Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#11590 Μια ερώτηση για ρύθμιση βαλβίδων. Στις μηχανές που έχουν αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες με υδραυλικά ωστήρια, μπορούν να ρυθμιστούν οι βαλβίδες; Γιατί το αναφέρουν πολλοί μάστορες σε αυτοκίνητα με υγραέριο;
Άβαταρ μέλους
By leonp
#11661 Το αναφέρουν διότι:

1. Είναι βλάκες.

2. Είναι βλάκες γιατί δεν διαβάζουν τις οδηγίες του εργοστασίου και θα ρυθμίσουν (προρύθμιση καλύτερος όρος) τις υδραυλικές βαλβίδες πολύ σφικτές.

3. Σε μερικά αυτοκίνητα τις ρυθμίζουν με τον κινητήρα σε λειτουργία γιατί η πίεση λαδιού και το ελατήριο μέσα στο ωστήριο δεν είναι ίδια σε όλα τα αμάξια ή σε όλες τις βαλβίδες.
Ένας έμπειρος μηχανικός δεν χρειάζεται να ρυθμίσει βαλβίδες με τον κινητήρα σε λειτουργία για να τις ρυθμίσει τέλεια - αμφιβάλλω αν βρεις τέτοιο μηχανικό.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#11807 Δεν ξέρω τι κάνουν, μπορεί να τις ρυθμίζουν με μεγαλύτερο διάκενο - εντός εργοστασιακών ορίων - ώστε να πατάνε καλύτερα και για περισσότερο χρόνο στην έδρα τους και να ψύχονται περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#14287 Οι υδραυλικές βαλβίδες ΔΕΝ ρυθμίζοντα από κανένα!.
Οι ρυθμιζόμενες ρυθμίζοντα με σβηστό τον κινητήρα. Σε κάποιες περιπτώσεις που το αυτοκίνητο έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα, παρά την ρύθμιση μπορεί κάποιες να ακούγονται, τότε ρυθμίζεις με αναμμένη μηχανή για να σταματήσεις τον θόρυβο, μα στην ουσία απορυθμίζεις!.
Όπως πάντα με σβηστό ρυθμίζεις αυτές που είναι με καπελώτα.
Εάν ο μάστορας με τα υγραέρια, δεν είναι αεριτζής, γνωρίζει και τοποθετεί την διάταξη που ονομάζετε ρολόι, και παίζει με το αβάνς!.
Οπωσδήποτε οι βαλβίδες που ρυθμίζοντα, όταν έχουμε υγραέριο, πρέπει να ρυθμίζοντα στον μισό του χρόνου που λέει ο κατασκευαστής. Πάντως καλό είναι να φοράει και λαδιέρα.
antonis-team
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#14517 To αβάνς έχει 2 παραμέτρους, το στατικό αβάνς που ρυθμίζεται εφ΄΄απαξ από το εργοστάσιο έχοντας μια τιμή σαν βάση( πχ στα renault μου δεν μπορείς να το ρυθμίσεις ) και το δυναμικό που το ρυθμίζει η ECU, οπότε το στατικό το ρυθμίζει ο μηχανικός μόνο αν το επιτρέπει η σχεδίαση του συστήματος.
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#14843 Τα υδραυλικά ωστήρια άμα βγάλουμε την κεφαλή, το μαγαζί μου που έχει βγάλει εκατοντάδες, το εργοστάσιο, ή ο θεός ο ίδιος, απλός τα καθαρίζουμε αφού τα ξεκουμπώσουμε και ελέγξουμε το ελατηριάκι που έχει μέσα, τα κουμπώνουμε και τα ελέγχουμε να παίζουν μαλακά, με δυο δάχτυλα!.
Τα βάζουμε στην άκρη με την ίδια σειρά που τα βγάλαμε, για να τα βάλουμε στο ίδιο έκκεντρο του εκκεντροφόρου που τα βγάλαμε. Παίζουμε με το καπάκι, και τα μοντάρουμε όλα.
Φίλτρο και λάδια και βάζουμε εμπρός. Ακούμε ένα τρακτέρ για λιγότερο από λεπτό. Γεμίζουν τα ωστήρια με λάδι, και ο θόρυβος φεύγει. Βέβαια από της πλαγίες τρύπες των ωστηρίων βάζουμε λάδι με το λαδικό προτού τα τοποθετήσουμε.
Μην μπερδευόμαστε με αυτά που φαίνονται από ένα μη ιδικό ίδια και φέρουν καπελώτα, αυτά δεν είναι υδραυλικά!.
Antonis-team.