Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#345489
cosneo έγραψε:M
Αν αφήσω καμιά λακουβα και κανα καρφί για τους άλλους... έχω ήδη δύο κλαταρισματα και έρχεται και το τρίτο απ' ότι βλέπω....



Σε τρώω με το ένα χέρι! 2 κλαταρίσματα σε 1 μήνα! :superman: :vava:

Το πρώτο ήταν παλιό καρφί που δεν έγινε σωστή επισκευή και ξαφνικά (στο ταξίδι για Δράμα με τα παιδιά στην ονειρούπολη :vava: ) άρχισε να χάνει και το άλλο καινούριο καρφί. Ευτυχώς σε διαφορετικά λάστιχα...
Άβαταρ μέλους
By htanso21
#363530 Βρήκαμε το πρόβλημα με το κιβώτιο επιτέλους!

Για όλα φταίει η πάνω αντλιούλα.
Έχει δυο, μια πάνω ακριβώς μετά το σερβό των φρένων (εν τω μεταξύ, τα υγρά του συμπλέκτη και των φρένων είναι στο ίδιο δοχείο doh!) όπου δεν πρεσάρει καλά με αποτέλεσμα να μην μπορεί η κάτω (η δεύτερη) να πατήσει σωστά τον συμπλέκτη και να τον αποσυμπλέξει σε όλη την διαδρομή του.
Αυτό έχει σαν συνέπεια να μην αφήνει να μπουν σωστά οι ταχύτητες.
Για αρχή βρήκα ένα κόλπο, πατάω πολλές φορές τον συμπλέκτη (στην ουσία πρεσάρω εγώ) κάθε φορά που βάζω μπρος και φτιάχνει για όλη την διαδρομή.

Τώρα πάμε για αλλαγή της αντλίας και του σετ συμπλέκτη.
Κόστος στο 500άρικο.

Μέχρι να το κάνω, περισσεύει σε κανέναν κανένα παρατημένο αυτοκίνητο για να κάνω την δουλειά μου; :lol:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#363556 Τι τυπάρας είσαι κ συ...
Θα κάνεις ένα ποστ με ΟΛΑ τα αυτοκίνητά σου και κάποιες εμπειρίες εντυπώσεις , αξέχαστα περιστατικά και + - τους??
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#363578
htanso21 έγραψε:Βρήκαμε το πρόβλημα με το κιβώτιο επιτέλους!

Για όλα φταίει η πάνω αντλιούλα.
Έχει δυο, μια πάνω ακριβώς μετά το σερβό των φρένων (εν τω μεταξύ, τα υγρά του συμπλέκτη και των φρένων είναι στο ίδιο δοχείο doh!) όπου δεν πρεσάρει καλά με αποτέλεσμα να μην μπορεί η κάτω (η δεύτερη) να πατήσει σωστά τον συμπλέκτη και να τον αποσυμπλέξει σε όλη την διαδρομή του.
Αυτό έχει σαν συνέπεια να μην αφήνει να μπουν σωστά οι ταχύτητες.
Για αρχή βρήκα ένα κόλπο, πατάω πολλές φορές τον συμπλέκτη (στην ουσία πρεσάρω εγώ) κάθε φορά που βάζω μπρος και φτιάχνει για όλη την διαδρομή.

Τώρα πάμε για αλλαγή της αντλίας και του σετ συμπλέκτη.
Κόστος στο 500άρικο.

Μέχρι να το κάνω, περισσεύει σε κανέναν κανένα παρατημένο αυτοκίνητο για να κάνω την δουλειά μου; :lol:


Τι αμάξι είναι ?

Koίταξες αν το δοχείο της αντλίας του συμπλέκτη έχει υγρά ?
Το αντλιάκι του συμπλέκτη επάνω στο σαζμάν που πατάει το δίχαλο συνήθως έχει και εξαερωτήρα, έγινε εξαέρωση ?
Εκτός και αν είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη υδραυλικό οπότε το σύστημα έχει εξαερωτήρα σε άλλο σημείο.
Τα υγρά που είναι κοινά με τα φρένα όταν έχουν υγρασία γιατί έχουν χρόνια να αλλαχθούν ή γιατί μετά από κυνηγητό έπαθαν τα φρένα fade σαφώς επηρεάζουν και τον συμπλέκτη, υγρά φρένων πότε άλλαξες ?

