Σελίδα 10 από 53

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2016, 13:22
από Chris
Να ξερεις πως οι κουβερτες ειναι εως και επικινδυνες σε παγο. Σε χιονι ισως καλυτερες απο αλυσιδες, καταπονουν λιγοτερο τα λαστιχα, πας πιο χαλαρος καθως δεν εχεις ενα γκντουπ-γκντουπ να σε αγχωνει, και φυσικα μπαινουν-βγαινουν σε δευτερολεπτα. Να εχεις μια γερη μαυρη σακουλα ομως για να τις βαζεις αφου τις αφαιρεσεις απο το αμαξι, σταζουν λασποχιονια, και αντε να τις διπλωνεις εκεινη την ωρα για να χωρεσουν στη θηκη τους (η οποια ισως να ειναι και διχτακι). Και γαντια φυσικα.

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2016, 13:35
από Χρήστος Λάππας
Chris έγραψε:Να ξερεις πως οι κουβερτες ειναι εως και επικινδυνες σε παγο.


Waaaaat?


< >

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2016, 14:00
από Chris
Σε εμενα παντα γλιστρανε παρα πολυ. Να εφταιγε το μοντελο?

edit, πιο συγκεκριμενα, 10 ποντους χιονι, και 2 γραμμες παγου εκει που πατουσαν οι προηγουμενοι, αναγκαζομαι να πηγαινω μισο μετρο αριστερα ή δεξια γιατι αν πατησω ακριβως εκει ψαρευει σαν τρελο (μπροστα κινηση)

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2016, 15:41
από Χρήστος Λάππας
Δεν ξέρω τι να σου πω. :s_dunno Όσα χρόνια χρησιμοποιούσα πανιά ήταν με autosock, και είχα πάντα εξαιρετική πρόσφυση σε VW Bora. Μια φορά μόνο είχα κάνει τέτακέ σε ανηφορική φουρκέτα καθώς τα πίσω λάστιχα που δεν φορούσαν πανιά δεν κρατούσαν καθόλου στο γλιστερό χιόνι. Κρατάω πάντως μια πισινή, γιατί κάθε φορά οι συνθήκες είναι διαφορετικές.

Πάντως η δική μου εμπειρία είναι ότι οι autosock είναι μια χαρά στον πάγο.

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2016, 16:22
από fubar.gr
Και γώ με κουβέρτες και μάλιστα ξεκίνημα απο στάση σε παγωμένη ανηφόρα δέν είχα πρόβλημα.

Υπόψιν οτι οι κουβέρτες πρέπει να δουλευτούν λίγο ωστε να αρχίσει να ξεφτίζει το ύφασμα. Τότε είναι που αποκτούν τη μέγιστη πρόσφυση.

Μήπως όταν τις δοκίμασες ήταν ολοκαίνουριες αφόρετες?

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2016, 17:14
από Chris
Για χρονια τις χρησιμοποιω. Τι να πω, μαλλον το μοντελο, θα παρω αλλες και θα επανελθω

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2016, 01:22
από Dimitris_P
Κάποιες συγκεκριμένες κοιτάμε ή ότι να ναι;

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 12:00
από fubar.gr
Σήμερα δοκίμασα σε μια σύντομη βόλτα τα χειμερινά λάστιχα για πρώτη φορά.

Εντυπώσεις:
- Πάνω στο πατημένο χιόνι έχεις φρένα και τιμόνι σε σημείο που να νομίζεις οτι είναι στεγνό κάτω (σε χαμηλές ταχύτητες βέβαια, όχι υπερβολές)

- Στο απάτητο γλιστράει αρκετά. Βέβαια το απάτητο είναι πούδρα ακόμα. Πιστεύω οτι αν σκληρήνει θα έχει καλύτερη πρόσφυση και εκεί.

-Κάτι χαζογλιστρήματα τα κάνει κατα διαστήματα, και θέλει διορθώσεις με το τιμόνι. Οπότε σε κάθε περίπτωση χαμηλή ταχύτητα, προσοχή και όχι υπερβολές.

-Στις μεγάλες ανηφόρες έχουν θέμα. Δοκίμασα να ανέβω μία αλλά έμεινα στη μέση. Το θετικό βέβαια είναι οτι είχα φρένα, δηλαδή δέν υπάρχει περίπτωση να σε πάρει προς τα πίσω και να γλιστράς χωρίς να μπορείς να κάνεις τίποτα, όπως στο βίντεο της προηγούμενης σελίδας.


Οπότε τα χειμερινά δέν υποκαθιστούν τις αλυσίδες σε όλες τις περιπτώσεις, ειδικά όταν υπάρχουν μεγάλες ανηφόρες-κατηφόρες.

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 12:15
από Arrow
Για ποια λάστιχα μιλάς και άμα έχεις και φώτο της ανηφορας? Είχε πάγο κάτω? Γιατί σε χιόνι που δεν είναι 50 πόντοι ακόμα και φθηνά χειμερινά γαμουν και δερνουν.

<

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 12:15
από Kon5
Τί λάστιχα έχεις? Μου κάνει εντύπωση γιατί δεν είχα ποτέ θέμα σε ανηφόρες - κατηφόρες και μιλάμε για ανάβαση/κάθοδο σε χιονοδρομικά στις 08:30 το πρωί με πολλές φουρκέτες. Λάστιχα Vredestein snowtrac 5. Δεν χρειάστηκε καν να εμπλέξω 4κίνηση.
Μια φορά μόνο είχα θέμα στο Χορτιάτη σε off road διαδρομή με τα michelin alpin primacy PA3, από τα οποία δεν μπορώ να πω ότι έμεινα και πολύ ευχαριστημένος.

