Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By famas
#39532 Περίμενα καιρό μπας και κανάς υγραεριοκίνητος να γράψει κάτι, αλλά φευ, οπότε κάνω την αρχή.... :yahoo:
και παραθέτω μια εικόνα από το γνωστό φόρουμ υγραερίου,όπως ανέβηκε από τον χρηστη fikifiki
Εικόνα
και βλέπουμε την πλήρως εναρμόνισμένη τιμή των πρατηρίων υγραριοκίνησης στη Θεσσαλονίκη :dizzy:
Στην πρωτεύουσα μπορείς να βρεις και κάτω από 70 λεπτά το λίτρο, αλλά γενικά λόγω ανταγωνισμού οι τιμές σπάνε εκεί.
Θεσσαλονίκη όμως έχουν φτιάξει το καρτελάκι τους ( πως μπορώ να το χαρακτηρίσω αλλιώς) και τσιμπούν όλοι εις βάρος των καταναλωτών.

Φυσικά η κατάσταση αυτή δεν είναι τωρινή, χρονίζει, κι όσα πρατήρια άνοιξαν κατά καιρούς με χαμηλές τιμές, μετά από λίγο καιρό εναρμόνισαν στα ίδια επίπεδα, καθότι είναι γλυκό το παραδάκι :iconcool: ...Ενοείτε ότι οποιαδήποτε αναφορά περί υψηλή τιμής στην πόλη και χαμηλής τιμής άλλού π.χ. Βέροια, Γιάννενα αντιμετωπίζεται με την επωδό ότι οι άλλοι πουλάνε λαθραίο :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By TheoSalas
#39650 Φίλε μου πάτησα κλικ στη φώτο και μου έβγαλε το postimage ότι το Android σας έχει 4 σφάλματα.... και να πατήσω οκ.... Κάτι μυρίζει εδώ

Κατά τ'άλλα είμαι κι εγώ πρόσφατα υγραεριοκινητος με Avensis 1.8 και σύστημα BRC Sequent 24. Πολλά δεν μπορώ να πω γιατί ακόμα δεν έχω κάνει πολλά χλμ. Πάντως έχω καταφέρει με 47 lt (33 ευρώ) 604 χλμ με οδήγηση έως 2500 στροφές σε Κηφισό και παραλιακή με ήπια κίνηση. Στα 33 ευρώ πιστεύω θα πρέπει να προστεθούν κάνα 5-6 ευρώ βενζίνης.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#39652
TheoSalas έγραψε:Φίλε μου πάτησα κλικ στη φώτο και μου έβγαλε το postimage ότι το Android σας έχει 4 σφάλματα.... και να πατήσω οκ.... Κάτι μυρίζει εδώ


:offtopic: εχεις κατεβασει adware κλπ ή δεν εχεις adblock .Για αυτό σου πετάει αυτά τα παραπλανητικα μηνύματα . :offtopic:
Άβαταρ μέλους
By famas
#39657
TheoSalas έγραψε:
Κατά τ'άλλα είμαι κι εγώ πρόσφατα υγραεριοκινητος με Avensis 1.8 και σύστημα BRC Sequent 24. Πολλά δεν μπορώ να πω γιατί ακόμα δεν έχω κάνει πολλά χλμ. Πάντως έχω καταφέρει με 47 lt (33 ευρώ) 604 χλμ με οδήγηση έως 2500 στροφές σε Κηφισό και παραλιακή με ήπια κίνηση. Στα 33 ευρώ πιστεύω θα πρέπει να προστεθούν κάνα 5-6 ευρώ βενζίνης.

Κι εγώ φοράω το ίδιο σύστημα έκδοση MY 2010. Για να πηγαίνεις μέχρι 2500 σαλ φαντάζομαι δεν θα προλαβαίνει να ψεκάζει βενζίνη, οπότε η κατανάλωση βενζίνης σου θα προέρχεται μόνο από το ξεκίνημα.
Άβαταρ μέλους
By famas
#45006 0,73 το λίτρο το αέριο επιτέλους στη φτωχομάνα. Θερμαικού 70 στο δρόμο προς ωραιόκαστρο.
Άβαταρ μέλους
By famas
#54782 Τελικά αποδείχτηκε ότι η παραπάνω προσφορά ήταν κράχτης για 2-3 μέρες. Μετά από λίγο επέστρεψε κι αυτός στην στην κονόμα. :thumbsup:
Και φυσικά....
11/12: 570Ε ο τονος υγραεριου,τιμη:83,5 λεπτα ο φθηνοτερος.
23/12: 525Ε ο τονος υγραεριου,τιμη:83,5 λεπτα ο φθηνοτερος.

Τουλάχιστον με τη μείωση της τιμής της βενζίνης, έχω την ευχαρίστηση να βλέπω τον κόσμο να βάζει βενζίνη κα ινα μην πληρώνει τα καρτελομάγαζα της πόλης μας. :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By glf
#89930 με σκοπό τον καλύτερο έλεγχο της θερμοκρασίας στην κεφαλή, αφού εκεί λέμε ότι θερμαίνει τις βαλβίδες το LPG, σκέφτηκα ότι θα ήταν κάπως χρήσιμο ένα οργανάκι θερμοκρασίας.
είδα ότι πουλάνε και T/C (αισθητήρα θερμοκρασίας) που πιάνει ανάμεσα από μπουζί και κεφαλή (ξεβιδώνεις το μπουζί δλδ).
είδα επίσης ότι το focus ΙΙ έχει ήδη αισθητήρα θερμοκρασίας στην κεφαλή !!! και έτσι ακόμα και το ίδιο το αυτοκίνητο ξέρει αν πάει για υπερθέρμανση.

