kovathe έγραψε:Το έχω μόνιμα απενεργοποιημένο. :D
Παρομοίως, εκτός και αν ξεχαστώ γιατί ενεργοποιείται ξανά η μλκ κάθε φορά που παίρνει μπροστά
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
nido έγραψε:Ασχέτως κόστους, αν αξίζει τον κόπο, κλπ, κλπ, τι πρόβλημα υπάρχει αν αντικαταστήσει κάποιος μια "κανονική" μπαταρία με μπαταρία τύπου AGM που προορίζεται για αμάξια με START/STOP και βγάζει πολλά παραπάνω αμπέρ εκκίνησης (ας πούμε 650-700 αντί 450-500 που ήταν η παλιά)? Έστω ότι η χωρητικότητα είναι η ίδια με πριν. Υπάρχει περίπτωση να μη φορτίζει σωστά με 14-14.2V που δίνει το δυναμό?
Tα πολλά αμπέρ εκκίνησης στην ίδια χωρητικότητα και κυρίως στην ίδια εξωτερική διάσταση σημαίνει ότι έχει περισσότερες πλάκες άρα είναι πολύ κοντά η μία στην άλλη, οι πλάκες με τον καιρό στραβώνουν έτσι είναι ευκολότερο να ακουμπήσουν μεταξύ τους και να βραχυκυκλώσουν και να καταστραφεί η μπαταρία, αν δεν υπάρχει ανάγκη από τον κινητήρα για πολλά αμπέρ εκκίνησης δεν βλέπω τον λόγο να πάει κάποιος σε κάποια extreme αμπέρ.
citastak έγραψε:Προς κατόχους οχημάτων με start-stop.
Πόσο σας κρατάει η μπαταρία; Εμένα μου κράτησε λιγότερο από 2 χρόνια.. στον 1.5 χρόνο σταμάτησε να δουλεύει το Start-stop. Στη διετία άλλαξα τη μπαταρία γιατί δεν έδινε ικανοποιητικό ρεύμα εκκίνησης. Αλλάχθηκε μεν στην εγγύηση, αλλά αυτή τη δουλειά θα κάνουμε κάθε 2 χρόνια;
Volvo V40 με 2 μπαταρίες. Αλλάχτηκε η μεγάλη.
Εμεις έχουμε την εργοστασιακή στο Μινάκι, διάγει τον δέκατο (!!) χρόνο ζωής (να λέμε και τα καλά του... )
Φέτος, νομίζω θα χρειαστεί αλλαγή
.
tsilis έγραψε:citastak έγραψε:Προς κατόχους οχημάτων με start-stop.
Πόσο σας κρατάει η μπαταρία; Εμένα μου κράτησε λιγότερο από 2 χρόνια.. στον 1.5 χρόνο σταμάτησε να δουλεύει το Start-stop. Στη διετία άλλαξα τη μπαταρία γιατί δεν έδινε ικανοποιητικό ρεύμα εκκίνησης. Αλλάχθηκε μεν στην εγγύηση, αλλά αυτή τη δουλειά θα κάνουμε κάθε 2 χρόνια;
Volvo V40 με 2 μπαταρίες. Αλλάχτηκε η μεγάλη.
Εμεις έχουμε την εργοστασιακή στο Μινάκι, διάγει τον δέκατο (!!) χρόνο ζωής (να λέμε και τα καλά του... )
Φέτος, νομίζω θα χρειαστεί αλλαγή
.
Καλύτερο θα ήταν να είχε αντέξει ο κινητήρας 10 χρόνια κι ας είχες αλλάξει 2-3 μπαταρίες....
< Note >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
21 quadra έγραψε:nido έγραψε:Ασχέτως κόστους, αν αξίζει τον κόπο, κλπ, κλπ, τι πρόβλημα υπάρχει αν αντικαταστήσει κάποιος μια "κανονική" μπαταρία με μπαταρία τύπου AGM που προορίζεται για αμάξια με START/STOP και βγάζει πολλά παραπάνω αμπέρ εκκίνησης (ας πούμε 650-700 αντί 450-500 που ήταν η παλιά)? Έστω ότι η χωρητικότητα είναι η ίδια με πριν. Υπάρχει περίπτωση να μη φορτίζει σωστά με 14-14.2V που δίνει το δυναμό?
