- 08 Φεβ 2016, 18:55
#217398
Αρχίζουμε απο τα βασικά:
Έλεγχος των πόλων της μπαταρίας αν είναι καλά σφιγμένοι και αν έχουν οξείδωση. Αν έχουν οξείδωση, λύσιμο, καλό τρίψιμο με μια λεπτη συρματόβουρτσα και ξέβγαλμα με νερό και καλό σφίξιμο πάλι.
Στη συνέχεια, έλεγχος των καλωδίων της μπαταρίας. Έχουν κοψίματα ή κάτι περίεργο? Εκεί που καταλήγει το θετικό στη μίζα και στο δυναμό είναι καλά σφιγμένα χωρίς οξείδωση? Εκεί που καταλήγει το αρνητικό κάπου πάνω στο σασί είναι καλά σφιγμένο και χωρίς οξείδωση?
Αν τα παραπάνω είναι εντάξει, σε τί κατάσταση βρίσκεται η μπαταρία? Το αυτοκίνητο παίρνει εύκολα μπρός ή έχει κάποιο δισταγμό?
Αν όλα τα παραπάνω είναι εντάξει, τότε βάζουμε ένα πολύμετρο στα άκρα της μπαταρίας και με τον κινητήρα σε λειτουργία βάζουμε ένα ένα τα μεγάλα φορτία μπρός, αντίσταση πίσω τζαμιού, ανεμιστήρας AC, μεγάλα φώτα.
Αν η τάση πέφτει κατω απο τα 13 Volt τότε υπάρχει πρόβλημα στο δυναμό.