Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#363811
htanso21 έγραψε:@ 21quadra
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις! :iconcool:
Αν έμενα ακόμα Γέρακα, θα πέρναγα μια βόλτα να το κοίταγες και εσύ (με το αζημίωτο φυσικά) αλλά τώρα από Ηλιούπολη δεν τολμάω.
Η στάθμη είναι σωστή, ήταν το πρώτο πράγμα που κοίταξα μόνος μου.
Διαρροές δεν έχει (θα είχε πέσει και η στάθμη αλλά θα είχα και λεκέδες εκεί που το παρκάρω).
Η κάτω αντλία είναι μια χαρά, ούτε δείγμα δακρύσματος.
Ότι θέλει αλλαγή ο δίσκος, θέλει.
Ανάλογα την διαδρομή, μυρίζει έως βρομάει συν ότι νιώθω να πατινάρει κάποιες φορές.
Παραπάνω έλεγχο δεν μπορώ να του κάνω και θα σου πω το γιατί.
Το γιατί λοιπόν είναι ότι: Για αυτή την βλάβη, πήγα σε πέντε (5) συνεργεία.
Ο πρώτος μόνο για τον σετ δίσκο-πλατό (όχι δηλαδή την πάνω αντλία – δεν βρήκε ζημιά εκεί, παίζει να μην ήξερε καν την ύπαρξη της) ζήτησε 570€ φιλική τιμή, μιας και είναι γείτονας.
Ο δεύτερος, παρόλο που έχει περάσει μήνας, είμαι άνθρωπος με υπομονή και ακόμα περιμένω τηλέφωνο του.
Ο τρίτος, ακριβώς το ίδιο με τον δεύτερο.
Ο τέταρτος, στα 500€ χωρίς πάνω αντλία.
Και ο πέμπτος που ήταν και ο μόνος που έκατσε και έψαξε πραγματικά το αμάξι και μου έδωσε κάποιες συμβουλές συν με ηρέμησε, ζήτησε 500€ με αντλία κτλ.
Έτσι με το που καταφέρω να μαζέψω τα χρήματα θα πάω σε αυτόν.
Τώρα μου έδωσες και ιδέα να του πω να αλλάξει και τα υγρά.
Βέβαια μην ξεχνάμε και τους προηγούμενους μηχανικούς που είχαν φτάσει να μου προτείνουν ακόμα και αλλαγή κιβωτίου... :dizzy:

@ JimClark Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα θυμάμαι όλα;!
Αν δεν έχεις τι κάνεις, κάνε ένα search και στο άλλο φόρουμ και εγώ θα τα κάνω βιντεάκι όπου θα τα ανεβάσω στο youtube (μπας και βγάλουμε κανένα φράγκο στην τελική! :lol: )


Kαι μόνο ότι μυρίζει και πατινάρει είναι για αλλαγή δίσκου / πλατό / ρουλεμάν, αυτά τα αλλάζεις όλα μαζί γιατί και τα χτένια του πλατώ θα έχουν αδυνατίσει και μισοφαγωθεί και δεν είναι εύκολο ( φτηνό ) το άνέβα / κατέβα σαζμάν αν μετά την αλλαγή δίσκου χρειαστεί σε λίγο καιρό και αλλαγή το ρουλεμάν ή το πλατό, η φθορά του δίσκου δικαιολογεί και την κακή αποσύμπλεξη.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#363922
blinkys έγραψε:
blinkys έγραψε:Mazda 2 1.5 32,000 χλμ (στο περίπου)

Μόνο πρόβλημα ένας "τζόγος" που εμφανίζει το τιμόνι σε επιτόπιες μανούβρες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.
Πρώτη φορά που εμφανίστηκε, η λύση της αντιπροσωπείας ήταν το γράσο. :s_rofl
Λύθηκε προσωρινά. Δεύτερη φορά, ----> γράσο. Τρίτη φορά αλλάχθηκε μια βίδα η οποία παίζει και να ήταν καλύτερη από την καινούρια. Α ναι. Έβαλαν και γράσο!

Τέταρτη φορά, αφού προηγήθηκαν 2 τηλεφωνήματα από μέρους μου στα κεντρικά για να συνομηλίσω με τον υπεύθυνο εγγυήσεων (ο διάλογος έχει πλάκα, αν θέλετε τον μεταφέρω) αλλάχθηκε ολόκληρη η κρεμαργιέρα. Ένα χρόνο μετά, το πρόβλημα παραμένει :s_mad και βαριέμαι πλέον να ασχοληθώ...


update. Χιλιόμετρα 48.000. Τρίζει το κάθισμα του οδηγού και μου έχει σπάσει τα νεύρα :rant: Ξέρει κανείς αν είναι κάτι που το φτιάχνει ταπετσέρης; Σκέφτομαι να ψαξώ για κανένα από τρακαρισμένο αλλά σίγουρα το αυτοκίνητο θα έχει πιο πολλά χιλιόμετρα από το δικό μου :lol:

