xenos έγραψε:Αλλαγή του σουιφτ με 325.
λες να ειχα τα χρηματα και να μην το εκανα;
popolaros έγραψε:Μετά το υπερτατο μπουρδέλο που ευτυχώς έφυγε, το δεύτερο στην τάξη ελλειινο και τρισαθλιο Σουίφτ μετά την ανακατασκευή του κιβωτίου ταχυτήτων, σήμερα ζήτησε και μονάδα abs έτσι γιατί μπορεί και αυτό. Άλλο ένα 300αρι μέσα στο νερό. Άχρηστα μηχανήματα. Στα δικά . Νεύρα, πολλά νεύρα
Είναι 2005-2008 πριν το φεις λιφτ; Δυστυχώς γνωστά προβλήματα και τα δυο, το πιο τσουχτερό και επικίνδυνο είναι η μονάδα ABS. Μακάρι να βρεις μια και να ξεμπερδέψεις.
ουτε για σημαδούρες δεν κανουν τα κωλαμαξα.
popolaros έγραψε:και να βρω μια μεταχειρισμενη, ποσο θα δουλεψει; ξερω;
ουτε για σημαδούρες δεν κανουν τα κωλαμαξα.
Η εξαίρεση είναι.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
1) Αλλαγή πεταλούδας στα 9 χρόνια (άναβε check engine και έπεφτε σε limp mode ο κινητήρας) - κόστος €300 (εργατικά-ανταλλακτικό)
2) Αλλαγή περιστροφικής ταινίας αερόσακου (clock spring) στα 9 χρόνια (άναψε το λαμπάκι του αερόσακου) - κόστος €120 (εργατικά-ανταλλακτικό)
3) Αλλαγή διακόπτη παραθύρου οδηγού (κατέβαινε κανονικά, στο ανέβασμα έπρεπε να το πιέζω) - κόστος €20 (ανταλλακτικό, εργατικά μόνος)
4-5) μία "ψείρα" και μία λάμπα Η4 στα 6 χρόνια - κόστος ασήμαντο, εργατικά μόνος.
6) τώρα μου βγάζει ένδειξη για P0017 Crankshaft Position Camshaft Position Correlation (Bank 1 Sensor B), αγόρασα ήδη ιμάντα (€30) και θέλω να τσεκάρω και αισθητήρες στροφαλοφορου και εκκεντροφορων (αν χρειαστώ θα πάνε κάπου €145),
7) "ακούω" ένα πλανάρισμα όταν πατάω συμπλέκτη, κάποιος εδώ μου είπε ρουλεμάν συμπλέκτη και το ίδιο μου είπαν στο ΚΤΕΟ. Αγόρασα σετ συμπλέκτη της Sachs - κόστος €240. Δεν έχει περαστεί ακόμη, ούτε ο ιμάντας.
Σύνολο €710
Χάλασε το CD player.
Κόστος μηδέν, απλά το αφήσαμε έτσι.
Καπου κομμένο καλώδιο της όπισθεν. Δεν ανάβει. Δεν φτιάχτηκε.
Δυσκολία στο ανέβασμα του παραθύρου του οδηγού. Γρασσαρισμα.
Λάμπες κάμποσες στα τόσα χρόνια.
3 ηχοσυστήματα όλα aftermarket. Το ένα μετά από διάρρηξη και το άλλο γιατί η κασέτα ήταν από τον προηγούμενο αιώνα!
Χαλασμένο αμορτισέρ πίσω πόρτας χώρου αποσκευών. Έχει ενα παλιό σκουποξυλο για στήριγμα. Δεν αντικατασταθηκε.
Χαλασμένη κλειδαριά πορτ μπαγκαζ. Δεν φτιάχτηκε γιατί άλλοτε λειτουργεί και άλλοτε όχι
Σπασμένη εταζερα. Αντικατασταθηκε
Micra του 2006.
Δύο λάμπες μπροστά. Αντικατασταθηκαν.
Mazda 2 του 2008 εδώ και 3 χρόνια.
Νερό στο πίσω φως. Κομμένες λάμπες και ασφάλειες. Αντικατασταθηκε όλο το φανάρι.
Χαλασμένο αμορτισέρ πίσω πόρτας χώρου αποσκευών και σε αυτό. Ένα παλιό σκουποξυλο επισης για στήριγμα. Δεν αντικατασταθηκε.
Σπασμένη μανιβελα πίσω παράθυρου. Αντικατασταθηκε.
Σπασμένο μπουκάλι υγρού υαλοκαθαριστηρα. Θα αντικατασταθει εν καιρώ.
Δεν λειτουργεί ο πίσω υαλοκαθαριστηρας. Δεν θα φτιαχτεί.
Χάλασε το cd player και παίζει μόνο ραδιόφωνο. Δεν θα φτιαχτεί.
Σπασμένη εταζερα. Δεν αντικατασταθηκε. Ίσως κάποτε...
Micra CC εδω και δυο χρόνια.
Αν αφήσω καμιά λακουβα και κανα καρφί για τους άλλους... έχω ήδη δύο κλαταρισματα και έρχεται και το τρίτο απ' ότι βλέπω....
Σκοπός τους είναι μηχανικά να είναι άρτια για να κινούνται. Ιδίως το 2 και το CC που είναι μεταχειρισμενα.
Στο 2 υπάρχει και θέμα εύρεσης ιδίως μτχ ανταλλακτικων. Μέσω ebay ότι και αν βρεθεί.
gakost έγραψε: το φως της όπισθεν και το παγούρι σαφώς και είναι θέμα ασφάλειας να φτιαχτούν άσε που κανονικά θα πρέπει να στα κόψει το ΚΤΕΟ (αλλά λέμε τώρα)
Αυτά τα δύο ναι. Είναι και πρόσφατες ζημιές και θα φτιαχτουν.