Εμένα πάντως μου φαινεται οτι φρενάρει μια χαρά.. Θα δω το παχος και βλεπουμε στην πορεια
Για την ιστορια και μονο
-- 5 Λιτρα απο το φοβερο Opel-ολαδο 5W-30 Dexos 2 + φιλτρο λαδιου + εργασια = 90 Ευρώ. (Ας όψεται η εγγύηση...).
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
babakos έγραψε:Σε πρόσφατη αλλαγή λαδιων στο Opel Mokka της συμβίας (~ 22500 χλμ) της ειπαν οτι θα χρειαστεί αλλαγή τακάκια εμπρος μεχρι τα 25000χλμ το πολύ.
Μόνο σε μένα φαίνεται φιδιά ή κάνω λάθος ; Γενικά οδηγάει ήρεμα χωρις να ταλαιπωρει το αυτοκινητο
Εξαρτάται επίσης καιθ από το πόσο συχνά πατάει το φρένο και πόσο συχνά μπαίνει το esp. Αν πχ οδηγάει χαλαρά αλλά πατάει μισή ώρα χαλαρά το φρένο για να κατέβει κατηφόρα, θα έχεις φθορά στα τακάκια...
Προσωπικά δεν έχω χρειαστεί τακάκια πριν τα 40Κ χλμ, αλλά δεν ξέρω...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Είμαι περίεργος να δω πότε θα χρειαστεί στο yaris , 63k μέχρι τώρα. Βλέποντας τους γύρω μου υπολογίζω οτι φρενάρω στο 10% των περιπτώσεων που φρενάρουν αυτοί. Απλά αφήνω αποστάσεις από τους μπροστινούς και δεν φρενάρω τελευταία στιγμή. Ρολάρισμα με ταχύτητα.
babakos έγραψε:Στέφανε δεν ειναι αυτοματο. Η δικαιολογια του (εξουσιοδοτημένου) συνεργειου ειναι οτι επειδή το αυτοκινητο ειναι diesel ειναι πιο βαρυ μπροστά με αποτέλεσμα στα φρεναρισματα να καταπονει περισσότερο τα μπροστινά τακάκια.. (no comments)
Εμένα πάντως μου φαινεται οτι φρενάρει μια χαρά.. Θα δω το παχος και βλεπουμε στην πορεια
Για την ιστορια και μονο
-- 5 Λιτρα απο το φοβερο Opel-ολαδο 5W-30 Dexos 2 + φιλτρο λαδιου + εργασια = 90 Ευρώ. (Ας όψεται η εγγύηση...).
Ωραίοι μηχανικοί είναι, πες τους χαιρετίσματα ότι δεν είναι το βάρος εμπρός αλλά ο ντήζελ δεν έχει πεταλούδα να κλείνει και να φρενάρει και με το μοτέρ με την συμπίεση να βοηθήσει στο φρενάρισμα, είναι σαν τους δίχρονους που έχουν παντού τρύπες και χάνεται η συμπίεση με αποτέλεσμα τα φρένα να έχουν μεγαλύτερο θερμικό φορτίο, τα υλικά τριβής ( δίσκοι / τακάκια ) φθείρονται τόσο περισσότερο όσο μεγαλύτερη είναι η θερμοκρασία που δέχονται.
Και στο δικό μου (αυτόματο) v40 άλλαξα τακάκια στα 25,000χλμ, τα μισά ή και παραπάνω ήταν στην Ε.Ο καθημερινά. Το κατάλαβα όταν έβγαλα ζάντες για να πλύνω θόλους κτλ και χαζεύοντας είδα ότι είχε μείνει πολύ λίγο τακάκι. Σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα, τακάκια αλλάζω από 40-60χιλ χλμ.
Η τιμή που μου ειπαν για τα εμπρος τακάκια ειναι 90 Ευρω (η βαζελίνη ειναι μάλλον δωρεαν..). Προφανώς θα ρωτήσω λεπτομέρειες και σε αλλα εξουσιοδοτημένα αν και δεν αναμένω σοβαρές διαφορές
babakos έγραψε:Ομολογώ ουτε εγώ, και ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία.
Η τιμή που μου ειπαν για τα εμπρος τακάκια ειναι 90 Ευρω (η βαζελίνη ειναι μάλλον δωρεαν..). Προφανώς θα ρωτήσω λεπτομέρειες και σε αλλα εξουσιοδοτημένα αν και δεν αναμένω σοβαρές διαφορές
Ψάξε για τιμές αλλά να συγκρίνεις με τα ίδια τακάκια, υπάρχουν διαφορετικές πάστες / μάρκες στην αγορά που διαφοροποιούν τις τιμές, ένα - ίδιο - τακάκι ίδιας μάρκας για το ίδιο αυτοκίνητο ανάλογα με την πάστα μπορεί να έχει από 25 - 150 plus €, οπότε προσοχή στο λάθος.