Αυτές οι λεπτομέρειες ίσως σου γλωτώσουν το 500ρικο, οι μηχανικοί αποφεύγουν να μπούν σε λεπτομέρειες γιατί από το δικό σου 500ρικο τα μισά θα πάνε στην τσέπη τους από εργασία και προμήθεια του ανταλλακτικού, σκέψου τι θα κάνεις πριν το μηνιάτικο λέμε τώρα καταλήξει σε ξένη τσέπη.

Μπορεί όντως να χρειάζεται αλλαγή όλο το σύστημα του συμπλέκτη αλλά δεν είναι κρίμα να μην γίνει πρώτα ένας ενδελεχής έλεγχος ?

Όλα τα παραπάνω είναι γενικά ενός κυκλώματος υδραυλικού συμπλέκτη γιατί υπάρχουν και διαφοροποιήσεις ανάλογα το αμάξι αλλά σε γενικές γραμμές ισχύουν αφού όπου υδραυλικά υγρά είναι απαραίτητη η ποιότητα τους χωρίς υγρασία όπως και η εξαέρωση του κυκλώματος.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#363613 Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκτός των εξαερώσεων που υπάρχουν, έχει ρύθμιση της διαδρομής και το πεντάλ του αμπραγιάζ με βίδα και παξιμάδι, βρίσκεται δίπλα από την κολώνα του τιμονιού στο επάνω μέρος του πεντάλ, είπαμε πρώτα όλοι οι έλεγχοι και μετά προχωράμε σε αλλαγή αλλιώς πετάμε λεφτά αν με το παραμικρό και χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπει το εκάστοτε εργοστάσιο, αλλάζουμε το μισό μηχανοστάσιο γιατί το είπε ο... ειδικός που πάντα εξυπηρετεί τα δικά του συμφέροντα και όχι του πελάτη.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#363642
21 quadra έγραψε: οι μηχανικοί αποφεύγουν να μπούν σε λεπτομέρειες γιατί από το δικό σου 500ρικο τα μισά θα πάνε στην τσέπη τους από εργασία και προμήθεια του ανταλλακτικού,

Αυτό το γράφεις για το συνεργείο σαν επιχείριση ή και τον κάθε μηχανικό-υπάλληλο που δουλεύει σε ένα συνεργείο? Ρωτάω γιατί έχει τύχει να σκεφθώ ότι συγκεκριμένοι υπάλληλοι μηχανικοί συμπεριφέρονται σαν να έχουν προσωπικό οικονομικό κίνητρο να κάνουν τζίρο στα ανταλλακτικά.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#363653
Adriver έγραψε:
21 quadra έγραψε: οι μηχανικοί αποφεύγουν να μπούν σε λεπτομέρειες γιατί από το δικό σου 500ρικο τα μισά θα πάνε στην τσέπη τους από εργασία και προμήθεια του ανταλλακτικού,

Αυτό το γράφεις για το συνεργείο σαν επιχείριση ή και τον κάθε μηχανικό-υπάλληλο που δουλεύει σε ένα συνεργείο? Ρωτάω γιατί έχει τύχει να σκεφθώ ότι συγκεκριμένοι υπάλληλοι μηχανικοί συμπεριφέρονται σαν να έχουν προσωπικό οικονομικό κίνητρο να κάνουν τζίρο στα ανταλλακτικά.