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 14:43
από kostis20
Περίεργο... Και εγώ με τα χειμερινά τόσα χρόνια κανένα πρόβλημα

< A3003 >

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 15:52
από blinkys
fubar.gr έγραψε:Σήμερα δοκίμασα σε μια σύντομη βόλτα τα χειμερινά λάστιχα για πρώτη φορά.

Εντυπώσεις:
- Πάνω στο πατημένο χιόνι έχεις φρένα και τιμόνι σε σημείο που να νομίζεις οτι είναι στεγνό κάτω (σε χαμηλές ταχύτητες βέβαια, όχι υπερβολές)

- Στο απάτητο γλιστράει αρκετά. Βέβαια το απάτητο είναι πούδρα ακόμα. Πιστεύω οτι αν σκληρήνει θα έχει καλύτερη πρόσφυση και εκεί.

-Κάτι χαζογλιστρήματα τα κάνει κατα διαστήματα, και θέλει διορθώσεις με το τιμόνι. Οπότε σε κάθε περίπτωση χαμηλή ταχύτητα, προσοχή και όχι υπερβολές.

-Στις μεγάλες ανηφόρες έχουν θέμα. Δοκίμασα να ανέβω μία αλλά έμεινα στη μέση. Το θετικό βέβαια είναι οτι είχα φρένα, δηλαδή δέν υπάρχει περίπτωση να σε πάρει προς τα πίσω και να γλιστράς χωρίς να μπορείς να κάνεις τίποτα, όπως στο βίντεο της προηγούμενης σελίδας.


Οπότε τα χειμερινά δέν υποκαθιστούν τις αλυσίδες σε όλες τις περιπτώσεις, ειδικά όταν υπάρχουν μεγάλες ανηφόρες-κατηφόρες.


No offence αλλά εχεις οδηγήσει ξανά σε χιόνι; Τα τελευταία 15 περίπου χρόνια που οδηγάω, κάθε μα κάθε χειμώνα, εστώ και για λίγα χιλιόμετρα θα οδηγήσω σε χιόνι με χειμερινά λάστιχα και δεν ισχύει τίποτα απ' όσα γράφεις εκτός από το ότι έχεις όντως φρένο. Στο πατημένο χιόνι τα πράγματα είναι πάντα χειρότερα. Το φρέσκο προσφέρει σαφώς καλύτερη πρόσφυση. Στον παγο δε σε σώζει τίποτα. Βέβαια αν περίμενες ότι δε θα γλυστρίσεις πουθενά μα πουθενά προφανώς και δεν γίνεται κάτι τέτοιο.

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2016, 16:39
από fubar.gr
Τα λάστιχα είναι Falken Eurowinter.

Η ανηφόρα που λέω είναι ανηφόρα, όχι αστεία, απο αυτές που αν αναγκαστείς να σταματήσεις θα φάς καλά το συμπλέκτη για να ξαναξεκινήσεις.

@blinksys

Στα χιόνια οδηγώ περιστασιακά μόνο, περίπου μια εβδομάδα το χρόνο. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ χιονολάστιχα, πάντα χρησιμοποιούσα αλυσίδες ή κουβέρτες.

Η σημερινή εμπειρία μου σχετικά με το πατημένο/απάτητο είναι αυτή που έγραψα πρίν. Συγκεκριμένα, σε ανηφορική διασταύρωση οπου πρέπει να σταματήσω για να ελέγξω και να στρίψω αριστερά, αν ήμουν στα αυλάκια απο τα άλλα αυτοκίνητα ξεκίναγε χωρίς δυσκολία. Αν έβγαινα πιό δεξιά και παταγα στο απάτητο γλίστραγε πολύ.

Θα δοκιμάσω πάλι...

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2017, 19:11
από Zeus
Σε δρομους οπου η τροχαια επιτρεπει την κινηση μονο με την χρηση αλυσιδων τι γινετε:
1. Αν εχεις χειμερινα
2. Αν βαλεις κουβερτες (autosock κτλ)

Re: Οδήγηση σε χειμερινές συνθήκες. Χειμερινά ελαστικά, αλυσ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2017, 20:11
από elvet
Εξαρτάται από το πόσο ευέλικτο είναι το όργανο που θα σε σταματήσει. Δεν έχουν βέβαια άδικο οι άνθρωποι καθώς ένα ζωάδι (ειδικά με αστικό 4Χ4) είναι ικανό να κλείσει έναν βασικό δρόμο, αλλά πάλι εξαρτάται πού θα πέσεις.
Πριν 3 χρόνια μου συνέβη στη Φλώρινα (Κλειδί), πολύ χιόνι και-12 είχε χειμερινά ( Και πολύ χειμερινά: Gislaved nord frost 5) στο rallye. Παρότι του εξήγησα (είναι χειμερινά, τώρα κατέβηκα από το βουνό με περισσότερο χιόνι, κλπ) δεν με άφηνε να συνεχίσω χωρίς αλυσίδες. Ε τις έβαλα και τις έβγαλα λίγο παρακάτω, αφού με τα χειμερινά πήγαινα καλύτερα και δεν είχε πάγο εκεί.
Σε άλλη περίπτωση, στα Τέμπη, παρότι ήταν καθαρισμένο, δεν άφηναν κανέναν (ούτε 4χ4 με χειμερινά) χωρίς αλυσίδες (θα μου πεις εάν μείνει κάποιος στα Τέμπη κόβεται η Ελλάδα στη μέση), έβαλα αλυσίδες (δεν φορούσα καν χειμερινά) και περάσαμε τα Τέμπη με αλυσίδες σε μαύρη καθαρή άσφαλτο