Τι σημαίνει πχ ότι τα αμορτισέρ τελειώνουν στα 130.000 χιλιόμετρα? Το ίδιο τελειωμένα είναι σε ένα αυτοκίνητο που οδηγείται σε αυτοκινητόδρομο και έχει πχ μέση ταχύτητα από καινούριο 70 χλμ/ώρα και το ίδιο σε ένα αυτοκίνητο που κινείται στην πόλη και σε κωλόδρομους και έχει μοτ από καινούριο 30 χλμ/ωρα? Το δεύτερο έχει δουλέψει παραπάνω από τις διπλάσιες ώρες σε χειρότερες συνθήκες.
Εγώ στο leon πχ έχω 175000 χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει δίσκο. Στο αουμπαρού τον άλλαξα στα 165000. Αμορτισέρ άλλαξα στα 150.000 και είχανε και δεν ήτανε και τελείως για πέταμα.
Τα όρια στα χιλιόμετρα είναι σχετικά και τα λένε οι αντιπροσωπείες για να πιάνουν κώλους ανευ λόγου και τα τσιτάτα του στυλ στα 100000 είναι τελειωμένα δεν έχουν καμμιά σχέση με την πραγματικότητα.
Ένας στοιχειωδώς έμπειρος οδηγός μπορεί να καταλάβει πότε το αυτοκίνητό του πλέει και κοπανάει. Και συγχρόνως κάνει και έναν οπτικό έλεγχο για διαρροές + αμορτισερόμετρο που ναι μεν δεν είναι 100% αλλά σε συνδιασμό με τα παραπάνω βγάζεις συμπέρασμα.
Απλά σε κάποια πράγματα που δεν μπορεί να έχεις ίδια αίσθηση και άποψη σαν οδηγός πχ λάδια, βαλβολίνες, ιμάντες εκκεντροφόρων κλπ αναγκαστικά ακούς τις παπ@ριές του εργοστασίου. Που σε κάποια αναλώσιμα είναι και προς την οικονομική αλλά επικίνδυνη πλευρά. Πχ λάδια.
R21