Νομίζω ότι στο παλιό forum ήταν ορισμένοι οι οποίοι αγόραζαν από Γερμανία (για χαμηλότερες τιμές), αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάτι.
Ψαξου απο e-bay.
Φέτος δεν το κάνει, το μόνο που έχει αλλάξει είναι το ενδιάμεσο service. Παίζει να βάλανε άλλα λάδια κατάλληλα για χειμώνα κρύα κτλ και να έκανε τη διαφορά. Πέρυσι ήμουνα με "ελληνικά" λάδια.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
KiloMeater έγραψε:Πέρυσι , τα πρωινά με cold start (-5c, -10c, τέτοια νούμερα) ο κινητήρας κροταλιζε αρκετά, σε σημείο που είχα αρχίσει να κοιτάω θεματα καδενας χρονισμου THPΕλληνικά ξένα δεν θα πει τίποτα. Ποια ήταν τα "ελληνικά" και ποια τα "ξένα";; Αν από πχ 10-40 πήγες σε 5-30 ή 0-30 τότε ναι κάνει διαφορά.
Φέτος δεν το κάνει, το μόνο που έχει αλλάξει είναι το ενδιάμεσο service. Παίζει να βάλανε άλλα λάδια κατάλληλα για χειμώνα κρύα κτλ και να έκανε τη διαφορά. Πέρυσι ήμουνα με "ελληνικά" λάδια.
Υποθέτω αλλάξανε και φίλτρο. Μήπως βάλανε φίλτρο με ανεπίστροφη βαλβίδα οπότε δεν πέφτουν τα λάδια πίσω στο κάρτερ.
Σημείωση: τέτοιο φίλτρο μπαίνει μόνο αν προβλέπεται από τον κατασκευαστή.
Το είχα παρατημένο δύο εβδομάδες καθώς είχαμε φύγει οικογενειακά, το ξεθαψα από το χιόνι και έβαλα εμπρός με αμφιβολία αν θα πάρει, ευτυχώς πήρε εύκολα.
Βρήκα στο Amazon αυτά (ίδια με αυτά) και μου ήρθαν προχθές. Είχα μια αμφιβολία αν θα μπορέσουν να ταιριάσουν στις ρόδες μου (αφού το δισκόφρενο και το κέλυφος από τις δαγκάνες απέχουν ελάχιστα χιλιοστά από το εσωτερικό της ζάντας) κι αν τα μεταλλικά μέρη βρίσκουν στο αλουμίνιο της ζάντας. Εχθές τα δοκίμασα και όλα καλά! Τα μεταλλικά μέρη δεν ακουμπάνε στην ζάντα και ο ιμάντας πέρασε ανάμεσα από τις δαγκάνες και την ζάντα, χωρίς να κινδυνεύει να δημιουργήσει πρόβλημα.
Παρά το πλαστικό μέρος, φαίνεται καλή κατασκευή και η τοποθέτησή τους είναι υπόθεση δευτερολέπτων. Δεν υποκαθιστούν τις αλυσίδες ή την χιονοκουβέρτα, και προορίζονται μόνο για να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο και να κινηθεί λίγα μέτρα.
Αχρείαστα να είναι...
για παρε κανα τηλ να δουμε ποσο το δινουν. φανταζομαι οσα τους λειπουν ,αλλα παραξενο που δεν δινουν διαδικτυακα.
ενδιαφερον φαινεται
οσο για το αλλο που αγορασες ειναι 1 σε καθε ροδα; αμα δειναν 3 θα ηταν σαν αλυσιδες σαν το ελληνικο και θα ηταν ενδιαφερον
βλεπω το πουλανε σαν αλυσιδες για χιονια . λες; θα κανει δουλεια ενα μονο; δεν θα κανει γκντουπ ;πας με αυτο 17 χλμ;
Έχει 11 σημεία τα 6 στην Αττική με τηλέφωνα για να ρωτήσετε
http://dv4car.com/index.php/en/contact-us-en
Δοκιμασμένη λύση. Σαν να μην φοράς τίποτα. Εδώ είναι η παγίδα βέβαια που ξεγελάει. Δοκιμασμένες σε κατηφόρα με πάγο.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
otso έγραψε:οσο για το αλλο που αγορασες ειναι 1 σε καθε ροδα; αμα δειναν 3 θα ηταν σαν αλυσιδες σαν το ελληνικο και θα ηταν ενδιαφερον
βλεπω το πουλανε σαν αλυσιδες για χιονια . λες; θα κανει δουλεια ενα μονο; δεν θα κανει γκντουπ ;πας με αυτο 17 χλμ;
Δεν μ’ ενδιαφέρει να υποκαταστήσω τις αλυσίδες μ’ αυτά, ούτε προορίζονται γι’ αυτόν τον σκοπό. Έχω και αλυσίδες και χιονοκουβέρτες, αλλά αν μπεί η ρόδα βαθιά μέσα σε λάσπη, άμμο, ή πολύ χιόνι, δεν μπορείς να βάλεις αλυσίδες για να ξεκολλήσεις. Αυτά προορίζονται για τα λίγα μέτρα που χρειάζεται να κυλίσει το αυτοκίνητο για να ξεκολλήσει.
Το Distribution Network in Greece στο dv4car μάλλον προστέθηκε τις τελευταίες μέρες, αφού έως την προηγούμενη εβδομάδα που έψαχνα για να παραγγείλω δεν υπήρχε. Σε κάθε περίπτωση, αυτά που πήρα είναι για ώρα ανάγκης, είναι πανάλαφρα και αρκετά στιβαρά, δεν πιάνουν χώρο στο αυτοκίνητο και κοστίζουν το 1/10 της τιμής των dv4car.
kyr80 έγραψε:http://xionoalysides.gr/info.php?category_id=24&product_id=92
Δοκιμασμένη λύση. Σαν να μην φοράς τίποτα. Εδώ είναι η παγίδα βέβαια που ξεγελάει. Δοκιμασμένες σε κατηφόρα με πάγο.
Ωραίες είναι, αλλά πρόκειται για "αλυσίδες" που αγκαλιάζουν την ρόδα. Για άλλον σκοπό προορίζονται αυτές, για άλλο σκοπό αυτά που πήρα.
BTW αυτές δεν μπαίνουν στο 3008 λόγω πάχους (>12mm)