά πριν συμπληρώσω θα ελέγξω αύριο πόση θερμοκρασία αντέχει...

στο σέρβις στη bosch πριν 1,5 χρόνο μάλλον δεν το έλεγξαν.
Ντς-ντς-ντς!
Αν δεν κάνω λάθος η ΒΜW λέει ότι το ψυκτικό το αλλάζουμε όλο κάθε 3 χρόνια (και τα υγρό φρένων κάθε 2). Πιο πιθανό είναι να το έλεγξαν, αν το άλλαξαν όμως εσύ ξέρεις (αν το έχεις πληρώσει).
Είσαι σίγουρος ότι δεν έχει κάποια ένδειξη κάπου για την στάθμη;
Διάβασε σε παρακαλώ το εγχειρίδιο, κάτι θα λέει για το πως ελέγχεις και πόσο βάζεις.
Δεν είναι απαραίτητα να είναι μέχρι πάνω.
Το σωστό είναι να ανοίξεις και τα σχετικά 1-2 βιδάκια εξαέρωσης. Βάζεις ζουμί μέχρι να βγάζει κι από εκεί και τότε τα κλείνεις και τέλος κλείνεις την τάπα.
Καμιά φορά μπορεί να τάπα να χάνει.