Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Μάλλον το κρυφό μενού παίδες, δεν είναι και τόσο....κρυφό!!!!!
Περίπου 8.280.000 αποτελέσματα
https://www.google.gr/webhp?sourceid=ch ... ret%20menu
Ενταξει, το βρηκα το τοπικο.
Μιας και το πρωι διαβαζα τα ευχαριστα (μεθαυριο θα εχουν το θρασος να επικαλεστουν λογους εθνικης επιβιωσης για να αποκτησουμε φορολογικη συνειδηση) μερικα στατιστικα απο τη συμβιωση μου με το υγραεριο.
Καταρχην τα τυπικα:
Εγκατασταθηκε 27/02/15 το κιτ Lovato Easy Fast σε Polo 1.4 16v με 244.250 km (χρυσο μ εχει κανει ο BEAMS να το αγορασει για να του φτιαχνει τη μερα καθε πρωι που θα το βλεπει ) Συνολικο κοστος 800 € ευρωπουλινια η εγκατασταση και 50 το ΚΤΕΟ, παμε στα 850 €.
Μεχρι τις 28/02/16
-διανυθηκαν 29891 χλμ (τα 1031 εκαιγα βενζινη, οποτε 28860 χλμ καθαρα με υγραεριο)
- Καταναλωθηκαν 2244,23 lt υγραεριου , αρα μιλαμε για μια καταναλωση της ταξης των 7,77 lt/100 km υγραεριο. Συγκριτικα με την καταναλωση που ειχα με βενζινη (περιπου 6,5 lt/100 km) παρατηρουμε μια αυξηση κατα 19%, αρκετα τσιμπημενη θα ελεγα, οταν η αναμενομενη αυξηση υπολογιζεται κοντα στο 10-15%.
- Η τσεπη μου καταναλωσε για υγραεριο 1634,31 € ( ενα Σ/Κ με Φορμουλα 1 στου Γκεακου δλδ ) και 200 € για βενζινη (μερικες φορες δεν εβρισκα πρατηριο και κινουμουν με βενζινη) .
- Η μεση τιμη της βενζινης για το χρονικο διαστημα που εκανα μετρησεις ηταν 1,426 € το λιτρο, οποτε για να διανυσω αυτα τα χιλιομετρα θα χρειαζομουν (θεωρω δεδομενη την καταναλωση των 6,5 lt /100 km) 29891/100 *6.5=1942.92 lt *1.426 2770,60 €. Αρα εχω ενα πλεονασμα 1136,5 €, μειον τα 850 της εγκαταστασης , παμε στα 286,5 €. Συμφωνα με τις μετρησεις μου , το μηνιαιο κερδος απο τη χρηση υγραεριου ηταν πανω κατω 100 €, οποτε η αποσβεση εγινε σε 8 μηνες. Εννοειται οτι αναλογα τα χιλιομετρα που διανυεις αυτο το διαστημα μπορει να ειναι μεγαλυτερο ή μικροτερο.
Προβληματα δεν μου εχουν παρουσιαστει ως τωρα, το μονο κοστος αφορα το σερβις ανα 15 k km που συνιστα η Lovato. Περαν τουτου ουδεν, στο δρομο δεν καταλαβαινεις το παραμικρο κατα την εναλλαγη και το αυτοκινητο δεν υστερει σε αποδοση.
Εν κατακλειδι:
Με τα τωρινα δεδομενα, συνιστω την μετατροπη σε υγραεριο ΜΟΝΟ εαν τα ετησια χιλομετρα ειναι ικανα να σου κανουν μια γρηγορη αποσβεση ( κατι πανω απο 20k υπολογιζω) και αυτο σε ενα αυτοκινητο που εχει περασει η πρωτη νιοτη του (> 100k χλμ, οσο πιο παλιο ειναι , τοσο πιο απλο το συστημα που θα χρειαστει , οποτε λογικα λιγοτερα προβληματα θα εμφανισει).
Βεβαια η ολη φιλοσοφια της υπεροχης του υγραεριου βασιζεται (οπως θα μας εξηγησει και ο κος Σκουρλετης συντομα) σε 2 ευθραυστα οικονομικα δεδομενα : Την υψηλη τιμη της βενζινης και την χαμηλη του υγραεριου. Αυτη τη στιγμη η αναλογια ειναι κοντα στο 50% κατω ( τα προηγουμενα χρονια ηταν κοντα στο 60-70%) και με δεδομενο την αυξηση του υγραεριου κατα ενα 20λεπτο λεωγω ( ενω η βενζινη θα ανεβει κατα πολυ μικροτερο ποσοστο) καταλαβαινετε τι εχει να γινει με νεες εγκαταστασεις Μακαριοι αυτοι που εχουν κανει την αποσβεση ηδη.
Τουλαχιστον το diesel εχει το πλεονεκτημα της χαμηλης καταναλωσης και της φθηνοτερης συντηρησης, οποτε σε διλλημα μεταξυ των δυο προσωπικα θα προτιμουσα πετρελαιο.
Ευχαριστω.
Δεν αναφέρθηκε το μειονέκτημα του επιπλέον βάρους και βέβαια η μείωση του χώρου αποσκευών. Βέβαια αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για αυτοκίνητο πόλης. Άλλο ένα σημείο είναι η μειωμένη αυτονομία που απαιτεί συχνές επισκέψεις στα γκαζάδικα.
