Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#331640 δες το πρώτα γιατί η στάθμη αλλάζει δραματικά.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#331641
kovathe έγραψε:Ρε παιδιά σε τελείως κρύο αμάξι που πρέπει να είναι η στάθμη του παραφλου?
Ανοιξα να βάλω νερό στους υαλοκαθαριστήρες και ηταν στο min ακριβώς.
Όταν ζεσταίνεται ανεβαίνει σωστά?

Δοκίμασες να ανοίξεις το καπάκι;Αν έχει πίεση και φύγει θα ανέβει η στάθμη.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#331643 και προσοχή όταν το ανοίγεις ζεστό / εν λειτουργία έτσι; :protest:
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#331644 Ναι ρε συ δεν είμαι τόσο άσχετος, το ξέρω οτι πηδάει αν είναι ζεστό.
Μπιλλ ουτε που το σκέφτηκα.
Θα το ανιιξω μετα που θα το ξαναβαλω μέσα (το έβγαλα να ξεπλυθεί λίγο με τη βροχή απ τη σκόνη) :D.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#331755
Giuseppe Busso έγραψε:
Χθες πήρα το αυτοκίνητο πίσω. Άφτιαχτο.


Εγώ θα συνδύαζα ένα ταξιδάκι στο Τορίνο τις γιορτές των Χριστουγέννων και θα το πήγαινα στην κεντρική αντιπροσωπεία στην μάμα Italia.
Κάτι τέτοια τα περίμενα γι'αυτό δεν αλλάζω το yaris , με την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα θέλω να έχω στο πλαϊ μου μια σοβαρή αντιπροσωπεία.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#331759 Για αυτό που ρώτησα καμια άποψη; Μόνο ρολόγια τηλεοράσεις και ζυζιά;
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#331822 To A/C με τις κλασσικές 4 σκάλες έχει την τάση να σβήνει όταν πιάσει κάποια θερμοκρασία;
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#331843 Δεν έχει κάποιο θερμοστάτη δηλαδή για αυτή τη λειτουργία; Το λέω γιατί το άνοιξα να δουλέψει κανά 2-3 λέπτα μιας και έχω ακούσει ότι καλό είναι μια στο τόσο να δουλεύει τώρα το χειμώνα. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι όταν το άνοιξα το ρελαντί πήγε στις 1100 στροφές περίπου και έβγαζε κρύο αέρα αλλά μετά από λίγο άρχισε τα σκαμπανεβάσματα, δηλαδή πέσιμο στις 800rpm και παύση του κρύου αέρα ξανά ανέβασμα στις 1100 κοκ. Η εντύπωση που μου δωσε είναι ότι σβήνει και ξαναανάβει είχα αναμμένη και τη μικρή σκάλα οπότε έβλεπα το φωτισμό στο καντράν να πέφτει) κάτι που δε μου φαίνεται φυσιολογικό.
Στο φόρουμ του MX5 μου είπαν ότι αυτή είναι η λειτουργία του A/C, να σβήνει όταν πιάσει τη θερμοκρασία που ορίζεις αλλά αυτό απ όσο ξέρω γίνεται στον κλιματισμό που έχεις και τις ενδείξεις όχι στις σκάλες. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#331850 Αν η θερμοκρασία της εβαπορέτας πάει κοντά στους 0 (συνήθως απο 4 και κάτω) τότε σβηνει (αν είναι σταθερού όγκου ο συμπιεστής).
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#331917 Το θέμα είναι ότι μάλλον το κάνε και το καλοκαίρι γιατί εν κινήσει συνεχώς έκανε ένα σφύριγμα με ένα στιγμιαιο κομπιασμα . Τώρα που το δοκίμασα σε στάση ναι μεν δε σφυρίζει αλλά ανοιγοκλεινει οπότε δε νομίζω να είναι φυσιολογικό. Κάτω από 4 βαθμούς το καλοκαίρι αποκλείεται να πήγαινε, οπότε παίζει να έχει θέμα ο θερμοστάτης του;

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#331935 Κανονικά δεν πηγαίνει γιατί ακριβώς κλείνει για λίγο για να μην παγώσει η εβαπορέτα. Πήγαινε σε έναν ερκοντισιονά (αυτός στην Λαμπράκη είναι καλός) να στο ελέγξει αν έχεις αμφιβολίες.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#332927
JimClark έγραψε:Υaris 2008 mkii. 1.3 αυτόματο. Σε επιταχύνσεις σε χαμηλες στροφές κι ιδιαίτερα σε φόρτο κινητήρα ( π.χ. σε ανηφόρα και όχι σε κατηφόρα) ακόύγεται ένα ήχος σαν συντονισμός. Η χροια του ήχου εξαρτάται από τις στροφές του κινητήρα. Πιό έντονος στο φάσμα των 1000 με 2500 σ.α.λ. Σαν ταχύ κροτάλισμα ας το πω. Κανένας κραδασμός στο τιμόνι λεβιέ δάπεδο κτλ.

Για βοηθήστε....
Αυτό πρέπει να είναι από τα πιο αποτυχημένα βίντεο. :lol:
Αντί να δείχνει διαδρομή ταχύτητα, στροφές κινητήρα, σχέση στο κιβώτιο δείχνει το το ταμπλώ του συνοδηγού και την ώρα...
Χαμηλές στροφές με αυξημένο φορτίο και θόρυβο θυμίζει πολύ πυράκια. Γιατί να συμβαίνουν μπορεί να είναι μεγάλη ιστορία. Δομίμασε βενζίνη περισσότερων οκτανίων να δεις αν θα στο κάνει και τότε, αν όχι επιβεβαιώνει τη διάγνωση.