Tα πολλά αμπέρ εκκίνησης στην ίδια χωρητικότητα και κυρίως στην ίδια εξωτερική διάσταση σημαίνει ότι έχει περισσότερες πλάκες άρα είναι πολύ κοντά η μία στην άλλη, οι πλάκες με τον καιρό στραβώνουν έτσι είναι ευκολότερο να ακουμπήσουν μεταξύ τους και να βραχυκυκλώσουν και να καταστραφεί η μπαταρία, αν δεν υπάρχει ανάγκη από τον κινητήρα για πολλά αμπέρ εκκίνησης δεν βλέπω τον λόγο να πάει κάποιος σε κάποια extreme αμπέρ.
Σκεφτόμουν ότι επειδή οι AGM γενικά βγάζουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής αν δεν τις χρησιμοποιείς με το START/STOP ενεργοποιημένο, κάτι "καλύτερο" έχουν ως προς το πώς είναι φτιαγμένες και πόσο γρήγορα στραβώνουν οι πλάκες τους. Και σε ένα αμάξι που θέλει μπαταρία με τουλάχιστον 400A ρεύμα εκκίνησης κι αυτή που θα μπει αντί για π.χ. 480 που είχε η μαμίσια έχει 680, θα της πάρει περισσότερο να "πέσει" τόσο πολύ ώστε να αρχίσει να ζορίζεται....
Ένας φίλος θέλει να το κάνει λέει για να μη σβήνει προσωρινά το στέρεο όταν βάζει μπροστά, που του τη σπάει
(σε Peugeot 207)
Κανένα πρόβλημα εδώ και 2,5 χρόνια.
Το stereo θα συνεχίσει να σβήνει (Economy Mode) ασχέτως της μπαταρίας που έχει. Ίσως να κερδίσει μερικά λεπτά επιπλέον, αλλά θα σβήσει.
Αν το κάνει γι΄αυτό, καλύτερα να το ξεχάσει.
Pitt έγραψε:Κι εγώ κι ο mosaicm αντικαταστήσαμε την μανίσια Varta 70Ah – 720A με ίδιας χωρητικότητας και ρεύματος AGM (EXIDE AGM EΚ700 70Ah -760EN).
Κανένα πρόβλημα εδώ και 2,5 χρόνια.
Το stereo θα συνεχίσει να σβήνει (Economy Mode) ασχέτως της μπαταρίας που έχει. Ίσως να κερδίσει μερικά λεπτά επιπλέον, αλλά θα σβήσει.
Αν το κάνει γι΄αυτό, καλύτερα να το ξεχάσει.
Λέει να μην σβήνει την στιγμή που μιζαρει το αυτοκίνητο
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
belgarion έγραψε:Pitt έγραψε:Κι εγώ κι ο mosaicm αντικαταστήσαμε την μανίσια Varta 70Ah – 720A με ίδιας χωρητικότητας και ρεύματος AGM (EXIDE AGM EΚ700 70Ah -760EN).
Κανένα πρόβλημα εδώ και 2,5 χρόνια.
Το stereo θα συνεχίσει να σβήνει (Economy Mode) ασχέτως της μπαταρίας που έχει. Ίσως να κερδίσει μερικά λεπτά επιπλέον, αλλά θα σβήσει.
Αν το κάνει γι΄αυτό, καλύτερα να το ξεχάσει.
Λέει να μην σβήνει την στιγμή που μιζαρει το αυτοκίνητο
Έχεις δίκιο, δεν το πρόσεξα. Αυτό διορθώνεται αν δώσει ρεύμα στο stereo κατευθείαν από την μπαταρία (μέσω ασφάλειας φυσικά).
