Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#559 Αφου εχουμε πλεον το δικο μας φορουμ ας γραψω εδω.

Εχω μαλλον θεμα με στραβωμα στους δισκους τους μπροστινους, οταν φρεναρω μαλακά παρατηρώ μια ταλάντωση κατά τον διαμήκη άξονα σαν να πατάς και να αφήνεις το φρένο.
Επίσης σε δυνατό φρενάρισμα βλέπω το τιμόνι να τρέμει ελαφρά, δεν αισθάνομαι ομως τρέμουλο στο πεντάλ του φρένου.
Είχα διαβάσει σε πόστο του Παναγιώτη (21 Quadra), οτι ο ποιό συνήθης λόγος στραβώματος δίσκων είναι ο ελλειπής καθαρισμός της επιφάνειας που πατάνε οι δισκοι, οπότε μάλλον αυτό έγινε και στην περίπτωση μου.

Τωρα τι κάνουμε ? Παίρνει διορθωση η πάμε για άλλους δισκους?
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#784
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#826 Aντικατασταθηκαν σημερα σε Seat Ibiza 1.2 tsi, τα μαμα τακακια, τελειωμενα, και μπηκαν πανω καινουργια μαρκας ΑΤΕ. Εντυπωσεις σε μερικες μερες. Πρωτες εντυπωσεις : δεν εχω λογια! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#1320 ...αν ήταν λίγο πιο μεγάλες οι φωτογραφίες θα έμπαινα μέσα στα τακάκια σου! Αχαχααχα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#1348 Η πιο πάνω πρόταση προϋποθέτει σωστή τοποθέτηση αλλά και κατασκευή δίσκων. Αποσκοπεί μόνο στην κατάργηση ανωμαλιών που οφείλονται στην ανομοιόμορφη επικάθιση υλικού (και εκ νέου ομοιόμορφη επικάθιση) και όχι στο ίσιωμα του δίσκου. Αν έχεις αμφιβολίες τότε θα πρέπει να το ελέγξεις πρώτα. Στην πράξη όμως μπορείς να το κάνεις (αν δεν τραντάζει ενοχλητικά) και αν δεις ότι δεν τότε το ελέγχεις.
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#1698
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#1716 Εγώ πότε πότε νιώθω λίγο τρέμουλο στο πεντάλι και όχι στο τιμόνι. Είχα την εντύπωση ότι ήταν ο εμπρός αριστερός επειδή όταν τον βάζαμε δεν είχα προλάβει να του πω να καθαρίσει καλά το μουαγιέ αλλά τελικά ήταν πίσω δεξιά δίσκος (που εξηγεί και για το ότι δεν το ένιωθα στο τιμόνι αλλά μόνο στο πεντάλι) όπως μου είπαν στο ΚΤΕΟ (ιδιωτικό Autovision στο Σταυρό, εκεί θα πηγαίνω πολύ ευχαριστημένος). Φαίνεται ότι στη μέτρηση των φρένων "έβλεπε" το φρενάρισμα να μην είναι σταθερό.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#1968 Καλημερα και σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.
Η ταλαντωση κατα τον διαμηκη αξονα που λεω ειναι σαν να κανεις ενα ελαφρυ πατα-ασε στο φρενο και ειναι αισθητη κατω απο τα 30 χαω και μονο οταν φρεναρω ηπια.
Ο κραδασμος στο τιμονι παρατηρειται οταν φρεναρω δυνατα, ενα ελαφρυ παιξιμο δεξια αριστερα στο τιμονι, μεχρι στιγμης στο πενταλ δεν αισθανομαι κραδασμο.

Και τα 2 φαινομενα ειναι αρκετα ηπια, δεν τα εχει παρατηρησει η συζυγος ακομα και οταν τις το ειπα. :s_laughat

@ trident1971, Θοδωρη το να το κανω μονος μου δεν παιζει, δεν εχω τα εργαλεια και τον χωρο στην πιλοτη που παρκαρω για τετοιες δουλειες. Δισκους φοραει μπρος πισω.

@ cavallino, οι δισκοι μπηκαν αρχες Ιουνιου και μεχρι τελος Ιουλιου που επλεινα το αμαξι οι καμπανες ηταν αστραφτερες οπως και οι δισκοι.
Αν δεν εχει καθαριστει καλα το μουαγιε απο τυχον σκουριες ο δισκος δεν μπορει να μπει απολυτα ευθυγραμισμενος με το μουαγιε με αποτελεσμα στραβωμα του ? Κατι τετοιο ειχε γραψει ο 21quadra στο αλλο φορουμ.
Μαζι με τα φρενα μπηκαν και αμορτισερ, ελεγχθηκε ολο το μπροστινο συστημα τοτε καθως και αρχες Αυγουστου που εγινε επισκευη της κρεμαγιερας μαζι με το σερβις. Και τις δυο φορες εγινε ευθυγραμμιση. Δεν υπαρχει τζογος πουθενα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#2448 1) Το χειροφρενο δεν πιανει στους πισω δισκους αλλα σε μικρο ταμπουρο.

2) Τα λαστιχα ειναι μια χαρα αφου σε κανονικη πορεια δεν εχω κανενα κραδασμο, τρεμουλο, τιποτα. Αν ηταν στραβα πανω απο μια ταχυτητα θα γινοταν χαμος απο θορυβο, κραδασμους, μου ειχε συμβει οταν υπηρετουσα. Το αμαξι σε πορεια μεχρι τα 160 που το πηγα πριν 10 μερες ειναι ακλονητο και ευθυβολο.

Πρεπει να ειναι στραβοι δισκοι/ δισκος, το ειχα παθει σε μοτοσυκλετα απο δικη μου βλακεια και ηταν ετσι, απλα στην μοτο επειδη το φρενο ειναι στο χερι εκτος απο το κουνια-μπελα το καταλαβαινα και στα δαχτυλα.