Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#364428 Στο θέμα τακάκια δεν είναι εύκολο να κοροϊδέψουν μιας και είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού. Οπότε ρίξε μία ματιά, δες τι πάχος έχουν καινούρια και πόσο έχουν φτάσει τώρα και αναλόγως θα κρίνεις. Αυτόματο είναι το αμάξι?
Άβαταρ μέλους
By babakos
#364432 Στέφανε δεν ειναι αυτοματο. Η δικαιολογια του (εξουσιοδοτημένου) συνεργειου ειναι οτι επειδή το αυτοκινητο ειναι diesel ειναι πιο βαρυ μπροστά με αποτέλεσμα στα φρεναρισματα να καταπονει περισσότερο τα μπροστινά τακάκια.. (no comments)

Εμένα πάντως μου φαινεται οτι φρενάρει μια χαρά.. Θα δω το παχος και βλεπουμε στην πορεια

Για την ιστορια και μονο
-- 5 Λιτρα απο το φοβερο Opel-ολαδο 5W-30 Dexos 2 + φιλτρο λαδιου + εργασια = 90 Ευρώ. (Ας όψεται η εγγύηση...).
Άβαταρ μέλους
By drdino
#364456 Δεν χρειάζονται comments, γεγονός είναι πως όσο πιο βαρύ είναι το αμάξι, τόσο περισσότερο τακάκι τρώει. Κατά τα άλλα, έλεγχο και στα 4 τακάκια και κρίνεις αναλόγως. Γενικά πάντως το "omg, χρειάζεστε τακάκια άμεσα αλλιώς θα πέσετε πάνω σε στάση λεωφορείου με 35 παιδάκια" παίζει πολύ ως άρμεγμα της αγελάδας (κα-τσινγκ).
Άβαταρ μέλους
By markvag
#364475
babakos έγραψε:Σε πρόσφατη αλλαγή λαδιων στο Opel Mokka της συμβίας (~ 22500 χλμ) της ειπαν οτι θα χρειαστεί αλλαγή τακάκια εμπρος μεχρι τα 25000χλμ το πολύ.

Μόνο σε μένα φαίνεται φιδιά ή κάνω λάθος ; Γενικά οδηγάει ήρεμα χωρις να ταλαιπωρει το αυτοκινητο


Εξαρτάται επίσης καιθ από το πόσο συχνά πατάει το φρένο και πόσο συχνά μπαίνει το esp. Αν πχ οδηγάει χαλαρά αλλά πατάει μισή ώρα χαλαρά το φρένο για να κατέβει κατηφόρα, θα έχεις φθορά στα τακάκια...

Προσωπικά δεν έχω χρειαστεί τακάκια πριν τα 40Κ χλμ, αλλά δεν ξέρω...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#364490 :lol: στο Matiz τακάκια είχα αλλάξει μόνο μια φορά στα 15 χρόνια - 320K χιλιόμετρα κι αυτό επειδή το δανειζόταν κι ο πατέρας μου που οδηγούσε on-off = τσαρουχώματα .
Είμαι περίεργος να δω πότε θα χρειαστεί στο yaris , 63k μέχρι τώρα. Βλέποντας τους γύρω μου υπολογίζω οτι φρενάρω στο 10% των περιπτώσεων που φρενάρουν αυτοί. Απλά αφήνω αποστάσεις από τους μπροστινούς και δεν φρενάρω τελευταία στιγμή. Ρολάρισμα με ταχύτητα.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#364514 Παίζει πολύ η χρήση. Και εγώ διάβαζα ότι στα μξ είναι χάλια τα μαμά τακάκια και σε 30κ έχουν τελειώσει. Μάλιστα από βιασύνη μου πήρα κιόλας τακάκια spare για όταν. Έδωσα το αμάξι με 50κ χλμ και ήταν στα μισά. :x
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#364582
babakos έγραψε:Στέφανε δεν ειναι αυτοματο. Η δικαιολογια του (εξουσιοδοτημένου) συνεργειου ειναι οτι επειδή το αυτοκινητο ειναι diesel ειναι πιο βαρυ μπροστά με αποτέλεσμα στα φρεναρισματα να καταπονει περισσότερο τα μπροστινά τακάκια.. (no comments)

Εμένα πάντως μου φαινεται οτι φρενάρει μια χαρά.. Θα δω το παχος και βλεπουμε στην πορεια

Για την ιστορια και μονο
-- 5 Λιτρα απο το φοβερο Opel-ολαδο 5W-30 Dexos 2 + φιλτρο λαδιου + εργασια = 90 Ευρώ. (Ας όψεται η εγγύηση...).


