Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#59385 Tα εχουμε συζητησει τόσες φορές...Τα suv ,αλλα και τα πιο σκληρά τζιπ, θέλουν καταλληλα λάστιχα για χιονι ,έστω all season m+s .¨Η κουβερτες /αλυσίδες.
Πιστευω οτι είναι ακομα πιο επικινδυνα απο τα δικινητα γιατι ο οδηγός αποκτα αυξημενη αυτοπεποιθηση απο την αυξημένη ελκτική προσφυση αλλα στο φρενάρισμα ή στη στροφή τα πραγματα είναι ασχημα.
Σε συνδυασμό και με το αυξημένο βάρος. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#59386
Dimsabas έγραψε:Q7 είναι ο υιός Μαρτίνος.

Q7 εγραψαν οι εφημερίδες, όμως στην φωτογραφια ειδα RS6 αν δεν κανω λαθος.
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#59389
kostis20 έγραψε:Tα εχουμε συζητησει τόσες φορές...Τα suv ,αλλα και τα πιο σκληρά τζιπ, θέλουν καταλληλα λάστιχα για χιονι ,έστω all season m+s .¨Η κουβερτες /αλυσίδες.
Πιστευω οτι είναι ακομα πιο επικινδυνα απο τα δικινητα γιατι ο οδηγός αποκτα αυξημενη αυτοπεποιθηση απο την αυξημένη ελκτική προσφυση αλλα στο φρενάρισμα ή στη στροφή τα πραγματα είναι ασχημα.
Σε συνδυασμό και με το αυξημένο βάρος. :lipsealed:

όταν κάπου είναι να πας το πολύ με 20 και εσύ πεις να πας με 60 ε τότε είσαι χαζός

αλλά καλύτερα το να μη μπορεί να βρει το αυτοκίνητό σου πρόσφυση να πατήσει δε μπορω να καταλάβω γιατί είναι..
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#59394 Γιατί οι ασχετοι οδηγοί των SUV νομίζουν ,οτι επειδη πηγαίνουν πιο ευκολα απο τους δικίνητους ,θα σταματήσουν ή θα στρίψουν επίσης πιο εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#59397 Αν πρεπει να πας με 60 θα πας με 60, εφοσων εχεις τα καταλληλα λαστιχα και ο δρομος εχει αλατι. Αλλοιως πας με το τραινο.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#59399 Η 4κίνηση δουλεύει μόνο όταν πατάς γκάζι, στο φρενάρισμα όσους κινητήριους τροχούς και αν έχεις, αν χάσεις πρόσφυση πάπαλα....απλά είναι πολύ δύσκολο να σκεφτείς να πατήσεις γκάζι για να βρει πρόσφυση το αυτοκίνητο όταν έχεις αρχίσει να γλυστράς. Πάντως η 4κίνηση είναι σε πολλές περιπτώσεις χρήσιμη, όχι μόνο στο χιόνι, στην άμμο ή στο χώμα. Στον πάγο όμως, αν εξαιρέσουμε την -απίθανη- περίπτωση του σπάσιμου του πάγου λόγω βάρους του SUV (και άρα εύρεση κάποιας παροδικής πρόσφυσης), σε σώνουν μόνο καρφιά και αλυσίδες...

π.χ. στα χιονοράλι/αγώνες οι οδηγοί δεν πατάνε ποτέ φρένο, μονίμως με το γκάζι πάνε, γιατί μόνο έτσι μπορούν να βρουν πρόσφυση τα αυτοκίνητα (4κίνητα προφανώς)....
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#59401
kostis20 έγραψε:Γιατί οι ασχετοι οδηγοί των SUV νομίζουν ,οτι επειδη πηγαίνουν πιο ευκολα απο τους δικίνητους ,θα σταματήσουν ή θα στρίψουν επίσης πιο εύκολα.

+1

Χθες ηταν να πάμε Ναύπλιο και να έρθουν και από Πόρτο Χέλι μέλη της παρέας. Η μία φίλη μου μου λέει μη σε νοιάζει (κλειστός ο δρόμος στα Δίδυμα, για όποιον ξέρει) θα πάρω το RAV της μάνας μου. Είναι τζιπ. :dizzy:

Ντάξει λέω, σωθήκαμε αφού είναι τζίπ. Ευτυχώς δεν πήγαμε καθόλου τελικά και δεν θρυνήσαμε τίποτα θύματα. Και αυτά είναι αντιλήψεις που τις μεταφέρουν πατεράδες δυστυχώς!
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#59404 Το βάρος είναι μεγάλο ζόρι στο φρενάρισμα πάντως. Το SUV έχει πλεονέκτημα προφανώς στην ανηφόρα λόγω πρόσφυσης, αλλά μιας και κανένα σχεδόν δεν έχει πια κοντά, έχει μεγάλο μειονέκτημα στην κατηφόρα. Εκεί, ένα ελαφρύ αμαξάκι, ακόμη και χωρίς αλυσίδες, μπορεί να σε βγάλει ασπροπρόσωπο, την στιγμή που με το βαρύ SUV μπορεί να είσαι με την ταυτότητα στο στόμα σε κάθε στροφή.
Εγώ εννοείται προτιμώ οποιοδήποτε 500 με τα κατάλληλα λάστιχα, παρά το SUVλάκι με το υπερδιπλάσιο βάρος και τα αντίστοιχα λάστιχα. Και τα δύο, θα φτάσουν στο ίδιο σημείο, γιατί η διαφορά ύψους είναι αμελητέα.
:roll:
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#59405
QsisVTS έγραψε:και γιατί είναι αυτά τα suv βρε Στέφανε;

