Για ταξιδι με τη νεκροφορα τιγκα γεματη και με δεδομενο οτι θα γινοταν ολο με 150-200 χλμ/ωρα ειπα να ανεβασω στα 35 μπρος/ 37 πισω. Παλι λιγο κατω απο τα ορια της Βαγκ που λεει κατι 40φευγα φορτωμενος!!! Ξεκιναω ετσι και με το που φτανω Αθηνα (ακατουρητος ) με τη μια μετραω λαστιχα. Ειχαν φτασει ολα στο 42.
Αυτο που ξερω απο σεταπ ειναι το εξης: Οταν ζεσταθει το λαστιχο ιδανικο ειναι να παραμεινει σχετικα κοντα σε πιεση σε σχεση με οταν ηταν κρυο. Δηλαδη αν μπεις με 32, ειναι προτιμοτερο στο φουλ ζεστο του να εχει ανεβασει 37, παρα 42. Προσεξα λοιπον οτι τα μπροστινα ανεβασαν 7 μοναδες και τα πισω μονο 5 μοναδες. Ξεκιναω επιστροφη λοιπον και βαζω 2 κλικ πανω τα μπροστινα και τα εχω ολα στο 37. Το αποτελεσμα στην πιστα πηγε ιδανικα. Τα πισω ανεβασαν παλι απο 37->42. Και τα μπροστινα απο 37->41.5. Δηλαδη με την ιδια ταχυτητα, τα μπροστινα λαστιχα ανεβασαν λιγοτερες μοναδες σε σχεση με πριν.
Με το συγκεκριμενο φορτωμα και συνθηκες ταξιδιου, εχω σε σχεδον πληρη ισορροπια μπρος/πισω αξονα δηλαδη. Αυτο ερχεται να επιβεβαιωσει κατι που ξερω εδω και χρονια. Το αμαξι μου ειναι ζυγισμενο σωστα οταν εχω πανω απο 100 κιλα ερμα φορτωμενα πισω στην καροτσα. Μεσα στην πολη που πισω εχω μονο τα παιδια, ο κωλος δεν καθεται στην ασφαλτο οπως θα τον ηθελα. Αλλα οταν εχω 100 κιλα ερμα σερνεται απο γκαζι το ερμο. Ενα δραμα ζω ΓΤΧΜου
Με βλεπω να τους πιανω με τιποτα χταποδια πισω στην καροτσα τη γυναικα με τα παιδια για να φτιαξω το ζυγισμα και να την κανω διαστημοπλοιο τη γρια