Τώρα μετά τις παγωνιές μπορεί να τρίζει λίγο παραπάνω, διαφορετικά πρέπει να μειωθεί το βάρος του οδηγού :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#363967
elvet έγραψε:
blinkys έγραψε:
blinkys έγραψε:Mazda 2 1.5 32,000 χλμ (στο περίπου)

Μόνο πρόβλημα ένας "τζόγος" που εμφανίζει το τιμόνι σε επιτόπιες μανούβρες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.
Πρώτη φορά που εμφανίστηκε, η λύση της αντιπροσωπείας ήταν το γράσο. :s_rofl
Λύθηκε προσωρινά. Δεύτερη φορά, ----> γράσο. Τρίτη φορά αλλάχθηκε μια βίδα η οποία παίζει και να ήταν καλύτερη από την καινούρια. Α ναι. Έβαλαν και γράσο!

Τέταρτη φορά, αφού προηγήθηκαν 2 τηλεφωνήματα από μέρους μου στα κεντρικά για να συνομηλίσω με τον υπεύθυνο εγγυήσεων (ο διάλογος έχει πλάκα, αν θέλετε τον μεταφέρω) αλλάχθηκε ολόκληρη η κρεμαργιέρα. Ένα χρόνο μετά, το πρόβλημα παραμένει :s_mad και βαριέμαι πλέον να ασχοληθώ...


Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο εξάρτημα σημερινού ( μετά το 1970 ) που να έχει γρασαδόρο και να γρασάρεται, όπως το περιγράφεις ΄και αφού το πρόβλημα παραμένει μάλλον κάτι γίνεται στον σταυρό ή στο πολύσφηνο της κολώνας του τιμονιού, αφού υποθέτω ότι θα έχουν ελέγξει και όλα τα μπαλάκια της ανάρτησης πρίν την απόφαση για αλλαγή της κρεμαγιέρας και θα την έσφιξαν και σωστά, όλα αυτά τα υποθέτω ότι τα έκαναν όπως έπρεπε, μπορεί να - τρίζει - κάποιο από τα top mount, επίσης θα ήταν :s_sarcastic καλό να μαθαίναμε που έβαζαν γράσο.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#363990
elvet έγραψε:Τώρα μετά τις παγωνιές μπορεί να τρίζει λίγο παραπάνω, διαφορετικά πρέπει να μειωθεί το βάρος του οδηγού :lol: :lol:


Λαμόγια Ιάπωνες. Τα φτιάχνουν με τα δικά τους μέτρα που είναι όλοι κατηγορία φτερού. :x :lol:
Να χάσω κιλά; Άστο. Θα δυναμώσω τη μουσική :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#364010
blinkys έγραψε:
elvet έγραψε:Τώρα μετά τις παγωνιές μπορεί να τρίζει λίγο παραπάνω, διαφορετικά πρέπει να μειωθεί το βάρος του οδηγού


Λαμόγια Ιάπωνες. Τα φτιάχνουν με τα δικά τους μέτρα που είναι όλοι κατηγορία φτερού. :x
Να χάσω κιλά; Άστο. Θα δυναμώσω τη μουσική


Γιάννη δες μήπως χαλάρωσε καμία βίδα της βάσης/ράγας με το πάτωμα. Συνηθισμένο.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#364100
cosneo έγραψε:
blinkys έγραψε:
elvet έγραψε:Τώρα μετά τις παγωνιές μπορεί να τρίζει λίγο παραπάνω, διαφορετικά πρέπει να μειωθεί το βάρος του οδηγού


Λαμόγια Ιάπωνες. Τα φτιάχνουν με τα δικά τους μέτρα που είναι όλοι κατηγορία φτερού. :x
Να χάσω κιλά; Άστο. Θα δυναμώσω τη μουσική


Γιάννη δες μήπως χαλάρωσε καμία βίδα της βάσης/ράγας με το πάτωμα. Συνηθισμένο.


Κώστα, αύριο το πρωί πάω για σέρβις. Θα το κοιτάξω. Αν συνεχίσει, θα βάλω κανένα μπάκετ να τελειώνω. Να νιώθω χοντρός δικαιολογημένα τουλάχιστον :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#364311
Mad_Max_Geo έγραψε:
Mad_Max_Geo έγραψε:Ford Focus mk1.5 1.600.

Πολλαπλασιαστης στα 55.000χλμ
Δισκοπλατο στα 80.000χλμ
Κατι τσιμουχες και ενα ρουλεμαν τροχου στα 85.000χλμ
Δυο ρουλεμαν των πισω τροχων στα 110.000χλμ
Ενα ρουλεμαν (απο εκεινα που ειναι πλαστικα απ'εξω και σιδερενια απο μεσα) απανω στο poly-v belt στα 116.000χλμ
Και τελευταιο που δεν εχει αλλαχτει ακομα ειναι η ηλεκτρικος μηχανισμος του πορτπαγκαζ μας αφησε.