για κακοτράχαλo off road οκ να το δεχτώ ότι δεν είναι, αλλά η 4κίνηση γενικά για τι στο διάολο είναι; :hmmm:

σε στεγνή και καλή άσφαλτο η όποια τετρακίνηση είναι μειονέκτημα και τσάμπα καίει βενζίνη, όταν όμως η πρόσφυση είναι χάλι εκεί φαίνεται η αξία της

βγάλτο για μια μικρή βόλτα στη γειτονιά σου και έλα πες μου αν είναι το ίδιο με το 500 σήμερα ειδικά

Γιώργο αυτά τα SUV δεν είναι τίποτα περισσότερο από υπερυψωμένα σεντάν. Αφού όλα τα μηχανικά μέρη είναι ίδια συν μεγαλύτερο βάρος. Γιατί να έχουν πλεονέκτημα? Και ειδικά εφόσον φοράνε και τα λάστιχα που φοράνε. Ο λόγος που τα προτιμάει ο κόσμος είναι γιατί αρέσει πιο πολύ το σχέδιο ή γιατί αρέσει η αίσθηση του "κάθομαι ψηλά".
Άβαταρ μέλους
By GTS
#59412 Ε δεν ειναι ακριβως ετσι. Ο λογος που τα εχουν σηκωσει ειναι για να περνανε ευκολα πανω απο τα χιονια που μαζευονται στις ακρες των δρομων και στα παρκινγκ (στο μεσο συνηθως λιωνει απο τα πατηματα).

Εχουν πλεονεκτημα οταν βγαινεις απο το σπιτι το πρωι αλλα πρεπει να ζησεις στον βορρα για να το καταλαβεις.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#59421 Τονίζω και ξανατονίζω τα λάστιχα. Μόνο αυτά κάνουν τη διαφορά. Πχ στο Land Rover που φόραγα κάτι All Terrain Michelin πήγαινα αέρα σε κάτι Πήλια κτλ. Τώρα αν πάω με τα Verde θα με μαζεύουν με το κουταλάκι κι ας έχει το αμάξι κλάσεις ανώτερη 4κίνηση και άπειρα ηλεκτρονικά συστήματα.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#59422
Stefan147 έγραψε:Γιώργο αυτά τα SUV δεν είναι τίποτα περισσότερο από υπερυψωμένα σεντάν. Αφού όλα τα μηχανικά μέρη είναι ίδια συν μεγαλύτερο βάρος. Γιατί να έχουν πλεονέκτημα? Και ειδικά εφόσον φοράνε και τα λάστιχα που φοράνε. Ο λόγος που τα προτιμάει ο κόσμος είναι γιατί αρέσει πιο πολύ το σχέδιο ή γιατί αρέσει η αίσθηση του "κάθομαι ψηλά".


Ε καλά, μην τα παραλέμε κιόλας....δηλαδή το CX7 είναι ένα υπερυψωμένο 6MPS ? Ή το Q5 ένα υπερυψωμένο A4 quattro ? Στα specs μπορεί να φαίνεται έτσι, αλλά στην πράξη το ύψος, οι μεγάλοι τροχοί, οι ρυθμίσεις σε μοτέρ και 4κίνηση, καθώς και οι -λίγες- διαφορές στην ανάρτηση, κάνουν διαφορά. Εξ'ορισμού στα SUV δεν υπάρχουν κοντά, πλήμνες, ρυθμίσεις διαφορικών κλπ, αλλά δεν είναι και ανύπαρκτες οι διαφορές τους από τα sedan....
Άβαταρ μέλους
By CPP
#59423 Ήμουν το βράδυ έξω ΒΠ με Quattro και χιονολαστιχα 3ετιας ultragrip8 και κατέληξα στο να γυρίσω στο σπιτι αμέσως γιατι ειναι επικίνδυνοι οι άλλοι. Ιδίως οποίος είχε καλοκαιρινά δεν είχε ελπίδα και γλυστρουσε ανεξέλεγκτα.
Πήγα σε μια μεγάλη κατηφόρα για δοκιμή. Σταμάτησα με το φρένο και μετα απο 3 sec με πήρε το βάρος προς τα κατω. Σταμάτησα με χειρόφρενο έκανα όπισθεν για να ισιωσω και κύλησα προς τα κατω με πολυ προσοχή.
Ήταν δύσκολο το χθεσινό χιόνι.
Τα χειμερινά με σωστό πέλμα ειναι το 90% της λύσης.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#59427 Οι διαφορές ποιες είναι πλην του αυξημένου ύψους και των ελαστικών με μεγαλύτερα προφίλ? Όλα καρμπόν είναι. Δες ότι κωδικό μηχανικό μερών θες ανάμεσα σε Q5 και Α4/Α5/Α6 και θα δεις 90% ομοιότητες. Οι μόνες διαφορές είναι σε software κινητήρα και κιβωτίου και στα ηλεκτρονικά συστήματα.