Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#326108 το βρηκα σε φορουμ στην αυστραλια ειναι L3 = 278χ175χ190mm 500=PSA rating 800A= CCA rating 75Ah=Capacity
ο κωδικος της PSA ειναι 5600TC
απιστευτο που να βρω 75 με 800 ; δεν υπαρχουν.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#326159
otso έγραψε:το βρηκα σε φορουμ στην αυστραλια ειναι L3 = 278χ175χ190mm 500=PSA rating 800A= CCA rating 75Ah=Capacity
ο κωδικος της PSA ειναι 5600TC
απιστευτο που να βρω 75 με 800 ; δεν υπαρχουν.


Σώπα μωρέ που δεν υπάρχουν! Λεφτά να 'χεις και βρίσκεις ότι θέλεις...
Οι άλλοι που έχουν Citroen ακινητοποιημένα λόγω μπαταρίας τα έχουν;

Ορίστε, με 110 ευρουλάκια "γνήσια" κιόλας.

Άντε πάλι, η Peugeot σε ξελάσπωσε... :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#326288
otso έγραψε:το βρηκα σε φορουμ στην αυστραλια ειναι L3 = 278χ175χ190mm 500=PSA rating 800A= CCA rating 75Ah=Capacity
ο κωδικος της PSA ειναι 5600TC
απιστευτο που να βρω 75 με 800 ; δεν υπαρχουν.


Τι τα θέλεις τα 800 cca ?
Nα ξέρεις ότι όσα περισσότερα αμπέρ εκκίνησης τόσο μικραίνει η ζωή της μπαταρίας, και της μίζας βεβαίως ( της παραδοσιακής ) τα αυτοκίνητα με start - stop σύστημα έχουν διαφορετικό σύστημα εκκίνησης αυτός είναι και ο λόγος των πολλών cca για ακαριαίο ξεκίνημα στο φανάρι άσχετα αν στα 3 χρόνια η μπαταρία πάει στην ανακύκλωση.
Άβαταρ μέλους
By otso
#326441 Καλημερα Παναγιωτη

Εγω τα θελω τα 800 cca ; Το ρημαδι που πηρα τα θελει .
Στην Ελλαδα δεν μπορεις να βρεις πληροφοριες αλλα ουτε στα ξενα forum . Δεν μπορω να μαθω αν πρεπει να δηλωθει η μπαταρια , υπαρχουν εκατονταδες αναφορες απο ανυποψίαστους που εβαλαν μπαταρια και τους εγινε χριστουγεννιατικο δενδρο μιας και εχει ενα συστημα ουτε ξερω πως λεγεται που διαχειριζεται φορτιση και καταναλωσεις και η ECU επεμβαινει.
Δεν εχω βρει παγκοσμια μια αναφορα που να λεει βρηκα μια exite πχ σε καλη τιμη στα 75Ah οπως η μαμα η 72 η 77 και την εβαλα πανω .
Μαλλον εχει τελειωσει η ζωη οπως την ξεραμε ο Οργουελ ειναι ηδη εδω .Εδω οι αλλοι ζητανε οι ιδιοι ,καθολικες απαγορευσεις . Παλια ο λαος μεσα στα βασανα του ειχε το κρασακι του το τσιγαρακι του αι οι μερακληδες το χασισακι τους . τωρα μας θελουν υγιείς για να δουλευουμε για 100ε μεχρι τα βαθια γεραματα .
τελος παντων εσυ τυχερακια εχεις 5 ιδια αυτοκινητα <παλιάς τεχνολογιας > και πιανουν και τα χερια σου οποτε νο προβλεμ , βεβαια μου θυμιζεις εναν χωριανο μου με 7 αουντι80 ,αλλα αυτος τα εχει γιατι ειναι λατρης παντρεμενων γυναικων και τα εχει να σπαει τον ντορο.
παντως τον ειδα να τους εχει βαλει φωτα ημερας οποτε ακυρωνει το προηγουμενο ο καγκουρας.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#326449
otso έγραψε:..., υπαρχουν εκατονταδες αναφορες απο ανυποψίαστους που εβαλαν μπαταρια και τους εγινε χριστουγεννιατικο δενδρο ...


