Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By famas
#332199
NiTse έγραψε:thanks σήμερα το απόγευμα θα την αλλάξω. Τι προδιαγραφών είναι η μπαταρία μας μήπως θυμάσαι; Γιατί λίγο ψάξιμο που έκανα στο net δεν έβγαλα άκρη. Σε εσένα μετά την αλλαγή το κράτησε το error και έπρεπε να το σβήσεις στο διαγνωστικό ή όχι;

Εάν την αλλάξεις χωρίς να δώσεις παροχή στο αυτοκίνητο, ώστε να κρατάει πχ τις μνήμες στο ράδιο, χάνονται τα όποια μηνύματα λάθους.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#335084 Επανέρχομαι στο θέμα άλλαξα τελικά την μπαταρία στο focus και τώρα μου ζητάει τετραψήφιο κωδικό που εμφανίζεται στην οθόνη του ραδιοφώνου(το radiocd τώρα δεν λειτουργεί). Τι είναι πάλι αυτό; Το manual που το ξεφύλλισα λίγο δεν έλεγε τίποτα και επίσης δοκίμασα και τους προφανείς συνδυασμούς 0000, 1111, 1234 αλλά τίποτα. Ξέρει κανείς τι κωδικό πρέπει να βάλω;;;
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#335428 Πήρα τηλ στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι υπάρχει ένα αυτοκόλλητο κολλημένο στο εσωτερικό από το ντουλαπάκι του συνοδηγού που γράφει πάνω τον τετραψήφιο κωδικό δεν πρόλαβα ακόμα να το ελέγξω ελπίζω να το βρω.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#343239 Μια ερώτηση εκ των υστέρων:
Άλλαξα μπαταρία στο opel astra της γυναίκας και ο μάστορας μου μου έβαλε banner (https://www.skroutz.gr/s/6633503/Banner ... -63Ah.html). Αυτές έχει μόνο ούτως ή άλλως.
Ξέρω ότι είναι πολύ καλές μπαταρίες, αλλά είναι ακριβές. Από ότι είδα βρίσκεις και με 30 ευρώ κάτω. Αξίζει άραγε τα παραπάνω λεφτά; Ξέρει κανείς;
Άβαταρ μέλους
By xenos
#343353 Και εγω τετοια εχω βαλει. Μεχρι στιγμης (1.5 χρονο) υπερ κομπλε. Παντου ειχα διαβασει τα καλυτερα σε αντιθεση με μποσς κ βαρτα των τελευταιων χρονων.


< >
Άβαταρ μέλους
By dimitrisB
#343599 Μετά απο 6 χρόνια σύνολο και 2 επαναφορτίσεις (νέκρωνε λόγω ακινησίας) τον τελευταίο χρόνο, η φθηνή μάρκας Smart (85 € το 2010) μπαταρία της Merc, απ΄τα τελη Νοε έπνεε τα λοίσθια, καθυστερώντας 3-4 sec η μίζα να εκκινήσει οριστικά τον κινητήρα, ενώ έβγαζε πότε-ποτε ανύπαρκτη βλάβη στην οθόνη για "καμμένη λάμπα φρένων στο αριστερό φανάρι".
Αντικαταστάθηκε πρίν μας αφήσει στη μέση του πουθενά στο καταχείμωνο, με μία ... ακόμα φθηνότερη (73€) μάρκας Lycon :lol: (100 AH -780AEN) απο εδώ
http://www.fthinesmpataries.gr/kategori ... thenotere/ και ελπίζω να βγάλω πάλι 4-5 χρόνια.
Ίδωμεν............
Άβαταρ μέλους
By nido
#352884 H EXIDE που έχουμε βάλει στο 207CC ενός φίλου που μου το έχει αφήσει (μένει στις ΗΠΑ κι έρχεται Ελλάδα μόνο τα καλοκαίρια) μέχρι στιγμής είναι μια χαρά με μια βόλτα της μιας ώρας κάθε δίμηνο χωρίς να την αποσυνδέω. Δεν ξέρω βέβαια πόσο προλαβαίνει να φορτίσει και πόσο χάνει κάθε 2μηνο... Κάποια στιγμή θα ήθελα να μετρήσω από περιέργεια πόσο καταναλώνει με το συναγερμό και το δέκτη του τηλεχειρισμού. Αν ήξερα τι καμπύλη αποφόρτισης έχει στην κατάσταση που είναι θα αρκούσε κουτσά-στραβά και μια μέτρηση της τάσης της προτού βάλω μπροστά...
Άβαταρ μέλους
By nido
#356744 Βρείτε τις διαφορές ...
Ίδιο ακριβώς κουτί, ίδια ακριβώς specs, στο ίδιο μαγαζί τη BOSCH την έχει 60€ (59,99), τη VARTA 75€.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By nass
#359205 Πήγα σήμερα για service το αυτοκίνητο και μου είπαν ότι η καταπληκτικά Panasonic μαμά μπαταρία, που ακόμα έχει πάνω, ετοιμάζεται να μας χαιρετήσει μετά από σχεδόν 8 χρόνια :sorry:

Κανονικά δεν θα σας απασχολούσα με κάτι τόσο trivial αλλά ίσως να μην είναι γιατί
ο Η μπαταρία δεν είναι στη συνηθισμένη θέση μπροστά αλλά πίσω από την πλάτη του πίσω καθίσματος δηλ. πρακτικά στο θάλαμο των επιβατών
ο Για το λόγο αυτό έχει μια οπή με ένα λαστιχένιο σωληνάκι που οδηγεί τυχόν αναθυμιάσεις εκτός θαλάμου
o Κάποιοι στο Internet λένε ότι είναι τύπου gel αν και δεν μου φαίνεται αυτό από τη φωτό
ο Η ΟΕΜ μπαταρία κοστίζει ...€324.17 :s_omg

Φωτο της ΟΕΜ μπαταρίας εδώ (το βελάκι εκεί που μπαίνει το σωληνάκι):

Εικόνα

Θα ήθελα να την αντικαταστήσω με μια όσο το δυνατόν κοντύτερα στην ΟΕΜ και ποιοτική μπαταρία, κατά προτίμηση προέλευσης Japan (και μετά ξύπνησα) αλλά διαπιστώνω ότι μιλάμε για made in China σχεδόν καθολικώς :x

Απόψεις ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#359210 Δεν την κόβω για σωστή gel αυτή. Σωληνάκι έχουν πολλές αν είναι ανοιχτού τύπου για εκτόνωση υδρογόνου/οξυγόνου...