popolaros έγραψε:κοιτα ειναι απλα τα πραγματα.
αν ειναι να το δωσεις το αμαξι στα κοντα, τοτε μην δινεις χρηματα.
αν αποφασισες να το κρατησεις σε βαθος χρονου, τοτε αλλαξε μια φορα και δισκους και βαλε ds 2500. γνωριζω οτι το κοστος δεν ειναι μικρο αλλα η δυναμη εχει αισθητη διαφορα
και φυσικα αλλο EBC yellow και αλλο DS2500
Θεωρείς καλύτερο ποιό από τα 2 ?
Τα τακάκια και οι δίσκοι είναι καινούρια αν θυμάστε. Να προσθέσω εδώ πως εμπρός αριστερά ήταν που το ένα τακάκι είχε φαγωθεί μέχρι το μέταλλο (αυτό στην εσωτερική [πλευρά). Τώρα έχω κραδασμό από την ίδια. Υποψιάζομαι πως κάτι πάει στραβά στην δαγκάνα λοιπόν η οποία δεν κοιτάχτηκε ποτέ υποθέτω αν δουλεύει σωστά.
Τι κάνουμε;
Η δαγκάνα είναι Brembo 6pot, ίδια με αυτή που είχε η BMW 135i.
21 quadra έγραψε:popolaros έγραψε:κοιτα ειναι απλα τα πραγματα.
αν ειναι να το δωσεις το αμαξι στα κοντα, τοτε μην δινεις χρηματα.
αν αποφασισες να το κρατησεις σε βαθος χρονου, τοτε αλλαξε μια φορα και δισκους και βαλε ds 2500. γνωριζω οτι το κοστος δεν ειναι μικρο αλλα η δυναμη εχει αισθητη διαφορα
και φυσικα αλλο EBC yellow και αλλο DS2500
Θεωρείς καλύτερο ποιό από τα 2 ?
Ds
popolaros έγραψε:21 quadra έγραψε:popolaros έγραψε:κοιτα ειναι απλα τα πραγματα.
αν ειναι να το δωσεις το αμαξι στα κοντα, τοτε μην δινεις χρηματα.
αν αποφασισες να το κρατησεις σε βαθος χρονου, τοτε αλλαξε μια φορα και δισκους και βαλε ds 2500. γνωριζω οτι το κοστος δεν ειναι μικρο αλλα η δυναμη εχει αισθητη διαφορα
και φυσικα αλλο EBC yellow και αλλο DS2500
Θεωρείς καλύτερο ποιό από τα 2 ?
Ds
Σωστά, αν και έχουν ένα παράθυρο αδράνειας 150-250c που σημαίνει ότι πρέπει να είναι σε μια σταθερή θερμοκρασία από 250c και πάνω για να λειτουργούν σωστά γιατί μπορεί η Ferodo να λέει ότι από 20-500c υπάρχει μέσος συντελεστής τριβής 0.42 αλλά στην πράξη αν δεν είναι αρκετά ζεστό το τακάκι υπάρχουν φορές που σε τρομάζει.
https://www.kamracing.co.uk/car-tuning/ ... s2500.html
glf έγραψε:Τα DS2500 δεν τρώνε πολύ δίσκο αλλα σε μένα τα είχα για .. κόρνα στους πεζούς, τόσο τσίριγμα κάνουν..
Δεν τρίζουν πολύ σε όλα τα αυτοκίνητα και δεν τρίζουν σε όλα, υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που θα κάνουν το ds2500 να τρίξει, καταρχήν από ένα ημιμεταλλικό τακάκι περιμένουμε κάποια στιγμή να το ακούσουμε γιατί περιέχει περισσότερα μεταλλικά στοιχεία στην πάστα του από τα απλά οργανικά.
Μετά είναι η θερμοκρασία του τακακιού και του δίσκου, είναι το είδος του μαντεμιού, είναι η γυαλάδα ή η τραχύτητα του δίσκου, είναι αν ο δίσκος έχει χαρακιές ή τρύπες ή και τα δύο ή καθόλου, είναι η φθορά των πείρων της δαγκάνας αν είναι πλευστή μονοπίστονη ή διπίστονη, αν υπάρχει φθορά στο / στα έμβολα της δαγκάνα ή στο χιτώνιο της, αν είναι πολυπίστονη και υπάρχει φθορά σε έμβολα και χιτώνια ( εδώ η φθορά μετριέται σε εκατοστά του mm.
Παίζει ρόλο και η φθορά των σημείων της βάσης που ακουμπάει το τακάκι ή ο τρόπος στήριξης του τακακιού στην δαγκάνα όπως τρύπες και πείροι κλπ, αν το τακάκι είναι απλό και κατά το φρενάρισμα ακουμπάει κόντρα στην δαγκάνα ή είναι τύπου hammerhead που στηρίζεται και στα δύο του άκρα στην δαγκάνα, είναι το πάχος του χείλους του εμβόλου που ακουμπάει στο τακάκι, αν έχει λαμαρινάκι ή πλαστικό ή πάστα στο σημείο επαφής του εμβόλου με το τακάκι, είναι και η συσσωρευμένη βρωμιά που υπάρχει συνήθως εκεί, όλα αυτά μας κάνουν ένα αθόρυβο ή θορυβώδες σύστημα φρένων, και ναι, τα ημιμεταλλικά τακάκια εννίοτε τρίζουν από λίγο έως αφόρητα, τα μεταλλικά τρίζουν παντού και πολύ, αλλά είναι και τα μόνα που αντέχουν στο πολύ ξύλο.