Ωραίοι μηχανικοί είναι, πες τους χαιρετίσματα ότι δεν είναι το βάρος εμπρός αλλά ο ντήζελ δεν έχει πεταλούδα να κλείνει και να φρενάρει και με το μοτέρ με την συμπίεση να βοηθήσει στο φρενάρισμα, είναι σαν τους δίχρονους που έχουν παντού τρύπες και χάνεται η συμπίεση με αποτέλεσμα τα φρένα να έχουν μεγαλύτερο θερμικό φορτίο, τα υλικά τριβής ( δίσκοι / τακάκια ) φθείρονται τόσο περισσότερο όσο μεγαλύτερη είναι η θερμοκρασία που δέχονται.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#364727 Αυτό δεν το ήξερα, thanks Quadra!
Και στο δικό μου (αυτόματο) v40 άλλαξα τακάκια στα 25,000χλμ, τα μισά ή και παραπάνω ήταν στην Ε.Ο καθημερινά. Το κατάλαβα όταν έβγαλα ζάντες για να πλύνω θόλους κτλ και χαζεύοντας είδα ότι είχε μείνει πολύ λίγο τακάκι. Σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα, τακάκια αλλάζω από 40-60χιλ χλμ.
Άβαταρ μέλους
By babakos
#364731 Ομολογώ ουτε εγώ, και ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία.
Η τιμή που μου ειπαν για τα εμπρος τακάκια ειναι 90 Ευρω (η βαζελίνη ειναι μάλλον δωρεαν..). Προφανώς θα ρωτήσω λεπτομέρειες και σε αλλα εξουσιοδοτημένα αν και δεν αναμένω σοβαρές διαφορές
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#364735
babakos έγραψε:Ομολογώ ουτε εγώ, και ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία.
Η τιμή που μου ειπαν για τα εμπρος τακάκια ειναι 90 Ευρω (η βαζελίνη ειναι μάλλον δωρεαν..). Προφανώς θα ρωτήσω λεπτομέρειες και σε αλλα εξουσιοδοτημένα αν και δεν αναμένω σοβαρές διαφορές


Ψάξε για τιμές αλλά να συγκρίνεις με τα ίδια τακάκια, υπάρχουν διαφορετικές πάστες / μάρκες στην αγορά που διαφοροποιούν τις τιμές, ένα - ίδιο - τακάκι ίδιας μάρκας για το ίδιο αυτοκίνητο ανάλογα με την πάστα μπορεί να έχει από 25 - 150 plus €, οπότε προσοχή στο λάθος.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#364855 Χθές άλλαξα λάδια-φίλτρο στο δικό μου. Χιλιόμετρα 48 χιλιάδες και κάτι. Κόστος για 5 λίτρα λάδι AGIP 5W30 και φίλτρο 40 ευρώ. Βέβαια η τιμή είναι απλά ενδεικτική καθώς πρόκειται για συνεργείο φίλου που απλά του έπιασα τη ράμπα . Το μόνο που έκανε ήταν να με βοηθήσει στο να καθαρίσουμε τα ταμπούρα πίσω, αν και δε χρειαζόταν τελικά τίποτα :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#365057 Εχω αφήσει το Aygo για το μεγάλο σέρβις σήμερα όπως είχαν την προσφορά. Μόλις πήραν να μου πουν ότι θέλει τακακια εμπρός, και θα τα χρεώσουν 50 ευρω. (κρατανε ακόμα για 1000χλμ είπαν). Είπα όχι γιατί νοιώθω ότι προσφέρουν το σέρβις για να προσθέσουν δουλειες. Έχει περάσει πρόσφατα ΚΤΕΟ, 1500Χλμ πριν.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#365062 Τα τακάκια είναι κάτι που φαίνεται εύκολα με το μάτι, οπότε θεωρώ δύσκολο να πάνε να σε κοροϊδέψουν.