Έχω έναν μηχανικό κ με βοηθά με το αμάξι. Του έδωσα το golf να το πάει στον λαστιχά, γνωστό μας, να του περάσει τα λάστιχα που είχα παραγγείλει.
Το παίρνω πίσω μετά απο 1 μέρα κ το τρέχω στην αούτο-μπαν
. Στα 130χαω που ήθελα να το ελέγξω αισθάνομαι το τιμόνι να τρίζει... Λέω μέσα μου, "άντε παρακάτω πάλι μπας κ είναι η άφσαλτρος (που λέει κ η άτζελα
)... Ξανά μανά το ίδιο...
Εν τω μεταξύ έβαλα σε αυτόν κ στη μπέμπα λάστιχα κ ήμουν παρόν. Ήταν Δεκέμβρης κ είχαν δουλειά κάργα... Ήταν κ ένας μαλ@κ@κος που δεν τον συμπάθησα ανάμεσα στους 4-5 που τα μόνταραν. Ενώ όλοι ζυγοστάθμιζαν το ζαντολάστιχο με 0-0 , αυτός το ένα λάστιχο το άφησε 0-5. Τον ρωτώ τι κ τι κ μου λέει "δεν πειράζει για 5" κ το περνά πίσω δεξιά... Δε γαμιέται λέω, κάτι τέτοιο θυμόμουν κ από παλαιότερη ζυγοστάθμιση... Τα άλλα 3 λάστιχα ήταν στο 0-0 από τα άλλα παλικάρια.
Τώρα που γύρισα από Ελλάδα του το ξαναπάω το γκολφ (στο οποίο δεν ήμουν παρών όταν περάστηκαν τα λάστιχα) κ η ζυγοστάθμιση ήταν ότ,ι να ναι... 10-5 το μπροστά αριστερό, 5-5 το πίσω, δεξιά παρόμοια... Τώρα έγινε βούτυρο... Τους ρωτώ γιατί κ πως, "έχει μεγάλο προφίλ, 60άρι, γι΄αυτό..."
Γίνεται να συμβεί αυτό? Εγώ προσωπικά δεν το έχω ξαναζήσει. Βασικά μια μαλ@κία είπαν φαντάζομαι να περάσει η ώρα... Ούτε οδηγώ πάνω από κάθε λακούβα... Θέλω να ξέρω ΑΝ μπορεί να συμβεί αυτό που είπαν, για να τους φερθώ ανάλογα την άλλη φορά...