kyr80 έγραψε:Από 1 Ιανουαρίου...
Σε χιόνι πάει για πλάκα, σε πάγο δεν. Όχι 4Χ4, 10Χ10 να έχεις.
Την άλλη μέρα με τις biathlon, κατέβηκα εύκολα.
Μιλάμε για πάγο, που δεν έσπαγε ούτε με τσάπα.
Μα πως, σύμφωνα με τους συντελεστές τριβής απο το παραπάνω λινκ δεν θα έπρεπε να έχει διαφορά.
0,35 για το χιόνι
0,32 για τον πάγο (σκληρός)
Με το να πατήσεις χιόνι μόνο 5-10-50-100 φορές δεν μαθαίνεις να οδηγάς στα χιόνια.
Καθώς αλλάζουν οι συνθήκες αλλάζει δραματικά η πρόσφυση και μόνο με μεγάλη εμπειρία θα το καταλάβεις πριν την πάθεις.
Για να σε διασκεδάσω θα σου γράψω ανάλογο περιστατικό που είχε φίλος με Λαντκρουζερ με χειμερινά και έχει εμπειρία παρόμοια με την δική μου - αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα σε χιονισμένους δρόμους.
Βγαίνουν λοιπόν το βράδυ με χιονοθύελα και πολύ κάτω από το μηδέν και για να παρκάρουν ανεβαίνουν απότομη ανηφόρα ~20 μέτρα, που με τα πόδια δύσκολα θα την ανέβαινες και παρκάρει με το πλάι.
Πριν ανοίξουν τις πόρτες το αμάξι ξαφνικά φεύγει με το πλάι και κατεβαίνει με ταχύτητα την κατηφόρα έτοιμο να πέσει πάνω σε άλλα παρκαρισμένα.
Μου λέει ότι ενώ ήταν έτοιμος να γίνει ρεζίλι, ξαφνικά το αμάξι σταματάει 1 μέτρο από τα παρκαρισμένα προς μεγάλη του ανακούφιση.
Ανοίγει λοιπόν την πόρτα για να κατεβεί λέγοντας "φτάσαμε!".
Ποτέ δεν ξέρεις πόσο γλιστράει.
Την ανηφόρα την ανέβηκε άνετα, έκανε μανούβρα και πάρκαρε με το πλάι, κάθετα στην ανηφόρα.