Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#364763
EDDIE_147 έγραψε:Απλά αν σου κάτσει στραβή βραδιάτικο (2 φορές έχω αλλάξει λάστιχο μεσάνυχτα φάση :roll: ) θα παλεύεις με αφρούς και κομπρεσεράκια;


Γι αυτό βάζεις μια οδική μέσα να σε μαζέψει να τελειώνεις. :iconcool:

EDDIE_147 έγραψε:Από θέμα συμπεριφοράς πάει καλύτερα με NRFT;


Απ ότι λένε χάνεις κατευθείαν στο τιμόνι μιας και χάνεις τα κούτσουρα πλαινά. Στα υπόλοιπα δεν γνωρίζω προσωπικά, αλλά με απασχολεί και εμένα. Επίσης στα rft έχεις πολύ περιορισμένες επιλογές.
Εμένα με τα dunlop rft πατάει πολύ καλά το αμάξι αλλά ότι είναι σκληρό, είναι. Θα ήθελα να μπω στο ίδιο με μη rft. Μόνο έτσι βγάζεις άκρη, αλλά που να το βρεις... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#364771
xenos έγραψε:Απ ότι λένε χάνεις κατευθείαν στο τιμόνι μιας και χάνεις τα κούτσουρα πλαινά.


Εξαρτάται από το τι λάστιχο θα βάλεις. Με Pirelli και Bridgestone που έχουν πολύ σκληρά πλαϊνά δεν υπάρχει θέμα.

Non-RFT κι από εμένα πάντως.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#364814
EDDIE_147 έγραψε:
Μαρκοβάγγο έχεις ρεζέρβα ανάγκης στο πορτ μπαγκάζ;


Τσου, έχω κιτ επισκευής, το οποίο όμως λέει για ιστορίες (πρέπει να βγάλεις τη βαλβίδα... :svivhaha: κτλ) τις οποίες δεν πρόκειται να κάνω... Έχω οδική βοήθεια. :lol:

Απλά να ξέρεις, εγώ είχα δει ένα μικρό θεματάκι με μία μικρή ασάφεια του τιμονιού υπό πίεση, το οποίο λύθηκε με αύξηση κατά ένα κλικ (0,2 bar) στην πίεση των ελαστικών.

Απ' ότι θυμάμαι τα rft ήταν και αρκετά ακριβότερα (κάπου 20 ευρώ / λάστιχο για τα Sport Contact που έβαλα).
Άβαταρ μέλους
By xenos
#364827 Πιεσεις ιδιες βαζουν σε rft και μη;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#364850
EDDIE_147 έγραψε:Απλά αν σου κάτσει στραβή βραδιάτικο (2 φορές έχω αλλάξει λάστιχο μεσάνυχτα φάση :roll: )


μετα από 4 ωρες που το εγραψες αλλαζα λαστιχο στο Κιατο(προκα) γκαντεμοσκυλο. :rant:
2η φορα στο ιδιο σημειο σε 1 χρονο. :s_omg
Άβαταρ μέλους
By markvag
#364902
xenos έγραψε:Πιεσεις ιδιες βαζουν σε rft και μη;


Εξαρτάται... Εγώ είχα μία μικρή ασάφεια εμπρός υπό πίεση και όταν το ανέφερα εδώ μου είπαν ν' ανεβάσω λίγο πίεση. Το έκανα και δούλεψε. Μη φανταστείς ότι είχε τρελό θέμα, απλά δεν ήταν αυτό που θα περίμενα κατά ένα κλικ.

dimviii έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Απλά αν σου κάτσει στραβή βραδιάτικο (2 φορές έχω αλλάξει λάστιχο μεσάνυχτα φάση :roll: )


μετα από 4 ωρες που το εγραψες αλλαζα λαστιχο στο Κιατο(προκα) γκαντεμοσκυλο. :rant:
2η φορα στο ιδιο σημειο σε 1 χρονο. :s_omg



Σε τρώω. 3 φούιτ σε 1 χρόνο με την πενβέ, τα 2 στο ίδιο λάστιχο... :lol: :lol:

Γερμανικά και τα λάστιχα... :ninja: :shifty: :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#364944
dimviii έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Απλά αν σου κάτσει στραβή βραδιάτικο (2 φορές έχω αλλάξει λάστιχο μεσάνυχτα φάση :roll: )