Για δώσε καναδυό link για να δούμε πως γίνεται χριστουγεννιάτικο δέντρο η μπαταρία του C4.

Έρχονται και Χριστούγεννα...
Άβαταρ μέλους
By nido
#326464 Τα 800 CCA είναι το μίνιμουμ; Στο δικό μου ο κατεσκευαστής λέει μίνιμουμ 400 CCA και βάζει μπαταρία με 480. Με τα 520 που είχα βάλει έβγαλε 5μισι χρόνια (πιθανώς να έφτανε και τα 6 αλλά δεν ήθελα να το ρισκάρω αφότου είδα μεγάλη πτώση τάσης κατά το μιζάρισμα). Το να μπορεί να δώσει πολλά cold cranking amps η μπαταρία, δηλαδή να είναι "δυνατή" και να "γονατίζει" πιο δύσκολα όταν τραβάς πολύ ρεύμα (όπως όλες σχεδόν οι επαναφορτιζόμενες σε σχέση με τις απλές, αλκαλικές ή μη), καλό είναι αλλά και το μίνιμουμ που προτεινει το εργοστάσιο δεν είναι οριακό (δεν τραβάει 400Α η μίζα του δικού μου) αλλά λαμβάνεται υπόψη και η τυπική πτώση απόδοσης της μπαταρίας με τον καιρό και σου λέει "για να μπορεί να βγάζει τα π.χ. 270Α που τραβάει στην εκκίνηση και μετά από 3 χρόνια, βάλε 400 και πάνω". Δεν ξέρω με το start/stop πόσο πιο γρήγορα πέφτουν τα CCA που μπορεί να δώσει μια μπαταρία, θα υπάρχουν φαντάζομαι μετρήσεις από δοκιμές με και χωρίς s/s για την ίδια μπαταρία αν το ψάξει κανείς.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#328463
21 quadra έγραψε:
otso έγραψε:το βρηκα σε φορουμ στην αυστραλια ειναι L3 = 278χ175χ190mm 500=PSA rating 800A= CCA rating 75Ah=Capacity
ο κωδικος της PSA ειναι 5600TC
απιστευτο που να βρω 75 με 800 ; δεν υπαρχουν.


Τι τα θέλεις τα 800 cca ?
Nα ξέρεις ότι όσα περισσότερα αμπέρ εκκίνησης τόσο μικραίνει η ζωή της μπαταρίας, και της μίζας βεβαίως ( της παραδοσιακής ) τα αυτοκίνητα με start - stop σύστημα έχουν διαφορετικό σύστημα εκκίνησης αυτός είναι και ο λόγος των πολλών cca για ακαριαίο ξεκίνημα στο φανάρι άσχετα αν στα 3 χρόνια η μπαταρία πάει στην ανακύκλωση.

Ο otso έχει diesel μοτέρ που γενικά χρειάζονται περισσότερα ampere εκκίνησης.
Όσο για το start stop, δεν είναι τόσο άσχημα όπως τα λες κύριε Παναγιώτη, στο δικό μου, η μπαταρία άντεξε 8,5 χρόνια και την άλλαξα προληπτικά κιόλας, δεν με είχε αφήσει δηλαδή, απλά είχε σταματήσει να δουλεύει το start stop που σημαίνει πως είχε αδυνατίσει πολύ.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#328468
Anonymous Founder έγραψε:
21 quadra έγραψε:
otso έγραψε:το βρηκα σε φορουμ στην αυστραλια ειναι L3 = 278χ175χ190mm 500=PSA rating 800A= CCA rating 75Ah=Capacity
ο κωδικος της PSA ειναι 5600TC
απιστευτο που να βρω 75 με 800 ; δεν υπαρχουν.


Τι τα θέλεις τα 800 cca ?
Nα ξέρεις ότι όσα περισσότερα αμπέρ εκκίνησης τόσο μικραίνει η ζωή της μπαταρίας, και της μίζας βεβαίως ( της παραδοσιακής ) τα αυτοκίνητα με start - stop σύστημα έχουν διαφορετικό σύστημα εκκίνησης αυτός είναι και ο λόγος των πολλών cca για ακαριαίο ξεκίνημα στο φανάρι άσχετα αν στα 3 χρόνια η μπαταρία πάει στην ανακύκλωση.