Όλοι όσοι δουλεύουν σε ένα συνεργείο προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τον τζίρο και κατ΄επέκταση το κέρδος, τώρα πολλές φορές συμβαίνει να αλλάζουν και ανταλλακτικά που δεν χρειάζεται ακόμα να αλλαχθούν και άλλες φορές αδυνατούν να βρούν τη λύση και αλλάζοντας ανταλλακτικά κάποτε μπορεί και να την βρούν, διαλέγεις και πέρνεις, δεν δουλεύουν όλοι έτσι θα πω και θα μου πείς αλλά από ότι διαβάζωκαι παρακολουθώ σε φόρα τα παράπονα είναι πολλά, αλλά και από μέσα γιατί κινούμαι στον χώρο βλέπω ότι οι περισσότεροι όλο και ξεφεύγουν όπου νομίζουν ότι τους πέρνει.

Υποθετικά, εσύ έχεις συνεργείο και έρχομαι εγώ και για να δείς τι τρέχει θα πρέπει να αφιερώσεις 20-30' για να βρείς το πρόβλημα και μετά θα πρέπει ή να ασχοληθείς 2- ώρες και να πληρωθείς εργασία και για 1 λίτρο υγρών φρένων ή να έχεις ψυχολογήσει τον πελάτη ότι είναι άσχετος και με κατηγορηματικό ύφος που δεν σηκώνει αντίρρηση να του πείς ότι ήρθε η ώρα να αλλάξεις συμπλέκτη με κόστος πχ 500€, δώσε μόνος σου την απάντηση.

Δεν αναφέρομαι σε πρόβλημα όντως υπαρκτό, αλλά πρέπει να κρίνει κάποιος σύμφωνα με την πείρα του και με τις οδηγίες του εργοστασίου ότι πρέπει να γίνει μια αλλαγή αφού έχει εξαντλήσει όλες τις παραμέτρους που πρέπει να εξεταστούν και όχι η διάγνωση να είναι με το αυτί σε 10 δεύτερα.

Κολλητός μηχανικός κάποτε μου είπε ότι εμείς οι μηχανικοί των αυτοκινήτων όταν πεθαίνουμε δεν λιώνουμε από τις κατάρες των πελατών μας, εγώ νομίζω ότι ισχύει για πολλούς ...επαγγελματίες στην Ελλάδα όπου υπάρχουν μαστόρια και όχι μόνο στα συνεργεία αυτοκινήτων, άποψη μου έτσι ?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#363655 Παναγιώτη μου μυρίζει το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου στο 2.24 στο συμπλέκτη.. Εμενα μου άλλαξαν το κυλινδρακι με 160 ευρω συνολικά. ΑΤΕ ειναι τα φρένα ....
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#363686
224v έγραψε:Παναγιώτη μου μυρίζει το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου στο 2.24 στο συμπλέκτη.. Εμενα μου άλλαξαν το κυλινδρακι με 160 ευρω συνολικά. ΑΤΕ ειναι τα φρένα ....


