sknipper έγραψε:Μα με την ανακύκλωση αυξάνεται η υγρασία αφού δεν μπαίνει φρέσκος αέρας και προστίθεται και η υγρασία της εκπνοής σου, έτσι δεν είναι;
Δεν ξέρω αν χρειάζεται να ενεργοποιήσει την ανακύκλωση, αλλά το A/C θα αφαιρέσει την υγρασία ούτως ή άλλως.
Λογικά, δεν θέλεις να έρθει φρέσκια υγρασία απέξω, εξού και η ανακύκλωση.
sknipper έγραψε:Μα με την ανακύκλωση αυξάνεται η υγρασία αφού δεν μπαίνει φρέσκος αέρας και προστίθεται και η υγρασία της εκπνοής σου, έτσι δεν είναι;
Το aircon ξεραίνει την ατμόσφαιρα οπότε αν έχεις ανακύκλωση και δεν μπαίνει αέρας από έξω με τη φυσική του υγρασία τότε ανακυκλώνει τον εσωτερικό και σιγά σιγά αφαιρεί την υγρασία. Όπως το aircon στο σπίτι που δουλεύει μονίμως σε ανακύκλωση βλέπεις ότι το σωληνάκι στο μπαλκόνι σου βγάζει νερό που είναι η υγρασία από το εσωτερικό του σπιτιού σου.
Όλα τα αυτοκίνητα πάντως το γυρνάνε στον εξωτερικό αέρα όταν βάζεις το φουλ ξεθάμπωμα. Βέβαια με την ανακύκλωση ζεσταίνεται πιο γρήγορα ο αέρα και ίσως στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό είναι το ζητούμενο.
ΥΓ: Η αρνητική κυριότητα της ξύστρας τι είναι;
Bayern7 έγραψε:Κυρτοτητα εννοούσε μάλλον του τζαμιου
αυτό,οι ακμες της ξυστρας θα κουμπησουνστο κρυσταλλο και θα το χαραξουν
< Note >
KiloMeater έγραψε:Σήμερα ειχα μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Βγαίνω να πάρω το άμα το πρωί , ειχε λίγο ψυχρά (-15C) και βρισκω το παρμπρίζ παγωμένο όχι μόνο απέξω αλλά και απο μέσα!!!!
Είχε ενα στρώμα πάγου απο μέσα το οποίο δεν μπορούσα να αφαιρέςω με τίποτα , οι ξύστρες δε δουλεύουν λόγω αρνητικής κυριότητας, σπρέι απο μέσα δεν παίζει, ούτε έφτανα να το ξύσω με τα δάχτυλα.
Έπρεπε να περιμένω να ζεστάνει το αμάξι αλλά ακίνητο στο ρελαντι με μείον δεκαπέντε δεν ανέβαινε με τίποτα.
Το θεμα ειναι γιατι έγινε .... το αμάξι εχει χιόνια στα πατάκια εδώ και μέρες καθώς δεν λιώνουν με τις θερμοκρασίες που έχουμε, και το αμάξι κάνει μικρές διαδρομές κανα δεκαπελπτο τη φορά. Υποθέτω χθες το βράδυ θα ζεστάθηκε λίγο, θα κόλλησε υγρασία στα παράθυρα απο μέσα με αποτελέσματα το πρωινό.
Ελπίζω να μην ξαναγίνει το πρωί γιατι ειναι τρελό πακέτο και χασομερημα , αλλά επειδή δεν άλλαξε κάτι απο χθες το βράδυ φοβάμαι θα εχω τα ίδια
Αντί για ξύστρα, που δεν έχει ελαστικότητα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πιστωτική σου κάρτα ή κάποια ανάλογη.
Είναι Michelin 9χιλ γιατί η απόσταση από το λάστιχο έως την βάση του ελατηρίου είναι ελάχιστη.
Άντε πάλι ψάξιμο για να βρώ καλύτερες πάλι σε 9χιλ...
Τις αλυσιδες τις φοραμε σφιχτα στο τροχο? Ζημια/φορα το λαστιχο εχει απο τις αλυσιδες?
Σε απότομη ΠΑΓΩΜΕΝΗ κατηφόρα στην Τριανδρία κοντά στα ΚΕΠ , την κατεβαίνω απαλά βρίσκω θέση στάθμευσης κάνω όπισθεν και παρόλο που είχε μεγάλη κλίση χωρίς σπινιάρισμα μπαίνω μέσα (μούρη προς τα κάτω ) τραβάω χειρόφρενο και το αμάξι αρχίζει τα γλιστράει προς τα κάτω !
Είχα το γιο μαζί μου ,πήγε για τις θεωρήσεις , εγώ έμεινα με πατημένο το φρένο γιατί μόνο τότε σταμάταγε να γλιστράει και ήθελα να δουλεύει η μηχανή να έχω ζέστη.
Μου έκανε εντύπωση γιατί μετά έκανα αναστροφή και τη ανέβηκα χωρίς πρόβλημα .
Προσοχή λοιπόν άλλη μια περίπτωση που θέλει και ταχύτητα μέσα , εγώ πάντως ούτε έτσι θα ένοιωθα ασφάλεια θα έβρισκα πιο επίπεδο μέρος, το yaris είναι και ελαφρύ με βαρύτερο όχημα μπορεί το φαινόμενο να είναι πιο έντονο.
Το μπορντώ BMW δέν μπορεί να ξεκινήσει κάν στο απάτητο στο ίσιωμα, όμως λίγο πιο μετά σε πατημένο χιόνι σε μικρή ανωφέρεια μπορεί σιγά-σιγά να κινηθεί.
Κάπου διαβαζα οτι αν η θερμοκρασία του χιονιού δέν είναι αρκετά χαμηλή, τότε όταν πατιέται απο τα λάστιχα γίνεται υγρό και γλιστράει πολύ. Ίσως όσοι λέτε οτι το απάτητο κρατά καλύτερα μιλάτε για "κρύο" χιόνι, ενώ εγώ στην ανηφόρα συνάτνησα "ζεστό" χιόνι
Και εδώ άλλο ένα βίντεο οπου το αμάξι με τα χειμερινά έχει πρόβλημα να ξεκινήσει:
Άλλη δουλειά κάνουν αυτά:
Και άλλη αυτά:
Στο 2ο βίντεο το wrangler έχει A/T λάστιχο που είναι απλά καλύτερο από ένα ασφάλτινο. Σε καμία περίπτωση δεν είναι χειμερινό, κάτι το οποίο φαίνεται αν με τέτοια λάστιχα σταματήσει αυτοκίνητο σε ανηφόρα.