Ο otso έχει diesel μοτέρ που γενικά χρειάζονται περισσότερα ampere εκκίνησης.
Όσο για το start stop, δεν είναι τόσο άσχημα όπως τα λες κύριε Παναγιώτη, στο δικό μου, η μπαταρία άντεξε 8,5 χρόνια και την άλλαξα προληπτικά κιόλας, δεν με είχε αφήσει δηλαδή, απλά είχε σταματήσει να δουλεύει το start stop που σημαίνει πως είχε αδυνατίσει πολύ.

. που την άλλαξες? Στην αντιπροσωπία? Έβαλες πάλι της BMW? Στην ε93 είναι χωμένη κάτω από το πορτ παγκάζ. Στο site βλέπω τιμή 189€.

80-Ah-Batterie für 189,00 EUR
BMW 1er (E87), BMW 3er (E90, E91, E92, E93),
BMW 5er (E60, E61), EZ 10/2012 und älter
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#328537
Anonymous Founder έγραψε:
21 quadra έγραψε:
otso έγραψε:το βρηκα σε φορουμ στην αυστραλια ειναι L3 = 278χ175χ190mm 500=PSA rating 800A= CCA rating 75Ah=Capacity
ο κωδικος της PSA ειναι 5600TC
απιστευτο που να βρω 75 με 800 ; δεν υπαρχουν.


Τι τα θέλεις τα 800 cca ?
Nα ξέρεις ότι όσα περισσότερα αμπέρ εκκίνησης τόσο μικραίνει η ζωή της μπαταρίας, και της μίζας βεβαίως ( της παραδοσιακής ) τα αυτοκίνητα με start - stop σύστημα έχουν διαφορετικό σύστημα εκκίνησης αυτός είναι και ο λόγος των πολλών cca για ακαριαίο ξεκίνημα στο φανάρι άσχετα αν στα 3 χρόνια η μπαταρία πάει στην ανακύκλωση.

Ο otso έχει diesel μοτέρ που γενικά χρειάζονται περισσότερα ampere εκκίνησης.
Όσο για το start stop, δεν είναι τόσο άσχημα όπως τα λες κύριε Παναγιώτη, στο δικό μου, η μπαταρία άντεξε 8,5 χρόνια και την άλλαξα προληπτικά κιόλας, δεν με είχε αφήσει δηλαδή, απλά είχε σταματήσει να δουλεύει το start stop που σημαίνει πως είχε αδυνατίσει πολύ.


Υπάρχουν 3 τουλάχιστον διαφορετικά συστήματα start-stop, δεν έχουν όλα ούτε τις ίδιες ανάγκες σε ρεύμα ούτε τις ίδιες καταναλώσεις, εσένα μάλλον άντεξε για 2 βασικούς λόγους, ο ένας είναι ότι ήταν 1ης τοποθέτησης και ο άλλος η ρύθμιση της φόρτησης της από την ecu, για να δούμε πόσο θα κρατήσει η καινούργια και να ξαναθυμηθούμε αυτή την κουβέντα, εύχομαι να κρατήσει το ίδιο αν και θα μου φαινόταν περίεργο γιατί θεωρώ τα 1ης τοποθέτησης ανταλλακτικά ανώτερης ποιότητας και γιατί τα ηλεκτρικά στα αυτοκίνητα μετά από κάποια χρόνια πέρνουν την κατιούσα και αυτό είναι φυσιολογικό.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#328586
PeterPan έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
21 quadra έγραψε:
otso έγραψε:το βρηκα σε φορουμ στην αυστραλια ειναι L3 = 278χ175χ190mm 500=PSA rating 800A= CCA rating 75Ah=Capacity
ο κωδικος της PSA ειναι 5600TC
απιστευτο που να βρω 75 με 800 ; δεν υπαρχουν.


