markvag έγραψε:tsilis έγραψε:
Προσοχή στην αλλαγή των πλημνών, πού από πενταμπούλονες στο nc έγιναν πάλι τετραμπούλονες, γιατί άραγε?
Γιατί στην πίστα, αν αλλάζεις λάστιχα και έχεις 5 μπουλόνια στην μία 4άδα αλλάζεις 1 λάστιχο επιπλέον σε σχέση με τα 4μπούλονα.
Βέβαια, το ερώτημα είναι, που θα χωρέσεις τα 4 επιπλέον ζαντολάστιχα στο MX-5 για να τ' αλλάξεις στην πίστα, αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...
Θα σου πω ,γιατί το έγραψα...
Πριν από αρκετά χρόνια ο μέγας και πολύς Leonard Setright έγραψε ένα άρθρο στους 4Τροχούς αιτιολογώντας και εκθειάζοντας τους κατασκευαστές που χρησιμοποιούν είτε τριμπούλονες (θέλοντας να εξυψώσει το αγαπημένο του 2cv) ή πενταμπούλονες πλήμνες έναντι των συνήθων τετραμπούλονων.
Το εξήγησε ως συνήθως εντυπωσιακά και πειστικότητα και φυσικά τόσα χρόνια μετά αδυνατώ να μεταφέρω τα επιχειρήματά του έντεκα κενού μνήμης και μηχανολογικής ανεπάρκειας.
Πάντως , το γενικό συμπέρασμα ήταν πώς οι κατασκευαστές που σέβονται τον εαυτόν τους ή τουλάχιστον έχουν σοβαρές προθέσεις για κάποια μοντέλα τους βάζουν πενταμπούλονες πλήμνες .
Έ τι ήταν να το διαβάσω...
Άρχισα να παρατηρώ τις ζάντες των αυτοκινήτων και με έκπληξη διαπίστωσα ότι δικαιωνόταν!
Δίνω παραδείγματα προχειρα...
Alfa Romeo 75, πενταμπούλονες στις καλές εκδόσεις, τετραμπούλονη στις απλές
Bmw e30, πενταμπούλονη σαν Μ3, τετραμπούλονη στις υπόλοιπες και πενταμπούλονες όλες από ε36 και μετά
Μαζντα rx7 fc & FDA
Mitsubishi evo έναντι των lancer
Οι Mercedes óλες κ.ο.κ
Θα μου πεις, χέσε μας ρε tsili με τα κολλήματά σου, αλλά ομολογώ ότι μού φάνηκε σαν ένα μικρό πισωγύρισμα έναντι της τελευταίας πενταμπούλονες σειράς