Επισης σε ολο αυτο το διαστημα εχουν αλλαχτει αμορτισερ, ιμαντας εκκεντροφορου κλπ που ηταν μεσα στη συντηρηση του αυτοκινητου.



Update!

Τελικα αλλαχτηκε η ηλεκτρονικη κλειδωνια του πορτ παγκαζ, επειδη κολλησε κλειστη (κατι εσπασε μεσα δε καταλαβα ακριβως).
Σπιραλ εξατμισης (σαπισε)
Μια βαση μηχανης

Μεσα σε ολα αυτα το αμαξι χρειαζεται.

Μια φουσκα ημιαξονιου (εκεινο εκει το καλλυμα το πλαστικο εχει αρχισει και σπαει πρεπει να αλλαχτει τελοσπαντων :lol: )
Αμορτισερ μπροστα (ειναι ακομα μαμα)
Δισκοπλακες (ακομα μαμα ).
Κατα τα αλλα εχουμε φτασει αισιως τα 134.000χλμ, θα χρειαστει και εναν καθαρισμο μπεκ καποια στιγμη, και να αλλαξω και εκεινη τη βαλβιδα που φερνει το καυσαεριο απο τους κυλινδρους στην εισαγωγη ( δε θυμαμαι πως λεγεται :( ).


Update!!

Αφου εχουμε φτασει τα 140.000χλμ, το focus ειπε να μου κανει καποια δωρα Χριστουγεννων.
Εσωτερικη τρομπα συμπλεκτη (αρχισε να χανει υγρα)
Μπαταρια (τα εφτησε η δευτερη)
Και που ηταν μεσα στο προγραμμα, δισκοπλακες τακακια.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#364470
21 quadra έγραψε:Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκτός των εξαερώσεων που υπάρχουν, έχει ρύθμιση της διαδρομής και το πεντάλ του αμπραγιάζ με βίδα και παξιμάδι, βρίσκεται δίπλα από την κολώνα του τιμονιού στο επάνω μέρος του πεντάλ, είπαμε πρώτα όλοι οι έλεγχοι και μετά προχωράμε σε αλλαγή αλλιώς πετάμε λεφτά αν με το παραμικρό και χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπει το εκάστοτε εργοστάσιο, αλλάζουμε το μισό μηχανοστάσιο γιατί το είπε ο... ειδικός που πάντα εξυπηρετεί τα δικά του συμφέροντα και όχι του πελάτη.



Με έβαλες να ψάχνω κυριε Παναγιώτη
Δεν θυμόμουν να ρυθμίζεται και τελικά θυμόμουν καλά...

Εικόνα

Επιπλέον για να αλλάξει πρέπει όπως βλέπω να βγει η πεταλιερα...


< Note >
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#364854
21 quadra έγραψε:
elvet έγραψε:
blinkys έγραψε:
blinkys έγραψε:Mazda 2 1.5 32,000 χλμ (στο περίπου)

Μόνο πρόβλημα ένας "τζόγος" που εμφανίζει το τιμόνι σε επιτόπιες μανούβρες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.
Πρώτη φορά που εμφανίστηκε, η λύση της αντιπροσωπείας ήταν το γράσο. :s_rofl
Λύθηκε προσωρινά. Δεύτερη φορά, ----> γράσο. Τρίτη φορά αλλάχθηκε μια βίδα η οποία παίζει και να ήταν καλύτερη από την καινούρια. Α ναι. Έβαλαν και γράσο!

Τέταρτη φορά, αφού προηγήθηκαν 2 τηλεφωνήματα από μέρους μου στα κεντρικά για να συνομηλίσω με τον υπεύθυνο εγγυήσεων (ο διάλογος έχει πλάκα, αν θέλετε τον μεταφέρω) αλλάχθηκε ολόκληρη η κρεμαργιέρα. Ένα χρόνο μετά, το πρόβλημα παραμένει :s_mad και βαριέμαι πλέον να ασχοληθώ...


Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιο εξάρτημα σημερινού ( μετά το 1970 ) που να έχει γρασαδόρο και να γρασάρεται, όπως το περιγράφεις ΄και αφού το πρόβλημα παραμένει μάλλον κάτι γίνεται στον σταυρό ή στο πολύσφηνο της κολώνας του τιμονιού, αφού υποθέτω ότι θα έχουν ελέγξει και όλα τα μπαλάκια της ανάρτησης πρίν την απόφαση για αλλαγή της κρεμαγιέρας και θα την έσφιξαν και σωστά, όλα αυτά τα υποθέτω ότι τα έκαναν όπως έπρεπε, μπορεί να - τρίζει - κάποιο από τα top mount, επίσης θα ήταν :s_sarcastic καλό να μαθαίναμε που έβαζαν γράσο.


https://www.youtube.com/watch?v=TTCrwkCL9gc
Στο βιντεάκι φαίνεται και το σημείο που γρασάρουν, και η βίδα που αλλάχτηκε σε μένα. Στα σχόλια υπάρχει και η λύση :lol: Απ όσο ξέρω το ίδιο θέμα έχουν και άλλα mazda αλλά και ford. Δυστυχώς ακόμα και ο υπεύθυνος εγγυήσεων όταν είχαμε μιλήσει μου τα μάσησε, δεν ήξερε δηλαδή τι φταίει για το πρόβλημα, αν και ήξερε ότι υπάρχει πρόβλημα άσχετα αν στην αρχή το έπαιξε Κινέζος. Δυστυχώς οι τεχνικές μου γνώσεις δεν φτάνουν μέχρι την ανατομία του συστήματος διεύθυνσης για να το ψάξω περισσότερο μόνος μου.

Ουσιαστικά πρακτικό θέμα δεν υπάρχει στη συμπεριφορα του αυτοκινήτου. Έχει τύχει να το οδηγήσουν φίλοι και να μην καταλάβουν τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#364859 To είδα και το άκουσα, δεν έχει κενά ο σταυρός, μάλλον το πρόβλημα προέρχεται από την τηλεσκοπική κολώνα από το επάνω μέρος της πρέπει εκεί που δράζεται να έχει φαγωθεί το εξάρτημα ( μάλλον κάποια χοντρή πλαστική ροδέλα ) και κατεβαίνει η κολώνα και χτυπάει στα τέρματα της, πρέπει να είναι τα δύο τφλά σαν μάτια που έχει κάτω από το αυτοκόλλητο περίπου 6mm είναι 2 βούλες, αυτά μάλλον είναι τα τέρματα του εσωτερικού πολύσφηνου της τηλεσκοπικής κολώνας, εκεί μέσα πέρνει γράσο μολυβδαίνιου όπως οι μπιλιοφόροι.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#364876
21 quadra έγραψε:To είδα και το άκουσα, δεν έχει κενά ο σταυρός, μάλλον το πρόβλημα προέρχεται από την τηλεσκοπική κολώνα από το επάνω μέρος της πρέπει εκεί που δράζεται να έχει φαγωθεί το εξάρτημα ( μάλλον κάποια χοντρή πλαστική ροδέλα ) και κατεβαίνει η κολώνα και χτυπάει στα τέρματα της, πρέπει να είναι τα δύο τφλά σαν μάτια που έχει κάτω από το αυτοκόλλητο περίπου 6mm είναι 2 βούλες, αυτά μάλλον είναι τα τέρματα του εσωτερικού πολύσφηνου της τηλεσκοπικής κολώνας, εκεί μέσα πέρνει γράσο μολυβδαίνιου όπως οι μπιλιοφόροι.


Είχα το πρώτο mazda2 που εμφάνησε αυτό το πρόβλημα. Αφού το αμάξι πήγε στην ΕΛΜΑ (τότε) αλλάχτηκε η κρεμαργιέρα στην εγγυηση. Χιλιόμετρα κοντα στα 30χιλ. Μετά από 4-5 χιλ χλμ πάλι τα ίδια. Ψάξιμο, ξανά στην ΕΛΜΑ και τελικά γράσαραν με το γράσο που είπε ο quadra. Αυτό το γρασσάρισμα συνεχίστηκε περιοδικά μέχρι και τα 80,000χλμ όπου πωλήθηκε....
Άβαταρ μέλους
By dimik
#365167 Αντλία νερού το Golf στις 110000χλμ, με τις υγείες μας.

Δεν κρατάει τουλάχιστον κανα 2 χρόνια ακόμα να πάρω στην σύζυγο κανα μτχ Active Tourer :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#365176
dimik έγραψε:Αντλία νερού το Golf στις 110000χλμ, με τις υγείες μας.

Δεν κρατάει τουλάχιστον κανα 2 χρόνια ακόμα να πάρω στην σύζυγο κανα μτχ Active Tourer :innocent:

Αμαξάρα το ActiveTourer, η BMW στα καλύτερά της.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#365178
Anonymous Founder έγραψε:
dimik έγραψε:Αντλία νερού το Golf στις 110000χλμ, με τις υγείες μας.

Δεν κρατάει τουλάχιστον κανα 2 χρόνια ακόμα να πάρω στην σύζυγο κανα μτχ Active Tourer :innocent:

Αμαξάρα το ActiveTourer, η BMW στα καλύτερά της.

Ναι μεν αλλά θα με αγαπάει αιώνια η σύζυγος

< >