Τεχνικά θέματα για το όχημα, αλλά και τον οδηγό. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#11298
A-Viper7 έγραψε:Ε νταξ, έχει την απαίτηση ο αναγνώστης να κατανοεί την πράξη της διαίρεσης πχ... :s_biggrin

Yπερβάλλεις :s_smile
A-Viper7 έγραψε:Το layout όντως είναι αρχαίο, αλλά απ' ότι είδα τα Engineer και Prepare έχουν βγει σε καινούργια έκδοση σε σχέση με αυτά που έχω εγώ οπότε ελπίζω να τα φτιάξανε λίγο.

Το tune που πήρα εγώ πριν 6 μήνες πάντως ήταν ίδιο αρχαίο.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#11299
rocsta έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:Το layout όντως είναι αρχαίο, αλλά απ' ότι είδα τα Engineer και Prepare έχουν βγει σε καινούργια έκδοση σε σχέση με αυτά που έχω εγώ οπότε ελπίζω να τα φτιάξανε λίγο.

Το tune που πήρα εγώ πριν 6 μήνες πάντως ήταν ίδιο αρχαίο.


Το tune είναι ακόμα στην αρχαία έκδοση που είχα αγοράσει εγώ το 2005(?).
Άβαταρ μέλους
By italakias
#11351
bill33 έγραψε:
antonis-team έγραψε:Επειδή τα περισσότερα ξενόφωνα βιβλία, είναι υστερικά στης περιγραφές, και περιγράφουν κατασκευές ‘τούμπανα’, θα συνιστούσα:
Σε βιβλιοπωλεία υπάρχουν τα πράσινα βιβλία του ιδρύματος Ευγενίδη, φτηνά και βρώσιμα!. Σίγουρα είναι για μαθητές τεχνικών σχολών και διδάσκουν το θέμα που έχουν επικεφαλίδα!. Διαλέγετε το τι θέλετε.
Βέβαια υπάρχουν και εγκλέζικες κόπιες, η οποίες είναι για συγκεκριμένες μάρκες και μοντέλα. Είναι εξαιρετικά μα είναι ακριβά. Αυτά θα αποσβήσουν από χέρια με γνώση και κατοχή εργαλείων!. :s_smile
antonis-team.


Τάσο τι εννοείς υστερικά στις περιγραφές και βρώσιμα;Οσο για τις εγκλέζικες κόπιες μήπως πρέπει να ξέρεις καλά αγκλικά για να τα κατανοησεις;

Bill μου φαινεται πρεπει να επισκεφθεις οφθαλμιατρο. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#11354
italakias έγραψε:Bill μου φαινεται πρεπει να επισκεφθεις οφθαλμιατρο. :s_biggrin


Έτσι είναι το χαιδευτικό του antonis-team. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By ELTASSOS
#11938 δεν ξερω αν αναφερεστε σε μενα, και αλοι Τασοι υπαρχουν.

Ειναι γεγονος ομως οτι ο κυρ Αντωνης μου ειναι συμπαθης.

Οι πολιτικες μας αποψεις ειναι αντιθετες, 100%, αυτος πιστευει στον κυνοβουλευτισμο.

ΧΑ αυτο μας ελειπε τωρα να με διαγραψετε για 2πλογραφη.

Αν κανετε πλακα ΟΚ. το δεχομαι.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#11946
ELTASSOS έγραψε:δεν ξερω αν αναφερεστε σε μενα, και αλοι Τασοι υπαρχουν.

Ειναι γεγονος ομως οτι ο κυρ Αντωνης μου ειναι συμπαθης.

Οι πολιτικες μας αποψεις ειναι αντιθετες, 100%, αυτος πιστευει στον κυνοβουλευτισμο.

ΧΑ αυτο μας ελειπε τωρα να με διαγραψετε για 2πλογραφη.

Αν κανετε πλακα ΟΚ. το δεχομαι.

Ποια πλάκα;
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#12673 Tires, Suspension, and Handling, Second Edition, John C. Dixon 1996
http://www.amazon.com/Tires-Suspension- ... ires+dixon


Fundamentals of Vehicle Dynamics 1st (first) Edition by Gillespie, Thomas D. 1992
http://www.amazon.com/Fundamentals-Vehi ... +gillespie

:s_smile
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#12693
D-Jet έγραψε:Tires, Suspension, and Handling, Second Edition, John C. Dixon 1996
http://www.amazon.com/Tires-Suspension- ... ires+dixon


Fundamentals of Vehicle Dynamics 1st (first) Edition by Gillespie, Thomas D. 1992
http://www.amazon.com/Fundamentals-Vehi ... +gillespie

:s_smile


Σ' ωραίος! Κορυφαία και τα 2! :yahoo:

Και ένα κλασσικό: Vehicle Dynamics apo J. R. Ellis.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#19570 Όχι ακριβώς βιβλιογραφία, αλλά ενδιαφέρων σύνδεσμος:
http://blackartdynamics.com/Engine/EngineThermodynamics.php
Άβαταρ μέλους
By drdino
#139764 Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ορισμένων esp της Bosch:
http://www.google.com/patents/US20140083088

Σε περίπτωση που χάσει την υποβοήθηση το σύστημα φρένων, χρησιμοποιείται η αντλία της μονάδας του abs/esp ώστε να δώσει πολύ μεγαλύτερη πίεση στο κύκλωμα από όσο θα μπορούσε ένας μέσος οδηγός αν ανιχνευτεί πρόθεση για καλό φρενάρισμα.
Δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοιο σύστημα, το έχουμε στα Transit και έκατσα να ψάξω πώς ακριβώς δουλεύει γιατί ο μόνιμος μηχανικός της Bosch εδώ δεν μπορούσε να μου απαντήσει στις ερωτήσεις μου. :lol: