Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Ηλιας
#12872
antonis-team έγραψε:Από τσιγάρο δεν παίρνει φωτιά.
Από βραχυκύκλωμα ναι.
Ασφάλεια δεν δίνει μια, εάν δεν περιλαμβάνετε στην συμφωνία και δεν πληρώνετε.

Ερώτηση: μήπως είχε υγραέριο?.
antonis-team




τι σχεση εχει αυτο?
Άβαταρ μέλους
By gakost
#12885
antonis-team έγραψε:Όχι δεν προβλέπετε σε καμία μάρκα……
Antonis-team.

Αν εννοείς να κόβεται το ρεύμα από την μπαταρία προφανώς και προβλέπεται. Εδώ σε seicento του 2001 είχε το σύστημα αυτό δεν θα το έχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα;
Άβαταρ μέλους
By bill33
#12887
gakost έγραψε:
antonis-team έγραψε:Όχι δεν προβλέπετε σε καμία μάρκα……
Antonis-team.

Αν εννοείς να κόβεται το ρεύμα από την μπαταρία προφανώς και προβλέπεται. Εδώ σε seicento του 2001 είχε το σύστημα αυτό δεν θα το έχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα;

Μήπως το μπερδεύεις με το σύστημα που κόβει το καύσιμο;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#13015
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Από την στιγμή που υπήρξε τρακάρισμα δεν μπορεί να αποδειχθεί κατασκευαστικό πρόβλημα. Η φωτιά μάλλον προκλήθηκε από κάποια καλωδίωση που βραχυκύκλωσε λόγω του ατυχήματος.



Θεωρητικά, θα έπρεπε η μπαταρία να είχε απομονωθεί με τη στούκα... :s_dunno


Μαλλον το μπερδευεις με το fuel cut off. Η μπαταρια δεν απομονωνεται.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#13021
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Από την στιγμή που υπήρξε τρακάρισμα δεν μπορεί να αποδειχθεί κατασκευαστικό πρόβλημα. Η φωτιά μάλλον προκλήθηκε από κάποια καλωδίωση που βραχυκύκλωσε λόγω του ατυχήματος.



Θεωρητικά, θα έπρεπε η μπαταρία να είχε απομονωθεί με τη στούκα... :s_dunno


Μαλλον το μπερδευεις με το fuel cut off. Η μπαταρια δεν απομονωνεται.


+1.

Και αυτο δε δουλευει παντα ετσι... Στο δικο μου στο στουκο την εκοψε τη βενζινη, ενω σε γνωστου μου που στουκαρε με μουτρα σε διασταυρωση, δεν εσβησε το αμαξι (και μιλαω για ιδιο μοντελο αυτοκινητου)!
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#13066 Φίλε ιταλάκια χειροκίνητα?.

Για να διακοπεί η παροχή της μπαταριάς, θα έπρεπε να υπάρχει αυτόματος που να αντέχει όλες της καταναλώσεις μαζί!.
Θα ήταν μεγέθους σαν βαρελάκι της μπίρας!.......
Σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχουν αισθητήρες σε όλα τα πιθανά σημεία πρόσκρουσης!!!!!.......
Και τρέχοντας νύχτα και χωρίς φεγγάρι, γίνετε ένα ατυχηματάκι!. Το ρεύμα κόβετε και σβήνουν τα φώτα θέσεως, αλαρμ κλπ.
Ανατριχίλα μου έρχεται……. :s_mad
Ελπίζω να τεκμηρίωσα του λόγου μου το αληθές φίλοι μου!.
Την βενζίνη και όχι σε όλα κόβουν. Την συνδέουν με την διαταγή για τους αερόσακους με ρελέ αντίστροφο.

Κάτω από το κάθισμα περνάν καλώδια, που μπορεί να βραχυκυκλώσουν.
Εκτός από τα ντόνατς στο υγραέριο, βάζουν και δεξαμενές πίσω από τον οδηγό. Σε ένα μεγάλο τρακάρισμα, μπορεί να κοπούν σωλήνες του αερίου και ταυτόχρονα λόγο της ιδίας αιτίας (ατύχημα) να γίνει και βραχυκύκλωμα.
Ο νοών νοείτε. :s_mad
Να δω και λίγο F1
antonis-team
Άβαταρ μέλους
By nass
#13114
italakias έγραψε:Το δικο μου φιατ ειχε ενα κουμπι διπλα στο καθισμα και εκοβες μονος την τροφοδοσια.


Και το δικό μου (προ 20ετίας)
ΚΑΥΣΙΜΟΥ.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#13119 Aντωνη,ναι χειροκινητα,το πιεζες και τελος.

Νασσ,αναφερομαι σε πουντο πρωτης γενιας.
Στο bravo του 2000 ειχε ενα πρασινο αριστερα κατω απτο ταμπλο, σαν την ετικετα που εχουν τα μπουζακια στο πλαι,την οποια τραβας με το χερι.

Καυσιμου παντα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#13121 Και εγώ είχα στην 33 ενα διακοπτάκι που έκοβε το ρεύμα στην αντλία βενζίνης ,ήταν καλά κρυμμένο και είχε θέση αντικλεπτικού.Επειδή μου άρεσε ως ιδέα έβαλα και στην μπαρκέτα το ίδιο.
Άβαταρ μέλους
By ELTASSOS
#13145
bill33 έγραψε:Και εγώ είχα στην 33 ενα διακοπτάκι που έκοβε το ρεύμα στην αντλία βενζίνης ,ήταν καλά κρυμμένο και είχε θέση αντικλεπτικού.Επειδή μου άρεσε ως ιδέα έβαλα και στην μπαρκέτα το ίδιο.


ΚΑΙ εγω σκεφτομαι να το κανω στη δικια μου επειδη δεν εχω το μαστερ κλειδι και εχω κανει μπαιπαςς το κλειδωμα ασφαλειας τησ ΦΙΑΤ, διοτι σε περιπτωση που ειχε εμπλοκη δεν θα μπορουσα να κανω reset.

Το αυτοκινητο νομιζω εχει συστημα διακοπης καυσιμου (μια μπιλια που φραζει την τρφοδοσια οταν τρακαρει).

Εσυ γιατι το εκανες αυτο, (υποθετω οτι ειχες οριτζιναλ κλειδια) που ειναι πιο ασφαλες για κλοπη.

φανταζομαι για 2πλη αντικλεπτικη ασφαλεια εεε?..υπηρχε αλλος λογος?

το ιδιο ειχα κανει, με κρυφο κουμπι, σε ολα τα ΝΙΒΑ μου που τα αφηνα στο χωριο (ανεβαινα με τραινο, 7.5 ευρω 200 χλμ και απο κει με τον ΝΙΒΑΚΛΑ στο σπιτι και τις τοπικες διαδρομες)
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#13594
antonis-team έγραψε:Όχι δεν προβλέπετε σε καμία μάρκα……
Antonis-team.



Σε μία προβλέπεται.
Το εξάρτημα τις φωτογραφίας ενεργοποιείται από τον εγκέφαλο των αερόσακων (με πυροκροτητή όπως οι αερόσακοι) και διακόπτει την μπαταρία σε περίπτωση τρακαρισματος. Το έχουν όλα τα σύγχρονa Mercedes. :rtfm:

Εικόνα

Για το ύψιλον, αν ξεκίνησε από το κάθισμα του οδηγού μάλλον πήρε φωτιά από τον πυροκροτητή της ζώνης ή τον αερόσακο του καθίσματος αν άνοιξε.
Άβαταρ μέλους
By georgechatz
#13612
italakias έγραψε:Το δικο μου φιατ ειχε ενα κουμπι διπλα στο καθισμα και εκοβες μονος την τροφοδοσια.


από όσο θυμάμαι το κουμπί το πάταγες για να επανέλθει η τροφοδοσία ΟΧΙ να την διακόψεις. Είχε αδρανειακό διακόπτη που σε τρακάρισμα υποτίθεται ότι έκοβε μόνο του την παροχή καυσίμου και το κουμπί το πάταγες για να επανέλθει εφόσον μπορούσε να κινηθεί το αυτοκίνητο και δεν υπήρχε διαρροή.
μιλάω για Punto mk1 '94-'99
Άβαταρ μέλους
By BASSstarlet
#13679 Εφόσον όλα τα ηλεκτρονικά/λογικά συστήματα, έχουν ασφάλειες, όταν γίνει βραχυκύκλωμα σε ένα καλώδιο, δεν πρέπει να καεί η αντίστοιχη ασφάλεια ώστε να μην υπάρξει πυρκαϊά;