- Προηγούμενη
- 145 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 5 από 10
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- ...
- 10
- Επόμενο
< >
Οποτε πρωτα βρισκεις απο που το χανει και κατεβαινει η σταθμη,και μετα αλλαζεις με καινουριο αντιψυκτικο ολο το κυκλωμα.
< >
https://www.valeoservice.co.uk/en/liquid-coolants
Εχω την εντυπωση οτι δεν πρεπει να το βαλω στον Χιουντάη. Τι λετε ???
When the going gets tough, the tough get going
dimviii έγραψε:γιατι να συμπληρωσεις Πετρο? χανει? ποσο εχει κατεβει?
έχει χάσει πολύ. δεν ξέρω πως κ πότε. το αμάξι (BMW) το έχω 3 χρόνια, κ το σύστημα έχει μαύρο δοχείο που δεν φαίνεται απ' έξω η στάθμη. 3 χρόνια δεν το έχω ανοίξει να δω, κ φαντάζομαι ούτε κ ο προηγούμενος. Οπότε τις προάλλες όταν το είχα παρκαρισμένο με κλίση σε πεζοδρόμειο, έβγαλε ειδοποίηση για χαμηλή στάθμη. όταν το βάζω μπρος σε επίπεδο έδαφος όλα καλά, δεν δείχνει την ένδειξη. 2-3 φορές στο πεζοδρόμειο το έβγαλε. Σήμερα άνοιξα την τάπα κ είναι άδειο όλο το δοχείο πάνω-πάνω. Κανονικά πετάγεται σαν τσουτσούνι η βέργα κ σε εμένα είναι 3 εκ. κάτω καθισμένη. Αλλά πριν συμπληρώσω θα ελέγξω αύριο πόση θερμοκρασία αντέχει...
στο σέρβις στη bosch πριν 1,5 χρόνο μάλλον δεν το έλεγξαν.
When the going gets tough, the tough get going
Ευχαριστώ
Sent from space >
When the going gets tough, the tough get going
Καλα κανω και δεν θελω τα ηλεκτρονικα τερτιπια!!!!!
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Δεν τα θέλεις επειδή πιθανότατα έσωσαν την μηχανή/κιβώτιο από υπερθέρμανση;
Να σου πω την αληθεια θα προτιμουσα οπως παλια να εδειχνε ανεβασμενη θερμοκρασια η χαμηλη σταθμη νερου... πιο εγκαιρα. γιατι ετσι και στην πρωτη περιπτωση οταν σταματησαμε και ξεροντας την αιτια θα συμπληρωναμε νερο. Παραλιγο να γυριζαμε πισω 250 χλμ χανοντας την εκδρομη μονο και μονο γιατι ηταν Σαββατο, και δεν ξεραμε την αιτια που ευκολα θα την καλυπταμε. Το γεγονος βεβαια οτι τιποτα στο ταμπλο δεν ελεγε κατι, μας προβληματιζε... αλλα δεν ειχαμε τροπο να κανουμε κατι, μιας και δυσκολα θα σκεπτομασταν οτι θεμα με το κιβωτιο, η αιτια θα ηταν το νερο, που εκει που το εχουν το δοχειο δυσκολα το βλεπεις...
PeterPan έγραψε:Ντς-ντς-ντς!dimviii έγραψε:γιατι να συμπληρωσεις Πετρο? χανει? ποσο εχει κατεβει?
έχει χάσει πολύ. δεν ξέρω πως κ πότε. το αμάξι (BMW) το έχω 3 χρόνια, κ το σύστημα έχει μαύρο δοχείο που δεν φαίνεται απ' έξω η στάθμη. 3 χρόνια δεν το έχω ανοίξει να δω, κ φαντάζομαι ούτε κ ο προηγούμενος. Οπότε τις προάλλες όταν το είχα παρκαρισμένο με κλίση σε πεζοδρόμειο, έβγαλε ειδοποίηση για χαμηλή στάθμη. όταν το βάζω μπρος σε επίπεδο έδαφος όλα καλά, δεν δείχνει την ένδειξη. 2-3 φορές στο πεζοδρόμειο το έβγαλε. Σήμερα άνοιξα την τάπα κ είναι άδειο όλο το δοχείο πάνω-πάνω. Κανονικά πετάγεται σαν τσουτσούνι η βέργα κ σε εμένα είναι 3 εκ. κάτω καθισμένη. Αλλά πριν συμπληρώσω θα ελέγξω αύριο πόση θερμοκρασία αντέχει...
στο σέρβις στη bosch πριν 1,5 χρόνο μάλλον δεν το έλεγξαν.
Αν δεν κάνω λάθος η ΒΜW λέει ότι το ψυκτικό το αλλάζουμε όλο κάθε 3 χρόνια (και τα υγρό φρένων κάθε 2). Πιο πιθανό είναι να το έλεγξαν, αν το άλλαξαν όμως εσύ ξέρεις (αν το έχεις πληρώσει).
Είσαι σίγουρος ότι δεν έχει κάποια ένδειξη κάπου για την στάθμη;
Διάβασε σε παρακαλώ το εγχειρίδιο, κάτι θα λέει για το πως ελέγχεις και πόσο βάζεις.
Δεν είναι απαραίτητα να είναι μέχρι πάνω.
Το σωστό είναι να ανοίξεις και τα σχετικά 1-2 βιδάκια εξαέρωσης. Βάζεις ζουμί μέχρι να βγάζει κι από εκεί και τότε τα κλείνεις και τέλος κλείνεις την τάπα.
Καμιά φορά μπορεί να τάπα να χάνει.