Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#325670
Pitt έγραψε:Εν ολίγοις η απάντηση είναι ΝΑΙ!

Επειδή και το δικό μου έχει την ίδια διάταξη της μπαταρίας και ο αρνητικός πόλος δεν είναι δυνατόν όχι μόνο να τον φτάσεις, αλλά ούτε καν να τον δείς, μπορείς να συνδέσεις το καλώδιο του αρνητικού πόλου στο σώμα της μηχανής. Το εγχειρίδιο χρήστη συνιστά συγκεκριμένο σημείο που το δείχνει σε φωτογραφία και το ονομάζει "σημείο γείωσης". Φαντάζομαι το ίδιο συμβαίνει και με το δικό σου.


πιττ ευχαριστω , το προβλημα με το δικο μου ειναι οτι εκει που λεει και που φανταζομαι θα ειναι το ιδιο με το δικο μου δεν εχω σωστη γειωση , ουτε με το πολυμετρο ,ενω στον κινητηρα εχω σιγουρα . ολα τα αλλα ειναι πλαστικα γυρω.

plokami έγραψε:....δεν έχουμε συννενοηθεί σίγουρα... :)
Πήγαινε στον ηλεκτρολόγο όπως λες, γιατί όπως σου είπα δεν χρειάζεται να δεις τον αρνητικό πόλο για να μετρήσεις αμπέρ εκκινησης. Απλά στον θετικό πόλο θα κυκλώσει το καλώδιό του με το όργανο.


εγω ειχα υποψη μου καποιο οργανο που βαζουν στους πολους και μετρανε . εσυ εννοεις αεροτσιμπιδα ; καπως ετσι δεν λεγεται; αυτο το εχω δει σε ηλεκτρολογους αλλα ποτε σε ηλεκτρολογεια αυτοκινητων , οποτε δεν μου περασε απο το μυαλο
μετρανε και με αυτο ε;
Άβαταρ μέλους
By plokami
#325690 Ααα μάλλον λες τα όργανα που ελέγχουν την κατάσταση της μπαταρίας.. :iconcool: τώρα συννενοηθήκαμε όχι τα αμπερόμετρα.
Σαν και αυτό:
battery tester
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By nido
#325725 Το όργανο βαζει ένα τυπικό φορτίο κα μετράει πτώση τάσης, όχι αμπέρ. Η πτώση τάσης αντιστοιχεί σε Χ αμπερ εκκίνησης.

https://youtu.be/tVHlG9qgr8k
Άβαταρ μέλους
By otso
#325787 Λοιπον μαγκες η εξελιξη και η τεχνολογια εφτασε και στο χωριο μου .ναι εγω εννοουσα αυτο που λεει ο plokami αλλα εμεινα αφωνος. Φερνει απο μεσα ο μαστροβαγγελης ενα βαλιτσακι και βγαζει απο μεσα Το Εργαλειο.Βεβαια επειδη δεν μπορουσε να το χειριστει φωναξε τον χαι τεκ νεαρο βοηθο. Λοιπον μετρησεις και τεστ με σβηστο με ανοιγμα πορτας με αναμενα φωτα με εκκινηση μηχανης και ξανα αλλα τεστ ,και στο τελος μας τυπωνει τα αποτελεσματα. Και λεει πετα την, ειναι στο 60% χανει βολτ πολυ γρηγορα και αλλα πολλα νουμερα που δεν θυμαμαι και εχω το χαρτι στο αμαξι.
οποτε νεα μπαταρια απο την τεταρτη
Άβαταρ μέλους
By plokami
#325889 Δείξε μας κανά αποτέλεσμα.. φαντάζομαι και άλλοι θα έχουν αγωνία αν μέτρησε αμπέρ ή βολτ; :)
Μπαταρία παράγγειλες;

Μαζί με την προηγούμενη φωτό υπήρχε και αυτή: https://cdn.instructables.com/FOM/56Y1/ ... ?width=614
σε περίπτωση που βρεθεί τρίφτης/υαλόχαρτο.. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By otso
#325908 αντε να σου κανω το χατηρι
γραφει
SOC: 12.31V
RATED: 755 SAE
MEASURED 466 SAE
GOOD & RECHARGE
STATE OF HEALTH 61%
STATE OF CHARGE 50%
Αυτα

