Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#297723 Έχετε να προτείνετε καλό μάστορα για αγορά και τοποθέτηση αμορτισέρ; Ή έστω μόνο τοποθέτηση, αν του πάω εγώ τα ανταλλακτικά...
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#297816 Θυμάμαι ο Φωκάς (ο γνωστός λαστιχάς) είχε ανταγωνιστικές τιμές και δωρεάν τοποθέτηση. Που ειδικά για μένα που το αυτοκίνητο είναι πολύ μπελαλίδικο σε αλλαγή αμορτισέρ έκανε σημαντική συνολική χρηματική διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#297891 Κι άλλος μου το είπε... Απλώς έλεγα μήπως είχε εδώ μέσα κάποιον γνωστό του. Thanks
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#312981 Μεταξύ Osrav - Koni - Kayaba και Sachs, τι προτιμάμε; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#312984
Dodger έγραψε:Μεταξύ Osrav - Koni - Kayaba και Sachs, τι προτιμάμε; :hmmm:


ΚΟΝΙ με προτίμηση κίτρινα - Sachs - Kayaba, τα Osrav είναι για άλλες δουλειές
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#313078 Για τα Koni μου πρότειναν με εγκατάσταση στα €650 και επισκευή στα €150, ενώ τα Kayaba €450, Osrav €300 και αύριο θα μάθω για τα Sachs.
Άβαταρ μέλους
By Roulis
#315018 ta sachs τα απλα θα ειναι πιο |λογοκρισία| /ανετα απο ολα τα αλλα
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#315064 Πλησιάζοντας τα 80000 χλμ παραγγελθηκαν αυτα

Εικόνα
Τα αμορτισερ ειναι ολόιδια με τα μαμα μια και επιλογες για το Fluence δεν υπαρχουν πολλές.
Με τη νέα χρονιά θα φορεθουν.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#315072 Η δεξια φούσκα έχει κοπεί αρα ειπα να αλλαξω και τις δύο.
Τα τοπ μάουντ τα αλλάζω γιατι ακούγεται ενας θόρυβος απο μπροστά χωρίς να νοιώθω κάτι στο τιμόνι, κι επειδη ψάχνωντας δεν βρέθηκε κάτι αλλο να χει θέμα υπάρχει μια υπόθεση οτι μαλλον ειναι καποιο απο τα δυο κατ' επεκταση τα αλλαζω κι αυτα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#315079 Προσωπικά σε Renault για απλή χρήση δεν θα έβαζα άλλα από τα γνήσια που είναι πολύ ψαγμένα και ταιριαγμένα για κάθε μοντέλο με τα ελατήρια του και είναι σε πολύ καλή τιμή.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#315081 Κύριε Παναγιώτη εκτός από τα τοπ μάουντ που δεν ξέρω ποια είναι τα γνήσια (εννοώ προμηθευτής) αμορτισέρ παράγει η Sachs (που είναι και τα μαμά), η Boge, η Record-France, μια εταιρεία Optimal και η KYB μόνο για μπροστά. Βλέποντας αυτά λοιπόν απλά επέλεξα τα μανίσια Sachs εφόσον γενικά το αμάξι συμπεριφερόταν ωραία εξαρχής και εφόσον δεν είχα κάποια παρατήρηση.
Άβαταρ μέλους
By fiat127
#316478 Πιθανον εδω ειναι το πιο καταλληλο θεμα για να ρωτησω..

Σε αυτοκινητο γνωστου,λογω αχρηστιας εχουν σκιστει τα λαστιχενια προστατευτικα σε μπαλακια και ακρομπαρα(κατα τα αλλα δεν τιθεται θεμα τζογων,συν οτι το αυτοκινητο εχει και πολυ λιγα χιλιομετρα)
Υπαρχει περιπτωση να πωλουνται τετοια λαστιχενια προστατευτικα,(ειτε για το συγκεκριμενο μοντελο ειτε universal),ωστε να μην χρειαστει να αλλαχτουν τα μπαλακια και τα ακρομπαρα;Και αν ναι,γνωριζετε που πωλουνται;
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#316548
Orestisren έγραψε:Κύριε Παναγιώτη εκτός από τα τοπ μάουντ που δεν ξέρω ποια είναι τα γνήσια (εννοώ προμηθευτής) αμορτισέρ παράγει η Sachs (που είναι και τα μαμά), η Boge, η Record-France, μια εταιρεία Optimal και η KYB μόνο για μπροστά. Βλέποντας αυτά λοιπόν απλά επέλεξα τα μανίσια Sachs εφόσον γενικά το αμάξι συμπεριφερόταν ωραία εξαρχής και εφόσον δεν είχα κάποια παρατήρηση.


Θα σου το εξής που - θέλουμε - να παραγνωρίζουμε για κάποιους λόγους.