μετα από 4 ωρες που το εγραψες αλλαζα λαστιχο στο Κιατο(προκα) γκαντεμοσκυλο. :rant:
2η φορα στο ιδιο σημειο σε 1 χρονο. :s_omg


Κάποια στιγμή πρέπει να το πάρεις απόφαση να πετάξεις την πρόκα απ' το δρόμο. :s_sarcastic

Μετά από περισσότερη ανάγνωση σε φόρα, βλέπω ότι η μετάβαση σε NRFT είχε θετικά σχόλια από όσους δεν την πάλευαν με το θέμα άνεση.
Ειδικά από ιδιοκτήτες Ζ4 βλέπω ότι είχαν θέμα χωρίς RFT σε σημείο που σκέφτονταν να αλλάξουν ανάρτηση αλλά τελικά ξανάβαλαν RFT και ησύχασαν.
Το θέμα αφορούσε την 'ασάφεια' που είπε και ο Μαρκοβάγγος. :hmmm:

Παίζει να τίθεται θέμα στησίματος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#365031
rocsta έγραψε:Aυτό που λέει ο RZ λογικά. Τα μη RFT που έβαλαν μετέπειτα θα είχαν πολύ μαλακά πλαϊνά.


Ακριβώς, οπότε αυξάνοντας ελαφρώς την πίεση σκληραίνει το λάστιχο. Δεν ξέρω βέβαια αν σκληραίνει τόσο ώστε να εξαλείφεται το πλεονέκτημα του non rft σε άνεση, μιας και με rft έκανα ελάχιστα χλμ (από το σημείο που έγινε η μεταβίβαση, μέχρι τον λαστιχά) και εκτός του ότι απλά δεν ένιωθα από τη χαρά μου, τα συγκεκριμένα ήταν 10 ετών λάστιχα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By travelman
#370389 Θέλω να αλλάξω λάστιχα, όχι τόσο επειδή νομίζω ότι δεν κρατάνε, όσο λόγω ηλικίας. Διάσταση 195/60/15, πριν είχα βάλει τα μισελέν ένερτζι σέηβερ τα οποία ήταν τίμια, δεν τα βλέπω να έχουν πέσει ιδιαίτερα, αν και στο βρεγμένο μου έχουν κάνει κάτι γλίστρες σε χαμηλές ταχύτητες.

Θα τα ξαναέβαζα ευχαρίστως, απλά δεν ξέρω εάν υπάρχει κάτι παραπλήσιο πιο οικονομικό.

Δεν με πειράζει να είναι μαλακά και να φθείρονται πιο γρήγορα με τη χρήση, αν έχουν καλύτερο κράτημα είναι επιθυμητά.

Καμία πρόταση από εδώ? http://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-aut ... %2F60%2F15

Επίσης ΟΠΩΣ και ΔΗΠΟΤΕ θέλω και ένα δείκτη πίεσης ελαστικών. Μετά από μισή σεζόν υποστροφής, ανακάλυψα ότι οι 2-3 τρόμπες των βενζινάδικων που έβαζα αέρα δείχναν πιο χαμηλή πίεση με αποτέλεσμα να βάζω γύρω στα 40 πίεση. :help: Έχει δοκιμάσει κανένας συγκεκριμένα μοντέλα με ικανοποιητικά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#370422
travelman έγραψε:Επίσης ΟΠΩΣ και ΔΗΠΟΤΕ θέλω και ένα δείκτη πίεσης ελαστικών. Μετά από μισή σεζόν υποστροφής, ανακάλυψα ότι οι 2-3 τρόμπες των βενζινάδικων που έβαζα αέρα δείχναν πιο χαμηλή πίεση με αποτέλεσμα να βάζω γύρω στα 40 πίεση. :help: Έχει δοκιμάσει κανένας συγκεκριμένα μοντέλα με ικανοποιητικά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου?


