Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#347249 Το Yaris φοράει μπροστά και 258 και 275 και οι δύο είναι με 22mm πάχος, πίσω φοράει 259 με ταμπούρο και 278 χωρίς ταμπούρο και οι δύο με 9mm πάχος, ο λόγος του μεγάλου φρένου πίσω υποθέτω ότι έχει να κάνει με την συχνή χρήση του esp ( λόγω στησίματος για να μην υπάρχει μεγάλη φθορά από αυξημένες θερμοκρασίες που προφανώς θα είχε ο μικρός δίσκος.

Συνήθως η ίδια διάμετρος πίσω με τους εμπρός δίσκους ή μεγαλύτερος πίσω δίσκος συναντά κανείς στα πισωκίνητα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#347265 To ΄χω προσέξει αυτο στα Yaris.Aπλά παρατηρησα οτι οι πίσω δίσκοι παρα τη μεγαλύτερη διάμετρο ,μοιαζουν να έχουν μικρότερη συνολική επιφάνεια τριβής σε σχέση με τους μπροστα...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#347292 Έτσι είναι, στον μεγάλο δίσκο εκμεταλλεύονται το μεγαλύτερο μοχλό έχοντας μικρότερη επιφάνεια τριβής για να μην μπλοκάρει εύκολα και μπαίνει σε ενέργεια συνέχεια το ABS, τους ενδιαφέρει όταν ενεργοποιείται το ESP να μαζεύει γρήγορα το πίσω μέρος σε μικρότερο χρόνο άρα και χαμηλότερη θερμοκρασία στα φρένα από ότι σε μικρό δίσκο με μεγαλύτερη επιφάνεια τριβής, βέβαια όλα αυτά τα έχουν δεί στην πράξη με άπειρες δοκιμές πρίν καταλήξουν σε αυτή την configuration.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#347298
21 quadra έγραψε:Έτσι είναι... βέβαια όλα αυτά τα έχουν δεί στην πράξη με άπειρες δοκιμές πρίν καταλήξουν σε αυτή την configuration.


Επίσης μου έχει κάνει εντύπωση η αντοχή που έχουν τακάκια και δίσκοι (μηδενική φθορά μετα από 45000 χλμ.) μπορεί τα περισσότερα να είναι σε εθνική αλλά συνήθως παω από Δομοκό :metalo: και τις παρακάμψεις (δε λέει να καίς 30€ πετρέλαιο και να έχεις δώσει 32€ διόδια)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#347306 Τα 1ης τοποθέτησης ανταλλακτικά είναι ανώτερης ποιότητας από τα γνήσια 2η τοποθέτησης που αγοράζει κάποιος μετά, όταν έρθει η ώρα της συντήρησης, και τα οποία είναι ποιοτικότερα και από όλα τα aftermarket, δεν εννοώ ειδικά motosport εξαρτήματα.

Επίσης πρέπει κανείς να μπορεί να ελέγχει αν το γνήσιο κουτί περιέχει και γνήσιο ανταλλακτικό, όπως και πως είναι το γνήσιο κουτί, οι μαϊμούδες αντίγραφα έχουν πάντα μικροδιαφορές.

Ένα παράδειγμα fake ανταλλακτικού

http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P043.pdf

https://www.google.gr/search?q=fake+den ... 80&bih=926

Η αγορά γέμισε με μαϊμούδες
Η αγορά έχει πλέον γεμίσει από fake αναλώσιμα ανταλλακτικά, βέβαια είναι δύσκολο έως αδύνατο όποιος πάει τα αμάξι του στο service να γνωρίζει τι του τοποθέτησαν, και ακόμα χειρότερα αν είναι και εξουσιοδοτημένο που είναι και πανάκριβο, σήμερα στα συνεργεία όλοι σκέφτονται πως θα βγάλουν τα έξοδα με οποιονδήποτε τρόπο, ότι γνωρίζαμε σαν έντιμο είναι πλέον σπάνιο είδος και δεν ισχύει στον χώρο των συνεργείων και εγώ δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για κανέναν αφού αυτά που ακούω να λέγονται στα συνεργεία από ανθρώπους του χώρου δεν είναι προς κοινοποίηση στα φόρουμ.

https://www.google.gr/search?q=fake+spa ... fwQpnHM%3A
Άβαταρ μέλους
By drdino
#347311
21 quadra έγραψε:Τα 1ης τοποθέτησης ανταλλακτικά είναι ανώτερης ποιότητας από τα γνήσια 2η τοποθέτησης που αγοράζει κάποιος μετά, όταν έρθει η ώρα της συντήρησης, και τα οποία είναι ποιοτικότερα και από όλα τα aftermarket, δεν εννοώ ειδικά motosport εξαρτήματα.


