Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#271069 Όχι δεν έχει. Να βάλαν μετά το ΑC μου φαίνεται κάπως βλακώδες, στο σημείο εκείνο πάντως μέχρι μέσα στο κλαπέτο δεν υπάρχει κάτι.

@dimvii
Δεν υπήρχε πολύ πράγμα, κατί μικρά φύλλα μόνο πάνω στον ανεμιστήρα ενώ πλέον από τους αεραγωγούς του παρμπριζ δεν πετάει τίποτα σε σχέση με πριν όπου έβγαζε κάτι ψιλά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#296367 Στο Golf παρέδωσε πνεύμα το air condition. Πριν 2 χρόνια το ειχα συμπληρώσει φρέον κ τάχα μου ο μλκς μηχανικός που το ειχα πάει τότε, δεν έβλεπε με το μαύρο φως διαρροή. φέτος το καλοκαίρι πάλι δεν έβγαζε κρύο αέρα. Στο μαύρο φως είδαν τη χρυσίζουσα γραμμή στο μοτέρ κ μου είπαν πως είναι καμμένο. Εγώ ακούω βέβαια έναν θόρυβο σαν να λειτουργεί όταν το ανοίγω, όπως κ τότε πριν 2 χρόνια. Το ερώτημα είναι: αν υπάρχει διαρροή την βρίσκουν ή είναι αδύνατο; Γιατί ίσως να παρέδωσε πνεύμα το μοτέρ επειδή έπεσε η στάθμη του φρέον, αλλά η διαρροή να εξακολουθήσει να υπάρχει κ να ξανασυμβεί... Εννοείται πως όταν κατάλαβα πως δε βγάζει ψύξη, σταμάτησα να λειτουργώ το air condition για να μην το κάψω... Κ τώρα όταν το ανάβω όπως είπα, ακούω εκείνον τον θόρυβο που κάνει κλασικά το air condition σαν πολύ σιγανό ψιθύρισμα (αν καταλαβαίνεται τι εννοώ :-) ) . Γι' αυτό απορώ αν κάηκε το μηχάνημα που μου λένε 2 μηχανικοί. Λαμπάκι δεν έχει βγάλει στον πίνακα ούτε στο διαγνωστικό...


Sent from space >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#299227 Το Clio έχει κάνα δυο εβδομάδες που κάνει το εξής:Οταν ανοίγω τον εξαερισμό με κλειστό το ac ο αέρας που βγαίνει ειναι κρύος σαν να είναι το ac ανοιχτό, χθες στο παρμπρίζ που ειχε βρέξει μου δημιούργησε "πάγο" μέσα σε λιγα χιλιόμετρα.Αν πατήσω το διακόπτη του ac και τον ξανακλεισω κάποιες φορές επανέρχεται στο φυσιολογικό κάποιες βγάζει κρύο.Λέτε να είναι θέμα διακόπτη ή υπάρχει κάτι άλλο που δυσλειτουργει και φέρνει κρύο αέρα απο τον συμπιεστη?Το αμαξι εχει εγγύηση αλλά ελπίζω να μην ανοίξουμε μεγάλους μπελάδες.