Ιδανικό τακάκι που να τα κάνει όλα και να κοστίζει 30€ ή 300€ δεν υπάρχει, υπάρχουν τακάκια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες τις οποίες εμείς πρέπει να προσδιορίσουμε ποιές είναι αυτές και πρέπει να βρούμε αυτό που μας τις καλύπτει στο μεγαλύτερο ποσοστό κάνοντας τις μικρότερες παραχωρήσεις και βέβαια χωρίς να χρειάζεται ένας μισθός για την αγορά τους, το DS2500 είναι ένα τακάκι που καλύπτει τον μέσο γρήγορο οδηγό σε μεγάλο ποσοστό με μικρές παραχωρήσεις αυτός είναι και ο λόγος της διάδοσης του, δεν είναι βέβαια το μόνο, υπάρχουν και άλλα στην ίδια κατηγορία πάνω - κάτω, είναι λοιπόν και θέμα πειραματισμού και μην περιμένετε στο θέμα αυτό να σας βοηθήσει το συνεργείο σας γιατί συνήθως θέλει να πουλήσει αυτό που του αφήνει την μεγαλύτερη προμήθεια και ξεπερνάω το βασικό θέμα που είναι η άγνοια και η διάθεση που υπάρχει στο να μπορούν να συμβουλέψουν κάποιον σωστά.
nido έγραψε:Σκέψου ότι το ds2500 μου το είχε προτείνει η hispec για τους δίσκους της ως εναλλακτική που θα τρίζει λιγότερο από τα carbotech (που απ' όταν έστρωσαν σπάνια τρίζουν σε καθημερινή οδήγηση)...
Mακάρι να βρίσκαμε τα carbotech όπως βρίσκουμε τα Ferodo, είναι απίστευτα τακάκια από το πιο απλό έως το πλέον εξειδικευμένο, ΟΚ έχουν ένα κόστος αλλά τίποτα που να αξίζει δεν χαρίζεται.
Ελπίζω να είναι πιο ποιοτικά από τα παρόμοιου τύπου κάποιων Audi που σου έχουν έρθει...
Μιλάω πάντα για τους εργοστασιακούς δίσκους, δεν έχω εμπειρία αυτού του τύπου διαιρούμενου δίσκου σε aftermarket των εταιριών που αναφέρετε.
Anonymous Founder έγραψε:Παρατήρησα κραδασμό αριστερά εμπρός μετά από αρκετή πίεση στα φρένα. Όχι όμως εξωφρενική, αλλά σίγουρα το έτρεξα κάμποσο.
Τα τακάκια και οι δίσκοι είναι καινούρια αν θυμάστε. Να προσθέσω εδώ πως εμπρός αριστερά ήταν που το ένα τακάκι είχε φαγωθεί μέχρι το μέταλλο (αυτό στην εσωτερική [πλευρά). Τώρα έχω κραδασμό από την ίδια. Υποψιάζομαι πως κάτι πάει στραβά στην δαγκάνα λοιπόν η οποία δεν κοιτάχτηκε ποτέ υποθέτω αν δουλεύει σωστά.
Τι κάνουμε;
Η δαγκάνα είναι Brembo 6pot, ίδια με αυτή που είχε η BMW 135i.
Επειδή αυτό δεν γίνεται όμως σχεδόν ποτέ, μένουμε στην - μεγαλύτερη - δύναμη που νιώθουμε ότι μας προσφέρουν οι πολυπίστονες λόγω της ομοιόμορφης πίεσης στο τακάκι και στον μεγαλύτερο μοχλό που μας προσφέρει ο μεγαλύτερος δίσκος, η υπερθέρμανση όμως είναι εκεί για να μας θυμίζει τις επιλογές μας στην πάστα των τακακιών, στον τρόπο οδήγησης μας και στις απαιτήσεις που έχουμε από τα φρένα μας.
Οι πολυπίστονες δαγκάνες ιδίως οι πολύ επώνυμες - like brembo - είναι πολύ ανθεκτικές και το μόνο που χρειάζονται είναι ένα σέτ επισκευής αν - σύμφωνα με την brembo πάντα - η δαγκάνα έχει υπερθερμανθεί περισσότερο από τους 250c.
Aν φαγώθηκε το τακάκι μέχρι το μέταλλο όπως είπες σημαίνει ότι το / τα έμβολα είχαν βγεί έξω από το όριο τους - Η Brembo συνιστά το ελάχιστο πάχος της πάστας που πρέπει να παραμένει στο τακάκι - στην πράξη λοιπόν αυτό σημαίνει ότι σε κάθε φρενάρισμα με πολύ φαγωμένα τακάκια το / τα έμβολα μη έχοντας αρκετό βάθος να τα κρατά σταθερά στην θήκη τους έπεφταν σε ταλαντώσεις και σε πλευρικά φορτία που ίσως έχουν φθείρει το / τα έμβολα και τις θήκες τους, αυτό θα το δείς μόνο αν ανοιχτούν οι δαγκάνες για επισκευή.
Βλέπεις δεν φθείρονται μόνο τα έμβολα και τα χιτώνια του κινητήρα αλλά και τα έμβολα και τα χιτώνια της δαγκάνας αν αφήνουμε τα τακάκια να παραφαγώνονται, κυρίως στις πολυπίστονες αλουμινίου.