Αυτό πόθεν προκύπτει; Δηλαδή το μπουζί με τον κωδικό χχχ που φοράει το μοτέρ μου είναι ανώτερης ποιότητας από το μπουζί με κωδικό χχχ που θα πάρω από το εμπόριο;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#347319 Προκύπτει από την διάρκεια των πρώτων ανταλλακτικών και από την διάρκεια των επόμενων που αντικατέστησαν τα πρώτα, προκύπτει από την κατάσταση που ήταν τα 1ης τοποθέτησης όταν βγήκαν από το αυτοκίνητο και από την κατάσταση των επόμενων, προκύπτει από και τις τιμές, και στην περίπτωση του μπουζί που αναφέρεις και δεν δέχεσαι ότι υπάρχει διαφορά από τις μαϊμούδες προκύπτει και από την κατανάλωση και την απόδοση του μοτέρ.

Όλα αυτά για να αποδειχθούν βέβαια χρειάζεται φωτογραφικό αρχείο για το πρίν και το μετά, καταγραφή χλμ, μετρήσεις σε μηχανήματα, αλλά καλό είναι να το έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι μπορεί και να συμβεί και σε εμάς, η αναφορά αυτή έχει αυτόν τον σκοπό, της επαγρύπνησης και όχι την εκ προοιμίου συλλήβδην καταδίκη των πάντων, αν δεν το δέχεσαι δεν με αφορά, αλλά η μη παραδοχή ότι υπάρχουν μαϊμούδες αναλώσιμων ανταλλακτικών είναι κάπως δεν νομίζεις ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#347321 :dizzy:

Εγώ δεν είπα ότι δεν υπάρχουν μαϊμούδες.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#347338 Κωνσταντίνε για τα 1η τοποθέτησης και τα υπόλοιπα είναι κοινή διαπίστωση όλων στα συνεργεία αυτό, μόνο που κυκλοφορεί μεταξύ τους και δεν λέγεται στούς πελάτες ή προς τα έξω, θα τα ακούσεις αν είσαι του χώρου και είσαι βράδυμε την παρέα με κλειστές πόρτες και ουϊσκυ στο χέρι, καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, ούτε τρελός είμαι ούτε ξύπνησα το πρωί και είπα κάτσε να τους πω για τα 1ης τοποθέτησης, είμαι στον χώρο και ακούω πολλά και διάφορα μη ανακοινώσιμα ως επί το πλείστον.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#347402
MONMAN έγραψε:
21 quadra έγραψε:Έτσι είναι... βέβαια όλα αυτά τα έχουν δεί στην πράξη με άπειρες δοκιμές πρίν καταλήξουν σε αυτή την configuration.


Επίσης μου έχει κάνει εντύπωση η αντοχή που έχουν τακάκια και δίσκοι (μηδενική φθορά μετα από 45000 χλμ.) μπορεί τα περισσότερα να είναι σε εθνική αλλά συνήθως παω από Δομοκό :metalo: και τις παρακάμψεις (δε λέει να καίς 30€ πετρέλαιο και να έχεις δώσει 32€ διόδια)


Λογικό τότε να σου αντέχουν πολλά χλμ τα τακάκια... Δεν πατάς σχεδόν καθόλου το φρένο... :s_yes
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#347413 σε καποια ανταλλακτικα οντως εχουν παρατηρηθεί σε ΚΑΠΟΙΕΣ περιπτωσεις,τα πρωτης τοποθέτησης να αντεχουν παραπανω.
Δεν μπορει να θεωρηθεί βεβαια κανονας.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#347488 ^καζανάκι εξάτμισης στο Χόντα.

Το μαμά έβγαλε 10 χρόνια, αυθεντικό χόντα 5ετία και μετά παίζαμε με ιμιτασιόν που βγάζαν 2ετία

Τρόμπα νερού το ίδιο

Κατα τη διαρκεια ζωής του εκάστοτε μοντέλου δεν μου φαίνεται απίθανο να αλλάξει κάποιος προμηθευτής ή ακόμα να γίνει και καποια "εκπτωση" στην ποιότητα