Τα μαμά γνήσια ανταλλακτικά είναι περισσότερο ποιοτικά από τα ανταλλακτικά των ίδιων εργοστασίων που προμηθεύουν τα εργοστάσια, πχ μια αντλία νερού της Valeo που φορούσε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο είναι ποιοτικότερη της ίδιας Valeo που κυκλοφορεί σαν aftermarket και το ίδιο συμβαίνει για όλα τα ανταλλακτικά αντικατάστασης, τώρα το γιατί δεν θέλουμε τα γνήσια είναι προφανώς οικονομικοί οι λόγοι.

Αυτά όσον αφορά τα ανταλλακτικά απλής αντικατάστασης, όταν αρχίζουμε να θέλουμε κάτι πιο ειδικό στις αναρτήσεις και στα φρένα ( αυτά είναι και τα περισσότερο ζητούμενα aftermarket ) αντάλλακτικά τότε πρέπει να πληρώσουμε περισσότερα πηγαίνοντας προς τις επώνυμες λύσεις γιατί οι φτηνές λύσεις για υποτιθέμενα ποιοτικότερα aftermarket ανταλλακτικά στις αναρτήσεις και στα φρένα τις περισσότερες φορές αποδεικνύονται κατώτερα των εργοστασιακών, αυτό φαίνεται είτε κατά την χρήση είτε κατόπιν εργαστηριακής εξέτασης.

Αν πάρεις πχ τις ελαστκές βάσεις του κινητήρα συστήματος μετάδοσης και μετρήσεις την σκληρότητα τους σε shore θα βρείς χαώδεις διαφορές που ακόμα και 2 shore διαφορά μπορούν να χωρίζουν τη μετακίνηση του κινητήρα στο μηχανοστάσιο ή τη μεταφορά κραδασμών στην καμπίνα, και καλά τους κραδασμούς στο ρελαντί τους ξεπερνάς κατά κάποιο τρόπο άσχετα αν μπορούν λόγω συχνότητας να σου ξεκολλήσουν με τον καιρό το ταμπλό ή να σου ραγίσουν τους θόλους ή κάπου αλλού, σκέψου τι συμβαίνει σε μια απότομη στροφή που πας γρήγορα και οι μαλακές καινούργιες βάσεις του κινητήρα του επιτρέπουν να μετακινηθεί 2-5 εκ προς την εξωτερική πλευρά της στροφής, κανείς δεν θα ήθελε εκείνη τη στιγμή που είναι στο όριο να μετακινηθεί απότομα ένα βάρος πχ 150 κg αυξάνοντας απότομα την υποστροφή με ότι συνεπάγεται, έτσι δεν είναι ?

Ειδικά με τις βάσεις και όχι μόνο με τις βάσεις, έχω ζήσει απίθανες καταστάσεις στα δικά μου αυτοκίνητα και μιλάω εξ ιδίας πείρας, να σου πω μόνο ότι μια φορά έβαλα κάτι γαμάουα Ισπανικές και αναγκάστικα να δέσω το μοτέρ με σκοινί να μην μετακινείται μέσα στο μηχανοστάσιο και χτυπάει στο σασί μέχρι να έρθουν οι μαμά βάσεις με παραγγελία στο εργοστάσιο γιατί δεν υπήρχαν. ( εδώ γελάμε μέχρι δακρύων )
Στο ίδιο αυτοκίνητο με τις μαμά βάσεις έβγαζε - μούτρα΄στις γρήγορες στροφές και έκοβε τις βάσεις κάθε 3-4 μήνες στα απότομα ξεκινήματα γιατί το εργοστάσιο δεν είναι βάλει βάση στο ανώτερο σημείο του εγκάρσιου κινητήρα στο ύψος περίπου του θόλου και το μοτέρ στο σταμάτα - ξεκίνα κουνιώταν εμπρός πίσω αρκετά εκ, αναγκάστηκα να φτιάξω χωροδικτύωμα στο μηχανοστάσιο τοποθετώντας μια έξτρα βάση που δεν ακούμπαγε πουθενά όταν το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο αλλά λειτουργούσε όταν το μοτέρ μετακινούντας περισσότερο από 1 εκ, σε οποιαδήποτε θέση εμπρός - πίσω - δεξιά - αριστερά, οι βάσεις δεν κόπηκαν ποτέ, ούτε μετά από μια 10ετία και σταμάτησε να είναι τόσο πολύ υποστροφικό, άρα και τα εργοστάσια κάνουν λάθη σε πολλά σημεία σε ένα αυτοκίνητο, πόσο μάλλον οι υποκατασκευαστές και οι no name ανταλλακτικατζήδες κατασκευαστές.

Δεν αναφέρομαι σε ανταλλακτικά που αφορούν το εσωτερικό του κινητήρα και της μετάδοσης γιατί δεν είναι θέμα αυτής της συζήτησης αφού ξεφεύγει και πάει σε ειδικές απαιτήσεις συνήθως μη καθημερινής μετακίνησης.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#324062 Παιδιά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προς βάζει, που να ξέρει?
Για 335χi πρόκειται...

< A3003 >