Τι τα θέλεις τα 800 cca ?
Nα ξέρεις ότι όσα περισσότερα αμπέρ εκκίνησης τόσο μικραίνει η ζωή της μπαταρίας, και της μίζας βεβαίως ( της παραδοσιακής ) τα αυτοκίνητα με start - stop σύστημα έχουν διαφορετικό σύστημα εκκίνησης αυτός είναι και ο λόγος των πολλών cca για ακαριαίο ξεκίνημα στο φανάρι άσχετα αν στα 3 χρόνια η μπαταρία πάει στην ανακύκλωση.

Ο otso έχει diesel μοτέρ που γενικά χρειάζονται περισσότερα ampere εκκίνησης.
Όσο για το start stop, δεν είναι τόσο άσχημα όπως τα λες κύριε Παναγιώτη, στο δικό μου, η μπαταρία άντεξε 8,5 χρόνια και την άλλαξα προληπτικά κιόλας, δεν με είχε αφήσει δηλαδή, απλά είχε σταματήσει να δουλεύει το start stop που σημαίνει πως είχε αδυνατίσει πολύ.

. που την άλλαξες? Στην αντιπροσωπία? Έβαλες πάλι της BMW? Στην ε93 είναι χωμένη κάτω από το πορτ παγκάζ. Στο site βλέπω τιμή 189€.

80-Ah-Batterie für 189,00 EUR
BMW 1er (E87), BMW 3er (E90, E91, E92, E93),
BMW 5er (E60, E61), EZ 10/2012 und älter

Δες λίγο στις πιο πίσω σελίδες, τα γράφω αναλυτικά.
Άβαταρ μέλους
By nido
#328795 Τα "efficient dynamics" του 2008 ήταν τα πρώτα start/stop της BMW, με κανονική (αλλά "ενισχυμένη") μίζα, μπαταρίες τύπου AGM και "έξυπνη" διαχείριση φόρτισης. Αν κρατάνε 8-8μισι χρόνια αυτές οι μπαταρίες, μια χαρά. Στην Α-class φίλου το start/stop σταμάτησε να λειτουργεί στα 3μισι χρόνια και η αλλαγή μπαταρίας ήταν κι εδώ 200+ ευρώ.

Ισχύει και αυτό που λέει ο Παναγιώτης βέβαια, μπορεί η πρώτης τοποθέτησης μπαταρία να είναι πολύ καλή και στο εξουσιοδοτημένο να σου βάζουν κάποια "ότι να 'ναι" που να μην αντέξει τόσο. Σ' εμένα πάντως η εργοστασιακή VARTA δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο και έβγαλε μόλις το 60% του χρόνου και των χλμ σε σχέση με αυτή που έβαλα μετά με τα μισά λεφτά απ' όσο χρέωνε η Peugeot North Attica για να μου βάλει πάλι VARTA.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#331573 Παιδιά καλησπέρα. Σήμερα πηγα να πάρω το αμαξι και δεν έπαιρνε μπροστά.(ford focus 2010 γύρω στις δύο εβδομάδες ακινητοποιημένο). Έβαλα μπροστα με καλώδια πήρε μεν αλλά κρατάει ψηλά ρελαντί που τρεμοπαίζει 1000-1100 στροφές και όταν πηγα να δώσω λίγο γκάζι φεν ανέβαινε πάνω από 2.500. Στον πίνακα μου έβγαλε ένδειξη engine malfunction. Είναι απλά εντελώς άδεια η μπαταρία ή συμβαίνει τίποτα άλλο χειρότερο;
Άβαταρ μέλους
By glf
#331925 Ναι απο μπαταρία μπορεί να σου βγάλει ξεκάρφωτο error. Tο κανε και σε μένα πριν δυο μηνες που πεθανε η μπαταρια μου. Μοντ 2008
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#331953 thanks σήμερα το απόγευμα θα την αλλάξω. Τι προδιαγραφών είναι η μπαταρία μας μήπως θυμάσαι; Γιατί λίγο ψάξιμο που έκανα στο net δεν έβγαλα άκρη. Σε εσένα μετά την αλλαγή το κράτησε το error και έπρεπε να το σβήσεις στο διαγνωστικό ή όχι;