Εσύ όμως είχες και διαρροή υγρών αν θυμάμαι καλά που σημαίνει ότι είχε φθορά η τσιμούχα και δεν γνωρίζω αν αλλάζεται ή είναι τελείως κλειστό το σημείο εκείνο, από την άλλη και να αλλάζεται στα συνεργεία δεν κάνουν τέτοιες δουλειές εδώ και πολλά χρόνια γιατί το εργατικό έχει μεγάλο κόστος, αυτές οι λεπτομέρειες είναι DIY δουλειές.
Άβαταρ μέλους
By htanso21
#363736 @ 21quadra
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις! :iconcool:
Αν έμενα ακόμα Γέρακα, θα πέρναγα μια βόλτα να το κοίταγες και εσύ (με το αζημίωτο φυσικά) αλλά τώρα από Ηλιούπολη δεν τολμάω.
Η στάθμη είναι σωστή, ήταν το πρώτο πράγμα που κοίταξα μόνος μου.
Διαρροές δεν έχει (θα είχε πέσει και η στάθμη αλλά θα είχα και λεκέδες εκεί που το παρκάρω).
Η κάτω αντλία είναι μια χαρά, ούτε δείγμα δακρύσματος.
Ότι θέλει αλλαγή ο δίσκος, θέλει.
Ανάλογα την διαδρομή, μυρίζει έως βρομάει συν ότι νιώθω να πατινάρει κάποιες φορές.
Παραπάνω έλεγχο δεν μπορώ να του κάνω και θα σου πω το γιατί.
Το γιατί λοιπόν είναι ότι: Για αυτή την βλάβη, πήγα σε πέντε (5) συνεργεία.
Ο πρώτος μόνο για τον σετ δίσκο-πλατό (όχι δηλαδή την πάνω αντλία – δεν βρήκε ζημιά εκεί, παίζει να μην ήξερε καν την ύπαρξη της) ζήτησε 570€ φιλική τιμή, μιας και είναι γείτονας.
Ο δεύτερος, παρόλο που έχει περάσει μήνας, είμαι άνθρωπος με υπομονή και ακόμα περιμένω τηλέφωνο του.
Ο τρίτος, ακριβώς το ίδιο με τον δεύτερο.
Ο τέταρτος, στα 500€ χωρίς πάνω αντλία.
Και ο πέμπτος που ήταν και ο μόνος που έκατσε και έψαξε πραγματικά το αμάξι και μου έδωσε κάποιες συμβουλές συν με ηρέμησε, ζήτησε 500€ με αντλία κτλ.
Έτσι με το που καταφέρω να μαζέψω τα χρήματα θα πάω σε αυτόν.
Τώρα μου έδωσες και ιδέα να του πω να αλλάξει και τα υγρά.
Βέβαια μην ξεχνάμε και τους προηγούμενους μηχανικούς που είχαν φτάσει να μου προτείνουν ακόμα και αλλαγή κιβωτίου... :dizzy:

@ JimClark Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα θυμάμαι όλα;!
Αν δεν έχεις τι κάνεις, κάνε ένα search και στο άλλο φόρουμ και εγώ θα τα κάνω βιντεάκι όπου θα τα ανεβάσω στο youtube (μπας και βγάλουμε κανένα φράγκο στην τελική! :lol: )
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#363743
blinkys έγραψε:Mazda 2 1.5 32,000 χλμ (στο περίπου)

Μόνο πρόβλημα ένας "τζόγος" που εμφανίζει το τιμόνι σε επιτόπιες μανούβρες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.
Πρώτη φορά που εμφανίστηκε, η λύση της αντιπροσωπείας ήταν το γράσο. :s_rofl
Λύθηκε προσωρινά. Δεύτερη φορά, ----> γράσο. Τρίτη φορά αλλάχθηκε μια βίδα η οποία παίζει και να ήταν καλύτερη από την καινούρια. Α ναι. Έβαλαν και γράσο!

Τέταρτη φορά, αφού προηγήθηκαν 2 τηλεφωνήματα από μέρους μου στα κεντρικά για να συνομηλίσω με τον υπεύθυνο εγγυήσεων (ο διάλογος έχει πλάκα, αν θέλετε τον μεταφέρω) αλλάχθηκε ολόκληρη η κρεμαργιέρα. Ένα χρόνο μετά, το πρόβλημα παραμένει :s_mad και βαριέμαι πλέον να ασχοληθώ...


update. Χιλιόμετρα 48.000. Τρίζει το κάθισμα του οδηγού και μου έχει σπάσει τα νεύρα :rant: Ξέρει κανείς αν είναι κάτι που το φτιάχνει ταπετσέρης; Σκέφτομαι να ψαξώ για κανένα από τρακαρισμένο αλλά σίγουρα το αυτοκίνητο θα έχει πιο πολλά χιλιόμετρα από το δικό μου :lol:
Άβαταρ μέλους
By htanso21
#363747
blinkys έγραψε:update. Χιλιόμετρα 48.000. Τρίζει το κάθισμα του οδηγού και μου έχει σπάσει τα νεύρα :rant: Ξέρει κανείς αν είναι κάτι που το φτιάχνει ταπετσέρης; Σκέφτομαι να ψαξώ για κανένα από τρακαρισμένο αλλά σίγουρα το αυτοκίνητο θα έχει πιο πολλά χιλιόμετρα από το δικό μου :lol:


Αυτά είναι προβλήματα, οχι τα δικά μου! :omg:

:lol: φτου φτου φτου!