< >
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#379155 Καλημέρα και χρόνια πολλά. Προχθές το μεσημέρι χρησιμοποίησα το αμάξι για ταξίδι 2+ ωρών. Ο κλιματισμός στο αυτοκίνητο είναι ηλεκτρονικός. Θερμοκρασίες περιβάλλοντος από 20 μέχρι 24 βαθμούς. Ρυθμίζοντας τη θερμοκρασία του κλιματισμού ακόμα και στους 18 βαθμούς, το μόνο που έκανε το σύστημα ελέγχου (ECC, Electronic Climate Control το λέει η Opel) ήταν να αυξάνει την ταχύτητα του ανεμιστήρα προσαγωγής αέρα στους εσωτερικούς αεραγωγούς. Αέρα περιβάλλοντος ωστόσο, όχι αέρα που να έχει ψυχθεί. Οπότε φαίνεται να υπάρχει θέμα με τη λειτουργία ψύξης (ελπίζω όχι χοντρό). Επίσης παρατήρησα και κάτι άλλο, που μάλλον έχει σημασία και γιαυτό το αναφέρω. Γενικά τα τελευταία 4-5 χρόνια (το αμάξι αγοράστηκε καινούριο τον Αύγουστο του 2005), όταν επιλέγοντας θερμοκρασία από τον περιστροφικό επιλογέα θερμοκρασίας του κλιματισμού το σύστημα ελέγχου του κλιματισμού γύρναγε τη λειτουργία σε ψύξη (πράγμα που είχε να κάνει με τη διαφορά μεταξύ εξωτερικής και ζητούμενης θερμοκρασίας, όσο πιο υψηλή η εξωτερική και χαμηλή η ζητούμενη, τόσο πιο εύκολα έπαιρνε, ο συμπιεστής στο αμάξι ήταν πάντα ΟΝ), ακουγόταν ένας ήχος για μερικά δευτερόλεπτα, ο οποίος προερχόταν από το πίσω μέρος του ταμπλό, και λογικά ήταν κάποιο κλαπέτο (μείξης αέρα να υποθέσω). Ο θόρυβος ακουγόταν σαν ένας ήχος τύπου τσακ-τσακ για μερικά δευτερόλεπτα και μετά, όταν πλέον είχε γυρίσει σε ψύξη και πέταγε κρύο αέρα από τους αεραγωγούς, σταματούσε. Τις τελευταίες μέρες λοιπόν, ενώ θα έπρεπε με το που ζήτησα χαμηλή θερμοκρασία στην καμπίνα (από τους 23 που το είχα το πρωί σε 18 πχ που ζήτησα το μεσημέρι) να κάνει αυτό το θόρυβο, δείγμα ότι το εν λόγω κλαπέτο λειτουργεί, εν τούτοις δεν ακούστηκε απολύτως κανένας θόρυβος. Λογικά αυτό πρέπει να σημαίνει ότι το συγκεκριμένο εξάρτημα (τουλάχιστον αυτό) δε λειτούργησε αυτές τις 2 μέρες.
Ας πάρουμε λοιπόν σαν αρχικό σενάριο ότι έχει χαλάσει αυτό το κλαπέτο (δεν κινείται), χωρίς πχ να έχει χάσει φρέον το κύκλωμα ή να έχει θέμα ο συμπιεστής. Θα μπορούσε αυτό και μόνο το γεγονός, του χαλασμένου κλαπέτου μείξης, να δικαιολογήσει τη μη παροχή ψυχρού αέρα από το σύστημα κλιματισμού στους αεραγωγούς; Ή, με άλλα λόγια, όταν δεν λειτουργεί το συγκεκριμένο κλαπέτο, ποια είναι η συνέπεια για τη λειτουργία του κλιματισμού;
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#388518 Όταν βάζεις κλιματισμό δεν θα πρέπει να ενεργοποιηθεί/συμπλεκταριστεί ο συμπιεστής; Και αν είσαι στο ρελαντί να κάνει κάποιο έστω στιγμιαίο δισταγμό ή/και να ανεβάσει στροφές; Τα κάνει αυτά; Αν ναι λειτουργεί ο συμπιεστής. Το αν έχει φρέον και το αν λειτουργούν τα κλαπέτα είναι επόμενο. Γενικά υπάρχει εγκέφαλος για το κλιματισμό που μπορεί να έχει χαλάσει, συμβαίνει σε κάποια αυτοκίνητα.
Δεν είπες τι αυτοκίνητο είναι, ίσως βοηθάει.
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#401142 Δεν ξέρω αν πρέπει να μπει εδώ, αν είναι για αλλού ας το μετακινήσουν οι mods.....
Χρειάζομαι επειγόντως (λόγω καλοκαιριού....) κομπρεσέρ a/c. Υποχρεωτικά Denso. Η τιμή ξεκίνησε από 380 (από γνωστό) , έπεσε 320 (από άλλο γνωστό αμφότεροι φυσικοί έμποροι στη Θεσσαλονίκη) και βρίσκω αυτούς https://www.antallaktikaexartimata.gr/ στα 275. Ισχυρίζονται ότι είναι ηλεκτρονικό κατάστημα γερμανικής εταιρείας (έτσι δείχνει και το site), αλλά τα πράγματα είναι λίγο φλου όταν ερχόμαστε σε θέματα εγγυήσεων, γνησιότητας, κ.λ.π.
Έχει αγοράσει κανείς, υπάρχει εμπειρία;
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#401155 Το focus μου, πριν 2 χρονια σταματησε να βγαζει κρυο αερα στο ρελαντι. Πηγα το γεμισα με φρεον, συνεχισε να κανει το ιδιο πραγμα, και ο μαστορας που το γεμισα μου ειπε οτι εχει χαλασει μια βαλβιδα που δε θυμαμαι τι ακριβως ειναι. Οταν στροφαρει ο κινητηρας, βγαζει κανονικα κρυο αερα (τουλαχιστον στις 2 πρωτες σκαλες που το δουλευω παντα). Μηπως ξερει καποιος τι ακριβως φταιει, και αν αλλαζει αυτη η αναθεματισμενη βαλβιδα? Για καινουριο κομπρεσσερ, κανενας λογος ομως, αν ειναι το κραταω ετσι, μεταχειρισμενο το φοβαμαι μηπως χαλασει και εκεινη.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#401162
deep purple έγραψε:mods.....
Χρειάζομαι επειγόντως (λόγω καλοκαιριού....) κομπρεσέρ a/c. Υποχρεωτικά Denso. Η τιμή ξεκίνησε από 380 (από γνωστό) , έπεσε 320 (από άλλο γνωστό αμφότεροι φυσικοί έμποροι στη Θεσσαλονίκη) και βρίσκω αυτούς https://www.antallaktikaexartimata.gr/ στα 275.