δε θα ήταν ωραίο να είχαμε όμως ένα οργανάκι, να δούμε κιόλας, θα αλλάξει η θερμοκρασία της κεφαλής αν το γυρίσουμε σε βενζίνη; θα κατέβει; πόσο θα ανέβει με το lpg;
μπορούμε να κλέψουμε το σήμα από τον μαμά αισθητήρα;
νομίζω θα ήταν ωραίο να υπήρχε ένα DIY κιτ που να έπαιρνε το σήμα από την κεφαλή. άραγε από OBD μεριά φαίνεται αυτός ο αισθητήρας;

σκέψεις :)
Άβαταρ μέλους
By famas
#89972 Αν κουμπωσεις το obd και αλλαζεις καυσιμο δέν θα σου δειξει διαφορα θερμοκρασίας;
Άβαταρ μέλους
By glf
#90032 δε ξέρω! αυτό ρωτάω. και άλλο να δούμε θερμοκρασία νερού και άλλο να πάρουμε απευθείας τιμή από τον αισθητήρα της κεφαλής (εκεί που πονάει δλδ το υγραέριο)

άσε, είδα και λίγο σήμερα το άλλο forum με υγραέρια που ποστάρεις και συ και είδα τα προγράμματα που υπάρχουν για το brc και τους χάρτες κτλ, και μου τη βίδωσε. έτσι πως πάω θα πάρω και το καλώδιο για το brc..... έχουμε βρει ένα σωρό νέα παιχνίδια λέμε :)
άσε που σήμερα κατάλαβα τι είναι και το tunap. εσύ καλά μου το έλεγες, αλλά δεν είχα καταλάβει ακριβώς τι είναι...
Άβαταρ μέλους
By famas
#90059 Μην πειράξεις μόνος σου!!
Στη πρώτη φωτογραφία είναι ο χάρτης βενζίνης και ο χάρτης του υγραερίου, για το συγκεκριμένο φόκους. Βλέπεις πόσο ομοιόμορφα το αέριο ακολουθεί την βενζίνη, όπως πρέπει να είναι δηλαδή.
Εικόνα
Στη 2η φωτογραφία φαίνεται πότε και πόσο ψεκάζει. Όπως βλέπεις όλα είναι όμορφα ρυθμισμένα στο αυτοκίνητο...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By glf
#90081 Ωρε μια χαρά είναι το αυτοκίνητο. Με σκοπό τον έλεγχο και την εμπειρία το σκέφτομαι. Μπροστα μου το χω :)
Σοβαρά σκέφτομαι για σερβις να το φέρνω στον δικό σου :)
Άβαταρ μέλους
By famas
#90170 30-35 ευρω βλεπω κανει το καλώδιο από εξωτερικο. Δεν ειναι κακη ιδέα αν θες να ασχοληθεις. Στο οριτζιναλ κλαμπ της φίρμας υπαρχει κοσμος που το κυνηγαει, ειναι ο ιδιος που θελει να βαλει C. C.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#90197
glf έγραψε:δε ξέρω! αυτό ρωτάω. και άλλο να δούμε θερμοκρασία νερού και άλλο να πάρουμε απευθείας τιμή από τον αισθητήρα της κεφαλής (εκεί που πονάει δλδ το υγραέριο)

άσε, είδα και λίγο σήμερα το άλλο forum με υγραέρια που ποστάρεις και συ και είδα τα προγράμματα που υπάρχουν για το brc και τους χάρτες κτλ, και μου τη βίδωσε. έτσι πως πάω θα πάρω και το καλώδιο για το brc..... έχουμε βρει ένα σωρό νέα παιχνίδια λέμε :)
άσε που σήμερα κατάλαβα τι είναι και το tunap. εσύ καλά μου το έλεγες, αλλά δεν είχα καταλάβει ακριβώς τι είναι...


Έψαξα λίγο την βάση του C1 MCA και δεν βρήκα να βγαίνει η τιμή του αισθητήρα θερμοκρασίας κεφαλής στο δημόσιο canbus, πόσο μάλλον δε στο obd2 πρότυπο. Ο αισθητήρας πάει κατευθείαν στον εγκέφαλο της μηχανής και, μαζί με τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού, αυτός υπολογίζει την τιμή ψυκτικού που βλέπεις στο όργανο (οκ, στο περίπου μιας κι έχει ένα εύρος στο οποίο μένει σταθερός και δεν το θυμάμαι απ'έξω τώρα, μπορώ να το βρω αύριο αν ενδιαφέρει). Αυτός της κεφαλής χρησιμοποιείται ως σημείο αναφοράς αν σταματήσει να δουλεύει ο αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού. Επίσης, κάποια μοτέρ στην Β. Αμερική χρησιμοποιούν τον κεφαλής μαζί με έναν αλγόριθμο για να υπολογίσουν την θερμοκρασία του ψυκτικού, ειδικά αν υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο στη μέση.

Εν συντομία, χλωμό να δεις την τιμή του αισθητήρα θερμοκασίας κεφαλής στην obd2, θα το ψάξω κι άλλο αλλά απίθανο. Είτε θα βάλεις ένα thermocouple όπως είπες στο μπουζί, είτε θα βρεις τρόπο να μεταφράσεις τις τιμές τάσης που δίνει ο υπάρχων σε θερμοκρασία.