Αντίθετα με το πετρέλαιο πληρώνεις κάτι παραπάνω στην αρχή (αντίστοιχο της εγκατάστασης του γκαζιού) αλλά παραμένεις εργοστασιακός, διατηρείς κατανομή βάρους και χώρο αποσκευών και έχεις εξαιρετική αυτονομία.
Για καινούργιο νομίζω ότι το πετρέλαιο είναι πιο σωστή επιλογή. Από την άλλη σαν τον βενζινοκινητήρα τίποτα!
Το μονο που με ταλαιπωρησε προσωπικα ειναι η απωλεια της ρεζερβας (εκει τοποθετηθηκε η δεξαμενη, κατω απο το χωρο αποσκευων ), τα συστηματα με τον επισκευαστικο αφρο ειναι πεταμενα λεφτα imho .
Οσο για τη αυτονομια τι να σου πω... εμενα η 48 αρα δεξαμενη με βγαζει 600-650 χιλιομετρα, εκει που με βενζινη εφτανα τα 700. Big deal.
To επιπλεον βαρος ποσο να ειναι 50-60 κιλα; Σιγα , για ανθρωπομεταφορεις μιλαμε, δεν θα μπουν σε πιστα να τραβαμε τα μαλλια μας.
Οσον αφορα το diesel το εγραψα και γω, υπερεχει για αγορα καινουργιου αυτοκινητου.
sknipper έγραψε:Αντίθετα με το πετρέλαιο πληρώνεις κάτι παραπάνω στην αρχή (αντίστοιχο της εγκατάστασης του γκαζιού) αλλά παραμένεις εργοστασιακός, διατηρείς κατανομή βάρους και χώρο αποσκευών και έχεις εξαιρετική αυτονομία.
Για καινούργιο νομίζω ότι το πετρέλαιο είναι πιο σωστή επιλογή. Από την άλλη σαν τον βενζινοκινητήρα τίποτα!
Και μετά διαβάζεις σε ελληνικά φόρουμς κάτι τέτοιο,
...60άρα σωλήνωση απο καταλύτη μέχρι τελικό, dpf-egr off,αλλαγή intercooler ...
και σκέφτεσαι, μνημόνια μέχρι και την δευτέρα παρουσία.
g8777 έγραψε:....Με τα τωρινα δεδομενα, συνιστω την μετατροπη σε υγραεριο ΜΟΝΟ εαν τα ετησια χιλομετρα ειναι ικανα να σου κανουν μια γρηγορη αποσβεση ( κατι πανω απο 20k υπολογιζω) και αυτο σε ενα αυτοκινητο που εχει περασει η πρωτη νιοτη του (> 100k χλμ, οσο πιο παλιο ειναι , τοσο πιο απλο το συστημα που θα χρειαστει , οποτε λογικα λιγοτερα προβληματα θα εμφανισει)....
....Τουλαχιστον το diesel εχει το πλεονεκτημα της χαμηλης καταναλωσης και της φθηνοτερης συντηρησης, οποτε σε διλλημα μεταξυ των δυο προσωπικα θα προτιμουσα πετρελαιο.
Ευχαριστω.
Στη C5 (09/2009) μπήκε υγραέριο τον 6ο του 2011, όταν είχε περίπου 45.000χλμ στο κοντέρ. Εκείνη την εποχή υπήρχε μόνο ένα πρατήριο στη Θεσσαλονίκη και μόνο 2 εγκαταστάτες με λίστα αναμονής μηνών. Μακάρι να το είχα βάλει την πρώτη ημέρα που το πήρα καινούργιο.
Από τότε μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο που παραδόθηκαν πινακίδες, έγραψα πάνω από 220.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, με ελλειπή έως ανύπαρκτη συντήρηση της σιτροενάρας και του συστήματος αερίου (φίλτρα αερίου κάθε 50.000χλμ, λάδια κινητήρα κάθε 25.000χλμ). Εννοείται πως έχει γίνει απόσβεση των 1100ε της εγκατάστασης, και 2-3 ακόμα αποσβέσεις της δίλιτρης C5.
Για το πετρέλαιο που αναφέρεις φίλε g8777 δεν είμαι και τόσο σίγουρος για τα της φθηνής συντήρησης. Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε 1-2 χρονάκια ακόμα για να δούμε τί βλάβες μπορούν θα βγούν σε μπέκ/common rail/αντλίες /eolys, καθώς και τα κοστολόγιά τους.
Άσε που η μεγαλύτερη πλάκα είναι όταν κάποιος που γράφει 10.000χλμ το χρόνο με σχεδόν αποκλειστική αστική χρήση σκάει κάτι αστρονομικά νούμερα για diesel αυτοκίνητο κατηγορίας Yaris για να κάνει οικονομία, ή όταν αγοράζουν ΑΡΙΣΤΑ μεταχειρισμένα diesel εισαγωγής 5ετίας με μόνο 70.000χλμ για αξιοπιστία.
kobulis έγραψε: ή όταν αγοράζουν ΑΡΙΣΤΑ μεταχειρισμένα diesel εισαγωγής 5ετίας με μόνο 70.000χλμ για αξιοπιστία.
Πως γίνεται όλα τα εισαγωγής να έχουν 60 με 70 Κ χλμ βρε παιδί μου...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
<