Αυτό το καταφέρνεις μόνο με καλιμπράρισμα τακτικά (πχ εμείς για τα όργανα που έχουμε για τ' αεροπλάνα 1 φορά ανά έτος). Το καταπληκτικότερο, ποιοτικότερο, γαμηστερότερο όργανο κι αν έχεις, πάντα μπορεί ν' αρχίσει κάποια στιγμή να έχει απόκλιση, μικρή ή μεγάλη. Μπορεί και όχι βέβαια, αλλά δεν θα το ξέρεις χωρίς καλιμπράρισμα. Προφανώς βέβαια για το αμάξι αρκεί ένα ποιοτικό όργανο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα βρεις κανένα που να σου εγγυάται 100% αποτελέσματα σε βάθος χρόνου χωρίς καλιμπράρισμα (50-60 ευρώ + ΦΠΑ η φορά). :s_smile

Μία καλή λύση είναι να συγκρίνεις 2-3 όργανα (πχ το δικό σου, του γείτονα και του βενζινά), για να έχεις μία αναφορά, καθώς (λογικά) δεν θα έχουν την ίδια απόκλιση και τα 3 την ίδια περίοδο...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#370441 Travelman αν βρεις τον ψηφιακό της Michelin, παρτον. Τον έχει το Amazon.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#370525 Ή αγοράζεις κάτι τέτοιο και ξεμπερδεύεις:

http://www.xn--flaig-przision-dib.de/pr ... -pr-0.html

Το συγκεκριμένο το έχω αγοράσει πριν 7 χρόνια περίπου (ακριβό, γύρω στα 50 ευρώ) αλλά σε αναλογικό νομίζω πως είναι ότι καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#370537
travelman έγραψε:Θέλω να αλλάξω λάστιχα, όχι τόσο επειδή νομίζω ότι δεν κρατάνε, όσο λόγω ηλικίας. Διάσταση 195/60/15, πριν είχα βάλει τα μισελέν ένερτζι σέηβερ τα οποία ήταν τίμια, δεν τα βλέπω να έχουν πέσει ιδιαίτερα, αν και στο βρεγμένο μου έχουν κάνει κάτι γλίστρες σε χαμηλές ταχύτητες.

Θα τα ξαναέβαζα ευχαρίστως, απλά δεν ξέρω εάν υπάρχει κάτι παραπλήσιο πιο οικονομικό.

Δεν με πειράζει να είναι μαλακά και να φθείρονται πιο γρήγορα με τη χρήση, αν έχουν καλύτερο κράτημα είναι επιθυμητά.

Καμία πρόταση από εδώ? http://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-aut ... %2F60%2F15

Επίσης ΟΠΩΣ και ΔΗΠΟΤΕ θέλω και ένα δείκτη πίεσης ελαστικών. Μετά από μισή σεζόν υποστροφής, ανακάλυψα ότι οι 2-3 τρόμπες των βενζινάδικων που έβαζα αέρα δείχναν πιο χαμηλή πίεση με αποτέλεσμα να βάζω γύρω στα 40 πίεση. :help: Έχει δοκιμάσει κανένας συγκεκριμένα μοντέλα με ικανοποιητικά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου?


Η ζωή σου και η περιουσία σου επαφίεται στην επαφή της μαύρης κουλούρας με την άσφαλτο, τα λάστιχα αυτά μετά από 5-10.000 χλμ το πολύ θα γλυστράνε σαν σαπούνια, δώσε 240-250€ και βάλε ένα φρέσκο Potenza andrenaline 2 ή κάποιο άλλο επώνυμο Ευρωπαϊκό για να είσαι σίγουρος και άσε τις Κινεζιές για την επόμενη 20ετία που θα γνωρίζουν να φτιάχνουν λάστιχα που να μην αλλιώνονται σε λίγα χλμ.
Άβαταρ μέλους
By travelman
#370869
rocsta έγραψε:Travelman αν βρεις τον ψηφιακό της Michelin, παρτον. Τον έχει το Amazon.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους


Οι επιλογές είναι πολλές http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... ge&_sop=15

με τον πιο φτηνό θα κάνω δουλειά? http://www.ebay.com/itm/1x-Genuine-Mich ... SwG-1W0YAO
http://www.ebay.com/itm/1x-Genuine-Mich ... SwPc9W0YAT
ή έχεις αυτός που έχεις δοκιμάσει είναι πιο ακριβός?

@κουάντρα αυτά που προτείνεις από το όνομα φαίνονται σπόρ αλλά θα προτιμούσα να μην τα ακουμπήσω σε εκτός Ευρώπης ή Γερμανούς...