Όταν μετά τις 300.000χλμ μας χαιρέτησε στο Matiz (*), έβρισκα από Γερμανία με 360-500e .
Τα 380 και 320e που αναφέρεις μου φαίνονται εξαιρετικές τιμές.

(*) επειδή κανένας φούστης δεν ενημερώνει οτι θέλει συμπλήρωμα και τσεκάρισμα το λάδι του κομπρέσορα. Ούτε το manual αναφέρει τίποτα. :rant:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#401186 Oι συμπιεστές επισκευάζονται αλλά εδώ έχουν βρεί την ευκολία και σου λένε φέρε καινούργιο.

Μέσα στον συμπιστή τα έμβολα σπάνια έως ποτέ να πάθουν κάτι γιατί κολυμπάνε στο λάδι, ή ρουλεμάν θα χαλάσει, ή η τσιμούχα εμπρός θα χάνει, ή θα θέλει ρύθμιση ο συμπλέκτης της τροχαλίας, ( υπάρχει και σαν ανταλλακτικό με την ονομασία clutsh assembly ) αλλά από το νά φάει ο λαδοπόντικας 1 ημέρα στην επισκευή σου λέει καινούργιο, οι περισσότεροι πελάτες δεν γνωρίζουν τι είναι αυτό και τι πρέπει να κάνουν οπότε του λένε βάλτο και νούργιο και τσιμπάει μια γερή προμήθεια και λύσε δέσε σε 1 ώρα έβγαλε το βδομαδιάτικο.

Υπάρχουν και ανακατασκευασμένοι κομπρέσσορες και το πιθανότερο είναι αυτοί με αυτά τα λεφτά να μην είναι καοινούργιοι.

Αυτή είναι η διαδικασία αλλαγής του συμπλέκτη που αυτός είναι που την - ακούει - συνήθως, γιατί πόσα χρόνια θα αντέξει να κομπλάρει από χιλιάδες στροφές ? ένας μεταλλικός δίσκος είναι με ένα ηλεκτρομαγνίτη, αλλά ρε γαμώτο όχι να πηγαίνει για πέταμα ολόκληρος ο συμπιεστής, είναι κρίμα και άδικο και σπατάλη, αλλά εκτός την προμήθεια από το ανακατασκευασμένο που θα πουλήσει ο μαγκάκος για καινούργιον θα τσιμπήσει και το 50άρι για το παλιό που θα το δώσει στην ανακατασκευή.

΄
http://bernardembden.com/xjs/comclutch/

Εδώ είναι φωτό από την μαύρη μαγεία που λέγεται συμπιεστής, υπάρχουν αναλυτικές φωτό των εσωτερικών τους

https://www.google.gr/search?q=air+con+ ... 2-a1Y6VPJM:

Δες παραπάνω τι του είπε ? Χάλασε η βαλβίδα ( της εκτόνωσης προφανώς ) δεν του είπε ότι αλλάζει, έχει τόσο κλπ, τον άφησε στην άγνοια και έχει τρελαθεί ο άνθρωπος, έλεος ρε πούστη μου με τα συνεργεία.

