Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#207815 κανε δυο μικρες τρυπες για αρχη στην Βιμπρα ,χωρις να την ξεπρεσαρεις,και βλεπεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#213030 Στην πρώτη ο ταρίφας το παραφόρτωσε κι έκατσε οπότε αυξήθηκε το αρνητικό κάμπερ υπερβολικά στη δεύτερη δε βλέπω τίποτα ενοχλητικό, μια χαρά, ωραίο χρώμα πάντως.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#213037 Στη δευτερη εχουν αρχισει να τα φτυνουν τα ρουλεμαν. Κλασσικο προβλημα ολων των psa με υστερουντες.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#216672 :dizzy: Ειδικά στο 1:33...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#216694 :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#216701 Πολύ καλό

.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#217655 :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By nido
#237194
dimviii έγραψε:κανε δυο μικρες τρυπες για αρχη στην Βιμπρα ,χωρις να την ξεπρεσαρεις,και βλεπεις.

Σήμερα βρήκα το χρόνο και ασχολήθηκα: έκανα 6 μικρές τρύπες Φ6mm με βάθος 15mm στην κάθε πλευρά με το Dremel στις 30.000rpm (η βάση είναι 45mm από πλευρά σε πλευρά) και θα την αφήσω έτσι να δω πόσο θα "στρώσει" ακόμα, ήδη στο ρελαντί δε μπουμπουνίζει πια, ενώ δεν καταλαβαίνω διαφορά σε πέρα-δώθε μοτέρ σε σχέση με όταν την είχα πρωτοφορέσει .

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#237285
nido έγραψε:
dimviii έγραψε:κανε δυο μικρες τρυπες για αρχη στην Βιμπρα ,χωρις να την ξεπρεσαρεις,και βλεπεις.

Σήμερα βρήκα το χρόνο και ασχολήθηκα: έκανα 6 μικρές τρύπες Φ6mm με βάθος 15mm στην κάθε πλευρά με το Dremel στις 30.000rpm (η βάση είναι 45mm από πλευρά σε πλευρά) και θα την αφήσω έτσι να δω πόσο θα "στρώσει" ακόμα, ήδη στο ρελαντί δε μπουμπουνίζει πια, ενώ δεν καταλαβαίνω διαφορά σε πέρα-δώθε μοτέρ σε σχέση με όταν την είχα πρωτοφορέσει .

Εικόνα


:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#297693 Λοιπον να παρω την αποψη σας.
Το Ι.Χ.Ε. Renault τύπου Fluence υπ' αριθμόν -δε το λέω οσοι το ξερετε καλώς-, υπο κάποιες συνθήκες όπως: 1) ακίνητο σε εδαφος που λόγο τραχυτητας προκαλεί αντίσταση παραπανω απο το γυαλιστερο του γκαραζ μου και γενικά, 2) αφού σταμάτήσει μετά από πορεία στην Εθνική (διόδια πχ) για ώρα όπου τα ελαστικα ανεβάζουν θερμοκρασία και δεν ξερω τι, 3) εν κινήσει καμια φορά δεν ξέρω γιατί, μπροστα δεξια θορυβεί. Οταν λέω θορυβεί εννοώ πως στρίβεις το τιμόνι στο 95% των περιπτωσεων ακίνητος (το υπολοιπο 5% ειναι με μικρή ταχύτητα) κι ακους ένα "κουκ" το οποίο δεν εχει σταθερη συχνότητα, δηλαδη μπορει να εχει μια επαναληψη (κουκ) στρίβωντας απο άκρη σ' ακρη ή πολλες συνεχομενες άλλες φορές σταθερες κι άλλες οχι. Να τονίσω εδώ πως δεν καταλαβαινω χτυπημα στο χερι μου απο το τιμονι παρα μόνο ήχο. Αν δηλαδη απομονωσω το ακουστικό του θέματος το αμάξι ειναι αριστο σε αυτο που αισθανομαι στα χερια μου. Δεν το κάνει ποτε μετα απο ωρα ακινησίας παρα μόνο αφου δουλέψει κάποια ώρα και "ζεσταθεί" (?) αυτό που κανει ετσι οποτε αρχιζει κι ακουγεται (?). Στο συνεργείο μου είπαν οτι ειναι το μπροστα δεξια τοπ μαουντ εμένα βεβαια στα 75000 χλμ μου φαινεται καπως νωρις να τα εκλασε το τοπ μαουντ. Για δώστε τα φώτα σας
Υ.Γ. τις παρεναίσεις να το πετάξω δε θα της λάβω υπόψιν μου γιατι ειμαί έτοιμος να το κάνω χωρις να χρειαστώ ψυχολογικη στηριξη
edit παρελειψα οτι χθες μου το εκανε ενω κινιόμουν με την όπισθεν σε κατηφοριτσα χωρις ταχυτητα μεσα με το τιμονι ίσιο