Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#13854 Κατά συνέπια φίλε Οβελιξ, σε περίπτωση ατυχήματος συμβαίνει αυτό το ανατριχιαστικό που περιέγραψα………
Θα έλεγα να δεις από κάτω, εάν υπάρχει καμιά παροχή για τα φώτα που περιέγραψα. Αύριο θα ρωτήσω τον Λαϊνόπουλο.

BASS φίλε, παντού υπάρχουν ασφάλειες, βέβαια εάν σου καεί μια 7α δεν έχεις βάλει μια 20αρα!.
Καλώ είναι να έχουμε σε ένα κουτάκι από δυο σε όλα τα χρώματα!. Υπάρχουν και σε μοντέλα και ελεύθερες στης ασφαλειοθήκες για αυτό τον λόγο.
antonis-team
Άβαταρ μέλους
By nass
#13857
georgechatz έγραψε:
italakias έγραψε:Το δικο μου φιατ ειχε ενα κουμπι διπλα στο καθισμα και εκοβες μονος την τροφοδοσια.


από όσο θυμάμαι το κουμπί το πάταγες για να επανέλθει η τροφοδοσία ΟΧΙ να την διακόψεις. Είχε αδρανειακό διακόπτη που σε τρακάρισμα υποτίθεται ότι έκοβε μόνο του την παροχή καυσίμου και το κουμπί το πάταγες για να επανέλθει εφόσον μπορούσε να κινηθεί το αυτοκίνητο και δεν υπήρχε διαρροή.
μιλάω για Punto mk1 '94-'99


:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By italakias
#13884 Βασικα μπορει να ειναι και ετσι,θα πρεπει να κοιταξω το μανουαλ,αν το βρω.
Αν και τελικα δεν χρειαστηκε ποτε να το χρησιμοποιησω. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#13885
italakias έγραψε:Βασικα μπορει να ειναι και ετσι,θα πρεπει να κοιταξω το μανουαλ,αν το βρω.
Αν και τελικα δεν χρειαστηκε ποτε να το χρησιμοποιησω. :shifty:

Ηταν αυτόματη η διακοπή καυσίμου και χειροκίνητη η επαναφορά του.
Άβαταρ μέλους
By pipitopapaki
#15121
italakias έγραψε:Βασικα μπορει να ειναι και ετσι,θα πρεπει να κοιταξω το μανουαλ,αν το βρω.
Αν και τελικα δεν χρειαστηκε ποτε να το χρησιμοποιησω. :shifty:


επειδη ειχα και εγω αυτο το αυτοκινητο και δεν ηξερα τι κανει το κουμπι, στο manual δεν θυμαμαι να ειχα βρει κατι. Παντως οσες φορες το ειχα πατησει, δεν ειχε σβησει το αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#15283 Ομολογώ ότι δεν ήξερα τα περί διακόπτου επαναφοράς, και ρώτησα την Φίατ. Με διαταγή του αερόσακου ,σταματούσε μέσο ρελέ. Με αναμμένα τα κλειδιά και πατώντας το μπουτόν επανέφερε το κύκλωμα. πολύ ωραία λύση.
Και οργίασε και η φαντασία μου!. Εάν έπαιρνε και διαταγή από το αντικλεπτικό?!. Εδώ θέλει μελέτη, μην και παίρνοντας εμπρός ο συναγερμός……… έσκαγαν και οι αερόσακοι…………
Πάμε στην φωτώ του φίλου μας του οβελίξ!.
Σε 3 πόντους από τον πυροκροτητή(?) στην μπαταρία, είναι οι αναθυμιάσεις της μπαταρίας. Σχέσεις πολέμου και εκρήξεως!.
Εκτός εάν δεν είναι πυροκροτητής!. Πχ μια γενική ασφάλεια υπερέντασης. Πάντως οι τρις εξαγωγές από το +, μπορεί να υποδηλώνουν και μια γραμμή μόνον για κάποια φώτα!.
Θα ξέρω τέλος του μήνα, που θα γυρίσει ο προϊστάμενος των ηλεκτρολόγων της εταιρίας.

Antonis-team.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#15411
antonis-team έγραψε:Πάμε στην φωτώ του φίλου μας του οβελίξ!.
Σε 3 πόντους από τον πυροκροτητή(?) στην μπαταρία, είναι οι αναθυμιάσεις της μπαταρίας. Σχέσεις πολέμου και εκρήξεως!.
Εκτός εάν δεν είναι πυροκροτητής!. Πχ μια γενική ασφάλεια υπερέντασης. Πάντως οι τρις εξαγωγές από το +, μπορεί να υποδηλώνουν και μια γραμμή μόνον για κάποια φώτα!.
Θα ξέρω τέλος του μήνα, που θα γυρίσει ο προϊστάμενος των ηλεκτρολόγων της εταιρίας.

Antonis-team.



Δεν χρειάζεται να περιμένεις, συναδελφος του είμαι κι εγώ σε άλλο εξουσιοδοτημένο της Mercedes.
Όσο για το διακοπτακη του φίατ(που ίδιο έχει και το rallye μου) είναι κάτι πολύ πιο απλό από αυτό που σου είπε ο συνάδελφος στην Fiat. Ψάξε στο google για inertia fuel shut off switch.
Άβαταρ μέλους
By Tsargy
#24626 Και στο Punto mk1 και στο Panda 100hp που είχα υπήρχε το μπουτόν δίπλα στην βάση του καθίσματος του οδηγού το οποίο ενεργοποιούσε την παροχή καυσίμου όταν διακοπτόταν. Δεν έπαιρνε εντολή από τους αισθητήρες των αερόσακων...και είμαι σίγουρος σε αυτό, γιατί μου έχει τύχει στην ΕΟ με βροχή καταρρακτώδη να πατήσω έναν μεταλλικό προφυλακτήρα πεσμένο στην μέση του οδοστρώματος. Αφού κοπάνησα και έσκισα το μπροστινό λάστιχο και στράβωσα τις δύο ζάντες, έσβησε το αυτοκίνητο και άναψαν όλα τα λαμπάκια και μία ένδειξη στο ταμπλό (δεν θυμάμαι τι έγραφε). Μόλις άλλαξα το λάστιχο, πάτησα το μπουτόν και επανήλθε (η λειτουργία του κινητήρα, όχι οι ζάντες :oops: )
Οι αερόσακοι δεν άνοιξαν πάντως...
Επειδή το ίδιο πράγμα το έψαξα στο 500 1,4 του κουνιάδου μου και δεν το βρήκα...διάβασα στο manual του 500 ότι το μπουτόν το αντικαθιστά το κλείσιμο και άνοιγμα του διακόπτη...

ΥΓ Στο bravo του 2000 που είχα, δεν θυμάμαι καθόλου αν είχε... Θα πρέπει να είχε και να μην μου έκανε εντύπωση αφού αντικατέστησε το Punto...