Εδώ και η βαλβίδα εκτόνωσης ( expansion valve )

https://www.google.gr/search?q=air+con+ ... BO30tHQiiM:
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#401190 Τώρα μαστρο-Παναγιώτη τι να σου πω........
Τον τεχνικό (που είναι πάνω κάτω στην ηλικία σου) τον εμπιστεύομαι. Τον έχω τσεκάρει κι άλλες φορές και ποτέ δεν τον έπιασα να θέλει να με πιάσει κώτσο. Ίσα - ίσα κάποιες φορές μου γλύτωσε και λεφτά με αυτά που μου πρότεινε. Μου είπε λοιπόν ότι συγκεκριμένο αυτοκίνητο (ΜΒ Ε-200, W210 facelift) θέλει αλλαγή φίλτρου a/c κάθε 6-7 χρόνια. Δυστυχώς όταν πήρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο στα 12 χρόνια ζωής του δεν το είχα πάει στον συγκεκριμένο τεχνίτη (γιατί ήταν μακριά από το σπίτι μου) αλλά προτίμησα δύο φορές να βάλω φρέον σε κάποιον δίπλα στην δουλειά μου (διευκρινίζω μόνο συμπλήρωμα φρέον). Τώρα λοιπόν στις πρώτες ζέστες τo κλιματιστικό δεν βγάζει κρύο αέρα. Ήλεγξε το φρέον Οκ, άλλαξε το βουλωμένο φίλτρο του a/c (ήταν το μανίσιο :( , αλλά από την αρχή μου είπε ότι οι πιέσεις (πάνω και κάτω) του κομπρεσέρ που έδειχνε το μηχάνημα ήταν "λίγες". Η εξήγηση του είναι ότι το κομπρεσέρ ζορίστηκε από το βουλωμένο φίλτρο και άρπαξε. Παρά ταύτα μου συνέστησε να το δουλεύω 10-15 λεπτά κάθε μέρα για μια βδομάδα, γιατί κάποια από αυτά (ελάχιστα όμως) έχουν επανέλθει. Χαρακτηριστικά είπε "αν ήταν 211 θα σου έλεγα άλλαξε το αμέσως, αυτά έχουν μια ελπίδα". Δυστυχώς η ελπίδα απεβίωσε εντός 10ημέρου και βρίσκομαι στην αναζήτηση κομπρεσέρ. Επίσης μου είπε να μην του πάω τίποτε άλλο εκτός από Denso
Άβαταρ μέλους
By drdino
#401193
mousatos έγραψε:
(*) επειδή κανένας φούστης δεν ενημερώνει οτι θέλει συμπλήρωμα και τσεκάρισμα το λάδι του κομπρέσορα. Ούτε το manual αναφέρει τίποτα. :rant:


Γνωστό τοις πασοι είναι ότι σε περίπτωση διαρροής, εκκενώνεται πλήρως το κύκλωμα και μετά μπαίνει το ψυκτικό ΚΑΙ λάδι.



mousatos έγραψε:Δηλ. έχει και φίλτρο a/c ΚΑΙ φίλτρο καμπίνας;


Το filter/drier του κυκλώματος ψύξης εννοεί.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#401194
21 quadra έγραψε: αλλά από το νά φάει ο λαδοπόντικας 1 ημέρα στην επισκευή σου λέει καινούργιο


Αν χρειάζονται πολλές ώρες (άρα και πολλά εργατικά) τότε μάλλον συμφέρει το καινούργιο.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#401221
saxon_747 έγραψε:
21 quadra έγραψε: αλλά από το νά φάει ο λαδοπόντικας 1 ημέρα στην επισκευή σου λέει καινούργιο


Αν χρειάζονται πολλές ώρες (άρα και πολλά εργατικά) τότε μάλλον συμφέρει το καινούργιο.


Δεν διαφωνώ με τις τιμές που έβαλαν που είναι για ανακατασκευασμένα και κανείς δεν το λέει και δεν το ομολογεί αν δεν πιέσεις δείχνοντας ότι γνωρίζεις τι γίνεται, οπότε κάθησε σε μια καρέκλα πρώτα βάλε δίπλα ένα ποτήρι νερό και ένα υπογλώσιο και μετά πάρε τηλ για τιμή την αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου ή της πχ Denso για original καινούργιο.