Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#333197 Λολ. Ήθελα να επικεντρωθώ στο να ακούσετε τον ήχο. Είναι ανηφόρα 10% με μέτριο γκάζι και 2η σχέση. Είπα να πω κ για πυράκια
Άβαταρ μέλους
By 224v
#335456 ιμαντας ισως?? αυτος ειναι συνηθως αμεσα συνδεδεμενος με τους εκκεντροφορους και τον στροφαλο, ενα ςεντατηρας ισως η απλα ο αισθητηρας κανει λαθος αναγνωση (εχει μεταβλητο??) στους εκκεντροφορους??
Άβαταρ μέλους
By otso
#335946 το αφησα να μου αλλαξουν το παραφλου . εκτος του οτι εβαλαν διαφορετικο απο το κλασικο roz organic της Total, καποιο mannol G12+ ροζ κι αυτο αλλα τουλαχιστον με το ιδιο συστατικο αλλα χωρις organic η τουλαχιστον δεν το λεει πουθενα , και απο οτι ειδα πληρει τις ιδιες προδιαγραφες σε διαφορες μαρκες. Δεν εκαναν καλη εξαερωση του συστηματος με αποτελεσμα οταν εφτασα σπιτι το δοχειο ειχε αδειασει . Μου την εδωσε , δεν φανταζομαι να εχει εγκλωβησει αερα στην αντλια νερου;
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#339846 Πήγα πριν κανένα μισάωρο να βάλω μπροστά το mx5 στους -3 βαθμούς και πήρε με τη 2η, με το ζόρι. Μετά όλα οκ αλλά μου κανε εντύπωση μιας και δε το χει ξανακάνει. Παίζει ρόλο μήπως που τα λάδια (5w30) είναι 2 ημερών με λιγότερα από 20χλμ?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#339866
panos2171 έγραψε:Πήγα πριν κανένα μισάωρο να βάλω μπροστά το mx5 στους -3 βαθμούς και πήρε με τη 2η, με το ζόρι. Μετά όλα οκ αλλά μου κανε εντύπωση μιας και δε το χει ξανακάνει. Παίζει ρόλο μήπως που τα λάδια (5w30) είναι 2 ημερών με λιγότερα από 20χλμ?


Οι μπαταρίες στο πολύ κρύο χρειάζονται ένα χαμηλό ρεύμα στην αρχή μέχρι να μπορέσουν να αποδώσουν όλη την ισχύ τους, πχ άνοιξε τα μικρά φώτα για 1΄ και μετά γύρισε την μίζα.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#339872
panos2171 έγραψε:Πήγα πριν κανένα μισάωρο να βάλω μπροστά το mx5 στους -3 βαθμούς και πήρε με τη 2η, με το ζόρι. Μετά όλα οκ αλλά μου κανε εντύπωση μιας και δε το χει ξανακάνει. Παίζει ρόλο μήπως που τα λάδια (5w30) είναι 2 ημερών με λιγότερα από 20χλμ?
τα λάδια μάλλον όχι, βασικά με τίποτα θα έλεγα. Μπαταρία μάλλον... πότε την άλλαξες τελευταία;


< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#339874
drdino έγραψε:Zόρι=;


Την 1η φορά με την 1η μιζιά νέκρωσε, τη 2η μετά από 5-6 μιζιές πήρε,έσβησε και ξαναπήρε.

21 quadra έγραψε:Οι μπαταρίες στο πολύ κρύο χρειάζονται ένα χαμηλό ρεύμα στην αρχή μέχρι να μπορέσουν να αποδώσουν όλη την ισχύ τους, πχ άνοιξε τα μικρά φώτα για 1΄ και μετά γύρισε την μίζα.


Δε το γνώριζα αυτό. Την επόμενη φορά θα το κάνω. :s_thumbsup

PeterPan έγραψε:
panos2171 έγραψε:Πήγα πριν κανένα μισάωρο να βάλω μπροστά το mx5 στους -3 βαθμούς και πήρε με τη 2η, με το ζόρι. Μετά όλα οκ αλλά μου κανε εντύπωση μιας και δε το χει ξανακάνει. Παίζει ρόλο μήπως που τα λάδια (5w30) είναι 2 ημερών με λιγότερα από 20χλμ?
τα λάδια μάλλον όχι, βασικά με τίποτα θα έλεγα. Μπαταρία μάλλον... πότε την άλλαξες τελευταία;


< >


Στα χέρια μου κλείνει ένα χρόνο, τώρα ο προηγούμενος δεν ξέρω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#339885 Πανο κοιτα προσεκτικα πανω στη μπαταρια να δεις στο αυτοκολητακι που εχουν με τους μηνες και τα χρονια ποτε αγοραστηκε.
καμια φορα το χτυπάνε και πανω στους πολους με ποντα το μηνα και ετος αγορας της μπαταριας.Πιο σπανια χαραζουν και το πλαστικο της μπαταριας με κατσαβιδι.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#342654 Εντόπισα υδρατμούς στο πίσω εξωτερικό φανάρι του Golf V. Δεν είναι το εργοστασιακό αλλά ποιοτικό (υποτίθεται) ανταλλακτικό (κατασκευαστής: OLSA - το "μαμά" ήταν Valeo), το οποίο έβαλα πριν 6 μήνες σε αντικατάσταση του φαναριού που μου βανδάλισαν.

Το άλλο φανάρι που είναι ακόμη το εργοστασιακό δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ή που ίσως δεν έκανα καλά κατά την αντικατάσταση, ή να το πάω στον έμπορο για αλλαγή;

Φωτό:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#342695 Στο δικό μου, το εργοστασιακό, έβλεπα υδρατμούς αλλά δεν έδινα σημασία, μέχρι που μια καλοκαιρινή ημέρα έβγαλα το φανάρι και άδεια από μέσα 4-5 κούπες νερό :metalo: Βρήκα από που "έμπαζε", έβαλα λίγη κόλλα και τώρα είναι κομπλέ.