Υπάρχει όμως ο κίνδυνος αν είναι ξεχασιάρης να μείνει από μπαταρία.
Pitt έγραψε:Κι εγώ κι ο mosaicm αντικαταστήσαμε την μανίσια Varta 70Ah – 720A με ίδιας χωρητικότητας και ρεύματος AGM (EXIDE AGM EΚ700 70Ah -760EN).
Κανένα πρόβλημα εδώ και 2,5 χρόνια.
Μου έλεγε ένας φίλος ότι το μόνο "πρόβλημα" είναι ότι οι AGM θέλουν ιδανικά λίγο περισσότερα volt για να φορτίζουν πλήρως (14.4-14.8 αντί για 13.8-14.2 που θέλουν "συμβατικές" μολύβδου-οξέως) οπότε παίζει ρόλο τι βγάζει το αμάξι.
Κι εγώ EXIDE έβαλα πρόσφατα στο δικό μου αλλά όχι AGM (την ΕΑ640 με 64Ah/640 CCA, που τη βρήκα ένα 80άρι).
Αφού το έψαξα να δω τι υποτίθεται ότι παίρνει "κανονικά" το RC είπα να βάλω αυτή τη φορά την "κανονική" διάσταση μπαταρίας για την οποία είναι φτιαγμένο το μπαταριοκούτι (175mm πλάτος, 190 ύψος & 242 μήκος) αντί για τη μικρότερη που είχε αρχικά το αμάξι από τη μάνα του και που είχα βάλει και τις προηγούμενες φορές (207mm μήκος), που σε BOSCH S5 έβγαινε με 54Ah και 530 CCA.
Όπως είχα ξαναγράψει, η πρώτη BOSCH S5 έβγαλε 5.5 χρόνια και είχε λίγο ακόμα, η δεύτερη όμως στα 3 χρόνια τα είχε φάει τα ψωμιά της. Εκεί που ψώνισα την EXIDE πέτυχα κάποιον που μου έλεγε ότι η BOSCH τις φτιάχνει Τουρκία πλέον αυτές που έρχονται εδώ και δεν έχουν την ποιότητα που είχαν παλιά. Δεν ξέρω, δεν έχω τρόπο να το ελέγξω.
Ο φορτιστής που έχω για τις μπαταρίες, έχει χωριστό mode για τις AGM πάντως. Δεν ξέρω αν η διαφορά είναι μόνον στην τάση, αλλά ακόμη κι έτσι δεν είναι αμελητέο ζήτημα.
Εγώ έχω εντυπωσιαστεί από την AGΜ της Ducati (YUASA η μάρκα) που παρόλη την ταλαιπωρία λόγω της μίζας που είχε πρόβλημα και του γεγονότος όπως φέτος λόγω αυχένα και λόγω κρύου έμεινε πολύ καιρό στο γκαράζ, αντέχει ακόμη.
Κανονικά θα έπρεπε να την αλλάξω, αφού έχει κλείσει 3 χρόνια, αλλά χάρη και στον φορτιστή που την έχει ξανανιώσει δύο φορές, ακόμη αντέχει!
< A3003 >
Anonymous Founder έγραψε:...Εγώ έχω εντυπωσιαστεί από την AGΜ της Ducati (YUASA η μάρκα) που παρόλη την ταλαιπωρία λόγω της μίζας που είχε πρόβλημα και του γεγονότος όπως φέτος λόγω αυχένα και λόγω κρύου έμεινε πολύ καιρό στο γκαράζ, αντέχει ακόμη.Είναι Yuasa, ιαπωνική, για αυτό. Κι εμένα μου είχε πουλήσει γνωστός για κάποιο αυτοκίνητο μια τέτοιας μάρκας και θυμάμαι είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.
Κανονικά θα έπρεπε να την αλλάξω, αφού έχει κλείσει 3 χρόνια, αλλά χάρη και στον φορτιστή που την έχει ξανανιώσει δύο φορές, ακόμη αντέχει!