- Προηγούμενη
- 169 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 5 από 12
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- ...
- 12
- Επόμενο
dimviii έγραψε:εγω δεν θα πεταγα χρηματα ετσι γενικα και αοριστα σε καθαριστικα.Θα μαζευμα τα χρηματα απο θα χαλαγα απο καθαριστικα ματζουνια, και θα πηγαινα τα μπεκ για καθαρισμα.
Με υπερηχους τα καθαριζουν?? τα μπεκ....?
Το σασμαν γλυκανε λίγο, στον κινητήρα δε νομίζω να μπορώ να καταλάβω κάτι
Vagnar έγραψε:Το motorkote περιέχει χλώριο ( ; ) ; Και οτι αν το βάλεις μετά από "λίγο" δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο; Σκέφτομαι να το δοκιμάσω αλλά...
Εγώ το χρησιμοποιώ κάπου 8 χρόνια σε 4 αυτοκίνητα και μόνο καλό είδα, έφυγαν οι θόρυβοι, σε ένα που κοπάναγαν τα υδραυλικά ωστήρια σαν ντήζελ σταμάτησαν σε λίγες ημέρες και ποτέ ξανά, σε άλλο που είχα θόρυβο ρουλεμάν σε σαζμάν σταμάτησε μετά από 2 μήνες όμως αλλά δεν ξανακούστηκε, το βάζω και στις κρεμαγιέρες και δεν έχω πρόβλημα ούτε διαρροές, όλα τα αυτοκίνητα έχουν από 200-330.000 χλμ, μιλάω για το αυθεντικό Αμερικάνικο στο μαύρο μπουκάλι.
21 quadra έγραψε:Vagnar έγραψε:Το motorkote περιέχει χλώριο ( ; ) ; Και οτι αν το βάλεις μετά από "λίγο" δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο; Σκέφτομαι να το δοκιμάσω αλλά...
Εγώ το χρησιμοποιώ κάπου 8 χρόνια σε 4 αυτοκίνητα και μόνο καλό είδα, έφυγαν οι θόρυβοι, σε ένα που κοπάναγαν τα υδραυλικά ωστήρια σαν ντήζελ σταμάτησαν σε λίγες ημέρες και ποτέ ξανά, σε άλλο που είχα θόρυβο ρουλεμάν σε σαζμάν σταμάτησε μετά από 2 μήνες όμως αλλά δεν ξανακούστηκε, το βάζω και στις κρεμαγιέρες και δεν έχω πρόβλημα ούτε διαρροές, όλα τα αυτοκίνητα έχουν από 200-330.000 χλμ, μιλάω για το αυθεντικό Αμερικάνικο στο μαύρο μπουκάλι.
Αυτό λέω από το γνωστό (;) μαγαζί στον Πειραιά. Τέλος πάντων θα δοκιμάσω όταν βρω χρόνο.
panos2171 έγραψε:Tελικά αυτό το REDEX που δείχνει στο video κάνει δουλειά; Μιας και δεν ξέρω τι βενζίνες μπαίναν πριν να του ρίξω κανένα μπουκάλι μέσα;
Ειχα βαλει εγω redex στο δικο μου, τον χειμωνα που μας περασε. Να σου πω την αληθεια, με το redex ειδα μια διαφορα, οχι τοσο πολυ ως προς το τραβηγμα, αλλα στη καταναλωση λες και εκαιγε λιγοτερο το αυτοκινητο για καποιο λογο. Και δεν ειναι και τοσο ακριβο, 7.5 ευρω το μπουκαλακι.
Όταν είχα και τα 4 αμάξια μου σε λειτουργία εκ περιτροπής τον καιρό που δέναν τα σκυλιά με τα λουκάνικα το πρόβλημα αυτό ήταν συχνό και το ξεπερνούσα με τα μπουκαλάκια, άλλοτε Redex, άλλοτε Sonax, Bardahl κλπ.
https://s3.amazonaws.com/associationcom ... INAL-1.pdf
για όσους βαριούνται να το διαβάσουν τα βασικά συμπεράσματα
- Ο κινητήρας δοκιμής είχε 19 φορές !!! λιγότερα κατάλοιπα στις βαλβίδες εισαγωγής με την βενζίνη με τα πρόσθετα καθαριστικά
- 2-4% αύξηση κατανάλωσης όταν χρησιμοποιούμε καύσιμα κατώτερης ποιότητας
- Αν στον κινητήρα μας έχουν δημιουργηθεί αποθέσεις η χρήση καλής βενζίνης τις μειώνει ή τις εξαλείφει
- Δισταγμοί στην επιτάχυνση , ακανόνιστο ρελαντί , προβλήματα στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα θα δουν βελτίωση μετά από μερικά φουλαρίσματα με καλή βενζίνη
- και τέλος το να συνδυάζουμε τα πολλά οκτάνια (100άρες κλπ) με τη ποιότητα της βενζίνης είναι λάθος
Some consumers may associate gasoline quality with fuel grade (premium vs. regular) or
octane number, which is a mistaken assumption. Motorists should use the fuel grade
recommended by the vehicle manufacturer in the owner’s manual.