μπαταρια οχι δεν παραγγειλα τις εχει εκει ετοιμοπαραδοτες επειδη τις φερνουν μαζι με καποιο γνωστο, απο Κορεα καποιες phoenix τις βαζουμε τωρα 20 χρονια και ειναι σκυλια του πολεμου , εχει φερει και καποιες VOLT απο το ιδιο εργοστασιο φτηνοτερες ειχα παρει να δοκιμασω 65αρα 50ε καλη φαινεται και αυτη , εχει και Varta αλλα δεν θα παρω.
http://www.batteryauto.gr/index.php/pro ... -batteries
http://www.battery-center.gr/categories.asp?catid=986
Άβαταρ μέλους
By otso
#325910 μαλλον θελει αλλαγμα ετσι δεν ειναι; με προβληματιζει που την ειχα 2 24ωρα σχεδον να φορτιζει και λεει state of charge 50%
σημαινει οτι ειναι φορτισμενη στο 50%;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#325924
otso έγραψε:μαλλον θελει αλλαγμα ετσι δεν ειναι; με προβληματιζει που την ειχα 2 24ωρα σχεδον να φορτιζει και λεει state of charge 50%
σημαινει οτι ειναι φορτισμενη στο 50%;


Πάνε πάρε μια μπαταρία έχει πάθει θειίκωση (Sulfation), δηλαδή έχει καταστραφεί η ενεργή μάζα των πλακών τους, όταν συμβεί αυτό στο βαθμό που συμβαίνει ανάλογα μειώνεται και η δυνατότητα φόρτισης, η δυνατότητα διατήρησης της φόρτισης και έχει μειωθεί πολύ η απόδοση αμπέρ εκκίνησης, οπότε στον παλιατζή και πάμε για άλλα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#325929 Αν ο φορτιστής σου έχει επιλογή για desulphation, μπορείς να το δοκιμάσεις πριν την πετάξεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#325941 ο παλιος σιγουρα δεν εχει αλλα και ο νεος του λιντλ μαλλον δεν εχει . η προηγουμενη σελιδα εχει το μανιουαλ θα ριξω μια ματια.

δεν πιστευω να πρεπει να δηλωθει η μπαταρια ; οπως εγραφε το ανταλλακτικαονλαιν.
Άβαταρ μέλους
By otso
#326058 pitt αν αντι 9v μπαταρια για να κρατησω μνημες (βαριεμαι να φτιαχνω τωρα) συνδεσω τον φορτιστη του lidl στο θετικο και σωμα ειναι ενταξει;
θελω να δοκιμασω να βγαλω την μπαταρια τωρα σαν προβα (κατεβασα βιντεακι απο το youtube) ωστε να μην μου σπασουν τιποτα οι σκερβελεδες.
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#326066 Μάλλον όχι. Υπόψη ότι μιλάμε για φορτιστή μπαταριών και όχι ακριβώς για τροφοδοτικό. Ο φορτιστής είναι "έξυπνος", θα προσπαθήσει να δεί την κατάσταση της μπαταρίας, δεν θα ανιχνεύσει μπαταρία και το πιθανότερο είναι να μη δίνει καθόλου ρεύμα.

Άσε καλύτερα την πρόβα, γιατί είναι και βαριά και σε άβολο μέρος. Καλύτερα να την βγάλεις μια και καλή όταν έρθει η καινούρια μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By otso
#326074 ευχαριστω ο παλιος δεν ειναι ομως εξυπνος . καλυτερα ομως εχω 2 μικρα κροκοδειλακια και θα φτιαξω ενα συστηματακι με την 9v .
ευκαιρία να την δω κιολας μιας και δεν την εχω δει ποτε . πολλα προβληματα διαβαζω αν δεν ειναι ακριβως η ιδια , απο την σιτροεν βρισκω κωδικο αλλα οχι χαρακτηριστικα . επισης δεν μπορω να βρω αν πρεπει να δηλωθει , μυλος για ενα απλο πραγμα .
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#326079 Τι κωδικό δίνει; Τι άλλο βγάζει εκτός του κωδικού;