Αθηνα-Λεωνιδιο-Κοσμα-Γερακι-Κυπαρισσι-Πουλιθρα-Λεωνιδιο-Ναυπλιο-Επιδαυρο-Ναυπλιο-Αθηνα, συνολικα 735 χλμ.
Το trip computer μου εγραφε 16 km/l, δηλαδη 6.25 λιτρα/100 χλμ.
Συνηθως η αποκλιση του απο την πραγματικη καταναλωση ειναι 0.35-0.4 λιτρα/100 χλμ, οποτε ανεμενα περιπου 6.65 λιτρα/100 χλμ πραγματικη καταναλωση.
Το ειχα τιγκαρει στα ορια να ξεχειλισει πριν φυγουμε, συμπληρωσα 10.49 λιτρα (15 ευρω) σε μια ΕΚΟ στο Ναυπλιο γιατι ημουν οριακα για την επιστροφη.
Οταν γυρισα Αθηνα πηγα στο βενζιναδικο που παω σταθερα και περιμενα περιπου (6.65*7.35)-10.49= 38.39 λιτρα για να γεμισει παλι τιγκα στα ορια να ξεχειλισει.
Στα 37.1 λιτρα ξεχειλισε (επεσε καυσιμο εξω).
Του ειχα βαλει και ενα καθαριστικο μπεκ 300 ml στο γεμισμα πριν φυγουμε οποτε αν το προσθεσουμε και αυτο παμε στα 37.4 .
Αν τα προσθέσουμε εχουμε 10.49 + 37.4 = 47.89 λιτρα και μαλιστα δεν αφαιρω καν τα, ισως, 0.3-0.5 λιτρα που πηρε επιπλεον, σε σχεση με το προηγουμενο τιγκαρισμα, μιας που στο τελευταιο γεμισμα ξεχειλισε.
Απο τα παραπανω βγαινει πραγματικη καταναλωση 6.516 χλμ/ λιτρα η οποια θα ηταν ακομα χαμηλοτερη αν αφαιρεσουμε το ξεχειλισμα που ανεφερα.
Εκει που σταθερα εχω αποκλιση 0.35-0.4 λιτρα/100 απο το trip computer στη συγκεκριμενη εκδρομη η αποκλιση επεσε στα 0.266 λιτρα/100 και μαλιστα στη χειροτερη εκτιμηση.
Πολυ καιρο τωρα βαζω απο συγκεκριμενο βενζιναδικο το οποιο προς το παρον δεν με εχει απογοητευσει ποτε στην ποσοτητα που αναμενω.
Μηπως λοιπον η διαφορα οφειλεται στο injection cleaner που ανεφερα ηδη οτι εβαλα και το οποιο δουλεψε κατα τη διαρκεια αυτων των χιλιομετρων; Μηπως οντως υπηρξε μια μικρη διαφορα στην καταναλωση λογω αυτου;
Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για διαφορετικες καιρικες συνθηκες (υγρασια, θερμοκρασια αερα) ... για διαφορετικες διαδρομες... κτλ
Ακομα και Katy Perry αν ακουγες σε ενα τεποζιτο σε συγκριση με Manowar σε αδειασμα αλλου τεποζιτου ... παιζει ρολο!
Γι'αυτο υπεθεσα οτι αν αλλαξε προς το καλυτερο η λειτουργια των μπεκ, ισως αυτο επηρεασε την αποκλιση μεταξυ trip computer και πραγματικης καταναλωσης, φερνοντας τη δευτερη πιο κοντα στις τιμες του πρωτου.
Μπορει και να μην εχει καμια σχεση, αλλα μου εκανε εντυπωση.
Πριν από κάνα μήνα, έβαλα τα 3 πρόσθετα της πάνω σειράς.
Στο 1ο γέμισμα έβαλα το καθαριστικό συστήματος καυσίμου (αντλία βενζίνης λογικά).
Στο 2ο έβαλα το καθαριστικό injection.
Στο 3ο έβαλα το ενισχυτικό οκτανίων.
Τα πήρα από Praktiker.
Είχα κάτι χρόνια να βάλω. Παλαιότερα αγόραζα προϊόντα της STP.